FOKStreamers in de pers:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten overloos blijven zanikken. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
HAHA sufkutten...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef Urb het volgende:
Merken ze nu pas dat die kraan nog steeds loopt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef HalfGod het volgende:
Ze hebben NU pas door dat de kraan nog openstaat'lekker duurzaam'
hij bekijkt of er met koeknuffel geld te verdienen valtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:43 schreef Toverheks het volgende:
Gadver kijk die Ruud liggen kwijlen bij die koe en kusjes geven
Ik vind het wel lief. Zou zelf ook beetje gaan knuffen met die koeien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:43 schreef Toverheks het volgende:
Gadver kijk die Ruud liggen kwijlen bij die koe en kusjes geven
vast welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef Capaja het volgende:
[..]
hij bekijkt of er met koeknuffel geld te verdienen valt
Billy is zelf een gerecyclede man volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef HalfGod het volgende:
Billy zelf is ook van recyclen enzo. mannen voornamelijk.
Hahaha. Bustedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja wat staat daar nou
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Billy is zelf een gerecyclede man volgens mij.
Dat lijkt me zo leuk, dat halverwege het programma ze dat dan onthult en dan Paul's reactiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kost geen drol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef chufi het volgende:
Lekker slim Lyn... Spelen met de mobiel terwijl er geen oplader is
DAT hebben we al eens gehadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef HalfGod het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me zo leuk, dat halverwege het programma ze dat dan onthult en dan Paul's reactie
kellyquote:
Ja maar Mootie jij bent een vrouw, hij is gewoon eng, ook hoe hij van de week tegen die koe aan het praten was, nee jongen is niet helemaal 100 % volgens mij, dit is geen tv maken dat was een beetje engquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief. Zou zelf ook beetje gaan knuffen met die koeien.
zijn reden om in utopia te gaan was toch om volwassen te worden ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar Mootie jij bent een vrouw, hij is gewoon eng, ook hoe hij van de week tegen die koe aan het praten was, nee jongen is niet helemaal 100 % volgens mij, dit is geen tv maken dat was een beetje eng
Ik voel een grap opkomenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
LinPo.. er moet vast een Chineesje ergens in d'r familie zitten..
ben ik dus niet de enige die dat zietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
bijna goedquote:
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ben ik dus niet de enige die dat ziet
Oke oke ik geef hem een kans, 2 weken afgesprokenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
zijn reden om in utopia te gaan was toch om volwassen te worden ?
geef hem een kans ....
dealquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke oke ik geef hem een kans, 2 weken afgesproken
kinderen voor kinderenquote:
Het gaat vast wel regenen... Maar volgens mij is het omdat Paul de boel aan het saboteren is ivm de WCpotquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]Houwe zo, want ze wassen zich toch niet, ga dan maar lekker buiten in de regen staan ....Vanessa kan teiltje buiten zetten voor haar afwas...Overleven was het toch
2.50 om voor 30 dagen 4 streams inclusief de locks te kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef HalfGod het volgende:
Is dat paspoort t waard trouwens? Ik vind die 2.50 geen probleem maar online aankopen zijn irritant
Njah, I guess. Ik wacht wel ff tot me eigen PC het doet want dit is niet kijkbaar zo watquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
2.50 om voor 30 dagen 4 streams inclusief de locks te kijken
kost geen drol !
Dat zal pas een stunt zijn als Paul dat zou doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat vast wel regenen... Maar volgens mij is het omdat Paul de boel aan het saboteren is ivm de WCpot
Ik las Andrea en Rienk hebben de batterij ingestraald en het beltegoed gebruiken ze gewoon van het kluisgeldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:51 schreef sjampoeh het volgende:
Sorry misschien voor jullie duidelijk.. maar is die mobiel al een week zonder stroom ? Is t beltegoed nu nog niet op, of hebben ze dt opgewaardeerd...
vragen vragen vragen
Ik zie nixquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef waxmask het volgende:
Shit net die bakken Swarma gemist, jij 5th?
John heeft wel stroomquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:52 schreef edisney het volgende:
ik las in de streamverslagen dat de stoppenkast is afgekeurd en er dus geen stroom is. Kan weet iemand hoe ze dan toch opgeladen accu's hebben?
De zenderkamer is goed voor alles. Sjiek hendig.quote:
Daar kwamen ze ook voorbij ;-)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah.. ik kijk veel stream 1 Editors choice
die riem is ook totaal nutteloosquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef JediMasterLucia het volgende:
Pfff, nog steeds die broek op half 7![]()
Dat zit toch niet lekker
Als je de stream aanzet moet je direct de volumeknop opschroeven. Maar dat is geen garantie voor goed geluid, helaas.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:56 schreef sjampoeh het volgende:
Zal wel aan mn laptop liggen maar versta dr geen zak van.. loeizacht geluid
Ja, dat krijg je van dat geschteuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:58 schreef Flow3r het volgende:
Ze zullen vandaag wel vroeg op bed liggen, al die emoties en zo, schnapje?
Ja heb ik ..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je de stream aanzet moet je direct de volumeknop opschroeven. Maar dat is geen garantie voor goed geluid, helaas.
In iedereen kan van zijn geurige reukoffers genietenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Flow3r het volgende:
Paul gaat al zitten schijten ?![]()
[ afbeelding ]
wtf, die moest nodigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt een lange rij voor de pleequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
En sambal en uiensaus, hatseflats alles bij elkaar...
haha, dan hoop ik dat jouw plee al wél klaar is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
En sambal en uiensaus, hatseflats alles bij elkaar...
Ja die drollen van Harold zullen niet naar roosjes ruiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat wordt een lange rij voor de plee
Laatste maand voor de verhuizing dus ik neemt het er nog even van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
haha, dan hoop ik dat jouw plee al wél klaar is.
Dat toilet moet snel klaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef Delenlill het volgende:
(werkt ook met uien volgens mij)
Maarja zo slim zijn ze niet
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat toilet moet snel klaar
http://www.nutech.nl/mobi(...)oon-kon-opladen.html
Het 2 dagen konkelen en toppie roepen heeft tijdens centraal geen vruchten opaf geworpen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:10 schreef Flow3r het volgende:
Billy ligt te slapen want ze was een beetje gestressed, aldus Aike
Och och.. raakt ze gestrest van haar eigen spelletjes?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:10 schreef Flow3r het volgende:
Billy ligt te slapen want ze was een beetje gestressed, aldus Aike
Jahh die cirtusmetingen heb ik ook al gedaan in 1978 op schoolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:10 schreef waxmask het volgende:
[..]Ooit projectje gedaan daarmee in de 2e klas (groep 4)
Heel veel fruit en groente bevatten statische electro. Aardappel ook extreem veel.
Ze vragen de baasjes de spullen mee te nemenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:14 schreef Delenlill het volgende:
Hebben ze al spullen voor honden? Zoals voedsel, speeltjes etc. Alleen een hondenhok is niet voldoende.
Nee, net als die zogenaamde rondleidingen aanstaande zaterdag ......quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
donderdag
Maar ik denk niet dat er een hond komt opdagen
Er komen er 4quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
25 euro voor 8 uurtjes, zelf voer mee brengen, maak maar een poll hoeveel er morgen komen....
Dat zou dierenmishandeling zijn. Harold ziet er wandelende showarma broodjes en hotdogs in.quote:
Genoeg mensen omdat tvquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
25 euro voor 8 uurtjes, zelf voer mee brengen, maak maar een poll hoeveel er morgen komen....
Dus 10 euro entreequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze vragen de baasjes de spullen mee te nemen
Zat je in free time?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:18 schreef blikjetonijn het volgende:
waarom knalt de stream naar reclame toe?
Het is gebeurd.... de reclames komen eraanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:18 schreef blikjetonijn het volgende:
Geen paspoort?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:18 schreef blikjetonijn het volgende:
voedsel moet je zelf mee nemen als je je keffertje brengt aan de poortquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:14 schreef Delenlill het volgende:
Hebben ze al spullen voor honden? Zoals voedsel, speeltjes etc. Alleen een hondenhok is niet voldoende.
Ik zou een apart damestoilet eisen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:18 schreef Mylene het volgende:
Lekker staand plassen met spetters op die houten vloer komen, gaat stinken, of komt er ook nog een tegelzetter?
Moeten die hondebezitters geen afstandsverklaring tekenen? stel je voor die ene pitbull vreet een paar poedels aanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voedsel moet je zelf mee nemen als je je keffertje brengt aan de poort
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moeten die hondebezitters geen afstandsverklaring tekenen? stel je voor die ene pitbull vreet een paar poedels aan
Dat is pas dan leuke tvquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moeten die hondebezitters geen afstandsverklaring tekenen? stel je voor die ene pitbull vreet een paar poedels aan
Pitbull eigenaren houden meestal hun hond bij zich om bang te maken en zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vraag niets voor die ideeën hoor, al ik maar exclusieve belden krijgquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is pas dan leuke tvkijk zo komt John wel aan zijn verhaallijnen, gewoon op FOK meelezen
heb ik ook aan gedachtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef Leandra het volgende:
Ik zit net te denken, zou Paul via de Febo hebben gehoord dat hij van z'n vrouw niet meer thuis hoeft te komen als dat gedoe met Billy doorgaat en daarom afstandelijk tegen haar zijn, waardoor zij boos is en haar anti-Paul offensief gestart is?
Zoiets zou best kunnenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef Leandra het volgende:
Ik zit net te denken, zou Paul via de Febo hebben gehoord dat hij van z'n vrouw niet meer thuis hoeft te komen als dat gedoe met Billy doorgaat en daarom afstandelijk tegen haar zijn, waardoor zij boos is en haar anti-Paul offensief gestart is?
Aansturing begint op meer vlakken op te vallen, ook heel die Hakim stem ronde van vandaag is dubieus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef Leandra het volgende:
Kan je wel eens gelijk in hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef Leandra het volgende:
Die Brabo met zn broer, maar die zijn wel een stel geworden volgens mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:25 schreef -sabine- het volgende:
Zoiets was toch ook in BB6 met Mo en weet ik veel hoe dat jong heette, toen werd er ook via de Febo wat doorgegeven
zat ik me net ook over te verbazen..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef Delenlill het volgende:
Waarom heeft er eigenlijk niemand een laptop ofzo meegenomen in hun kist?
Ja die, maar zijn naam? Die ben ik vergeten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef RVer het volgende:
[..]
Die Brabo met zn broer, maar die zijn wel een stel geworden volgens mij
Ik denk dat Billy doet alsof, speelt gewoon het spel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef Leandra het volgende:
Redactie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat bedoelen jullie met Febo? Vast niet de patatboer?
Nou is meer waar dan niet...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef PeterPastoor het volgende:
Het Hokje, als ze zender moeten wisselen en het draaiboek moeten door nemen......lees HUUB=Feboquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef PeterPastoor het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Als we toch complottheorieën gaan doen.. Komt de échte Andrea wel terug na de begrafenis?
tijn roversquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:27 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja die, maar zijn naam? Die ben ik vergeten.
Ze hebt toch een 2lingzusterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Als we toch complottheorieën gaan doen.. Komt de échte Andrea wel terug na de begrafenis?
Huub Huub BarbaTrucquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh in élke rimpel gelijk zag ik op TV..
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:29 schreef -sabine- het volgende:
Hangt er nu al een camera boven die wc gericht?
Tijn heet diequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:27 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja die, maar zijn naam? Die ben ik vergeten.
quote:
Zoek de verschillen:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh in élke rimpel gelijk zag ik op TV..
quote:
Ahaa dank je wel. Had ik nog niet gehoordquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou is meer waar dan niet...Ik kende het pas sinds DGK maar heeft blijkbaar oorsprong uit BB, toen ze met die basic versie bezig waren en weken op uien moesten leven werden ze bijgevoerd door de redactie. Sinds dien is elke bemoeienis van "Achter" gekenmerkt als zijnde "Achter"of "Febo". Dadelijk als iemand extreem saai dreigen ze achter met een toneelhaak, vaak worden ze dan actiever.
Met Hummerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De start van de Oom Twan-legende
Hhaha, dat was ik vergetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De start van de Oom Twan-legende
BBBquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:34 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht eigenlijk die labiele rooi die ging neuken met iemand luidruchtig en de dag er na hem niet kon luchten of zien.
Of Martijn Krabbe, die het huis inging, en met 1 van de kandidaten het bed in dookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:34 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht eigenlijk die labiele rooi die ging neuken met iemand luidruchtig en de dag er na hem niet kon luchten of zien.
Pffff, dit gaat echt nog uitdraaien op complete chaos. Wacht nog maar eens op de vaste lasten!quote:
Niet te geloven... En ook geen dingen als zonnepanelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
En geen enkele, maar ook geen enkele investering om te gaan verdienen.
Lekker boeiend, laat ze maar lekker los gaan met bestellen. Hoe leuker het wordt om te kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Pffff, dit gaat echt nog uitdraaien op complete chaos. Wacht nog maar eens op de vaste lasten!
Wat een brassers.quote:
Heb jij het nu over Bartquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:34 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hahah helemaal niet over die tilburgse Turd. Maar over een andere editie met dat rooie schreeuwwijf.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb jij het nu over BartBart kom er maar in
Ze hebben een kluis. Geld tellen kunnen ze. Besef hebben van geld.. dat is wat anders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:43 schreef RVer het volgende:
Weten ze uberhaupt dat ze nog maar 2600 hebben?
Die met die enge Frank? In de editie met Kelly.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:45 schreef waxmask het volgende:
Nee hahah helemaal niet over die tilburgse Turd. Maar over een andere editie met dat rooie schreeuwwijf.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die met die enge Frank? In de editie met Kelly.
Weten de deurwaarders Peter weer te vinden.quote:
Ik vermoedde al zoietsquote:
BB3? Met vervolgens die rel op fok tussen team doordevil en team "moralfags".. oh waar blijft de tijdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
BB3 was datquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, The Battle.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:48 schreef Eg_Wel het volgende:
BB3? Met vervolgens die rel op fok tussen team doordevil en team "moralfags".. oh waar blijft de tijd
HOUT HOUT HOUT HOUT HOUTquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hadden eergister nog 7600 nog wattes......
Wat hebben ze (PAUL) allemaal gekocht
Terwijl hij dit keer zelf geen cent heeft uit gegevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weten de deurwaarders Peter weer te vinden.
De kas, en zaden...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:50 schreef renevanlaaren het volgende:
even kijken
laptop nog
internetverbinding
gas
stroom
koelding voor melk
lijstje die paul al heeft gegeven voor hornbach
hout
mis ik nog iets
Is dat van de 5000 die ze voor 'investeringen' hebben gereserveerd?quote:
Nee. Van de 10.000quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat van de 5000 die ze voor 'investeringen' hebben gereserveerd?
Ze hebben er nog geen 7500 doorgejaagd.
Dat klopt volgens mij ook. Ze hebben nog 2500 van het 'investeringsgeld' over, niet van het totaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hadden eergister nog 7600 nog wattes......
Wat hebben ze (PAUL) allemaal gekocht
In centraal wil die straks vol op Paul gaan, met zn drieën. Dikke orgie dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef waxmask het volgende:
Hakim weer in de zanik modus... #Snapje
Volgens mij gaat het niet over Paul...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef Jandirk het volgende:
[..]
In centraal wil die straks vol op Paul gaan, met zn drieën. Dikke orgie dus.
Dat is altijd het geval met aannemers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef Laysa het volgende:
Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat als er ooit nog mensen paul inhuren als aannemer ze de knip in eigen beheer moeten houden
Zo'n type zou ik ook nooit vertrouwen. Het lijkt me wel iemand die steeds 'mevrouwtje' tegen je zegt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef Laysa het volgende:
Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat als er ooit nog mensen paul inhuren als aannemer ze de knip in eigen beheer moeten houden
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Ja, denk dat ze een bos gaan bouwen.
Oh ik dacht te horen dat ze(hakim) vond dat iedereen die fouten maakte daar voor opdraaide, behalve Paul. Die maakt fouten maar komt er mee weg volgens Hakim, en daar wil die straks vol op gaan. We zullen het zien. *besteld popcorn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:55 schreef kber het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet over Paul...
kan het me niet voorstellen vandaag was de rekening toch ook meer als 600 euroquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef iBenny het volgende:
Dus nog ¤2650,- over van de ¤5.000,- investeringsgeld.
Daarnaast hebben ze nog ¤5.000,- achter de hand.
Er zit dus nog ¤7.650,- in de kas.
Haha ja idd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Oh ik dacht te horen dat ze(hakim) vond dat iedereen die fouten maakte daar voor opdraaide, behalve Paul. Die maakt fouten maar komt er mee weg volgens Hakim, en daar wil die straks vol op gaan. We zullen het zien. *besteld popcorn.
756quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen vandaag was de rekening toch ook meer als 600 euro
Haha, ik hoor het 'm zeggen. Dat regelen we gewoon effe, mevrouwtje! Heeft u misschien nog een lekker bakkie voor me?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:55 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me wel iemand die steeds 'mevrouwtje' tegen je zegt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haha, ik hoor het 'm zeggen. Dat regelen we gewoon effe, mevrouwtje! Heeft u misschien nog een lekker bakkie voor me?
Hij noemt iedereen pik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef Copycat het volgende:
Haha, ik hoor het 'm zeggen. Dat regelen we gewoon effe, mevrouwtje! Heeft u misschien nog een lekker bakkie voor me?
Nee mevrouwtje, zo moeten we dat niet doen. We gaan het anders aanpakken. Dat wordt veel mooier. Wacht maar af, mop. Ik doe dit dagelijks.quote:
Maar toch beweren niet met het spel bezig te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:00 schreef Delenlill het volgende:
Best wel erg dat ze sinds dag 1 het al hebben over het eruit stemmen van mensen.
en de rest gooit hij over het hek!Hakim gunt NIEMAND iets!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:00 schreef elby1988 het volgende:
"Als er 16 biefstukjes zijn krijgt iedereen 15/16e biefstuk.."
Helder licht
Billt heeft nog geen "rol" daarom loopt ze zo panisch in de rondte iedereen af te lebberenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef RVer het volgende:
haha wat wi Billy daar dan gaan doen? Emil weet tenminste wat die wil gaan doen daar
ja want ze hebben vandaag ook spullen gekocht?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef iBenny het volgende:
Oftewel... ze hebben veel te veel geld gekregen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar toch beweren niet met het spelspal bezig te zijn.
ik doe het zelf wel....met drain en alquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee mevrouwtje, zo moeten we dat niet doen. We gaan het anders aanpakken. Dat wordt veel mooier. Wacht maar af, mop. Ik doe dit dagelijks.
Ondertussen ben je weer 1000 euro armer.
Ja, snap ik helemaal. Absoluut. Topper. Lekker ding. Daar heb je helemaal gelijk in. En daar moet je jezelf ook absoluut voor bewaken!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef RVer het volgende:
Die Billy zegt ook overal ja en amen op, en is het altijd met iedereen eens
haha iddquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:03 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ja, snap ik helemaal. Absoluut. Topper. Lekker ding. Daar heb je helemaal gelijk in. En daar moet je jezelf ook absoluut voor bewaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |