Niet als ze seks willen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zónder gespot te worden? Wat is daar dan de lol vanZe zitten daar natuurlijk om gezien te worden, anders zit je daar niet........toch?
quote:
Mwah, de geschiedenis leert anders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Niet als ze seks willen hebben denk ik.
Ik zit met smart te wachten op de eerste ludieke actie waarbij iemand op het terrein inbreekt of met zo'n drone komt aanvliegenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef RVer het volgende:
Er moet ff een drone overvliegen, dat ze op Hakim moeten stemmen
Gewoon een heel groot bord eraan: Snap Je!
Hij heeft er de oliebollen verstand vanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef chufi het volgende:
Hakim heeft de ballen verstand van internet ....
Volgende week donderdagquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op de eerste ludieke actie waarbij iemand op het terrein inbreekt of met zo'n drone komt aanvliegen
Is dat al het laatste?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef chufi het volgende:
Rekeningnummer voor een bedrag van 5 Euro .... Het laatste geld in de kluis
Bij de eerste bestelling van eten gelijk 100 euro belttegoed besteld.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef Dale. het volgende:
Hoeveel beltegoed hebben ze nog over trouwens... Wordt zoveel gebeld... Of hebben ze al gebeld om meer beltegoed te krijgen
Wat Mylene zegt. Ik geloof het ook niet, volgens mij is het gewoon strategisch. Slim tot de onvermijdelijke backfire.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef ZodiaX het volgende:
Dus...Billy zit eerst met Paul te vozen? En nu neemt ze het op voor Hakim en wilt Paul weg hebben?
we beginnen pas om 7 uur !quote:
ja ja jaquote:
Internet + rekeningnummer lijken mij ook niet echt prioriteiten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:56 schreef waxmask het volgende:
Is weer 17:00 dus vandaag nog niks geregeld, geen stroom geen rekening nummer en geen internet.
Ah, dát zit er natuurlijk achter ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Het begon met gesprek tussen Lot & Hakim over Emil daarna hebben Hakim en Billy iedereen tegen hem opgesteukt. Zijn bang voor hem, zonder hem zijn Ruud & Gio "voor hun"
Dat gaat echt wel gebeuren, was bij BB en DGK ook zo, hadden ze zelfs inbrekersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op de eerste ludieke actie waarbij iemand op het terrein inbreekt of met zo'n drone komt aanvliegen
Er zal vroeg of laat toch zaken gedaan moeten worden met de buitenwereld, en dat gaat niet met een mobieltje gevuld met Regie-nummertjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Internet + rekeningnummer lijken mij ook niet echt prioriteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |