FOKStreamers in de pers:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten overloos blijven zanikken. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef waxmask het volgende:
Waar Lotje de eerste dag haar mond niet kon houden, is ze nu opvallend rustig.
[ afbeelding ]
Andrea heeft even staan schoffelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef beequeen het volgende:
Productief dagje vandaag. Er is werkelijk niks gebeurd. Ja, een wandje voor het toilet.
De rest is lullen, lullen, lullen.
Die gaat haar eigen gang. Ik heb niks met het mens, maar geef haar groot gelijk.quote:
Nog steeds naar Hakim kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Flow3r het volgende:
Honderd keer hetzelfde verhaal bij Hakim
Ze leek me vanmiddag ook behoorlijk immuun voor het gekonkel van Hakim. Dat is wel een pluspunt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gaat haar eigen gang. Ik heb niks met het mens, maar geef haar groot gelijk.
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef ted142 het volgende:
Toch lachwekkend als je dit leest in Hakim zijn profile op de Utopia site en ziet hoe hij zich heel de dag al gedraagt :-)
http://www.utopiatv.nl/participant/detail/39/hakim-x
<knip>
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één deur kunnen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij.
Hakim is redelijk handig en weet snel wat hij wil. Hij is rechtlijnig en duidelijk. Hij is een emotionele man en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten. Hij is hartelijk en prettig in de omgang en met zijn charmante accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek te vinden.
</knip>
Vanessa?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef houdjemond het volgende:
Hoe heet dat mens ookalweer die nu in de keuken bezig is?
Charlotte is ook wel liefquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef waxmask het volgende:
Waar Lotje de eerste dag haar mond niet kon houden, is ze nu opvallend rustig.
[ afbeelding ]
Dat wordt nog een hele klus voor de regie om te kiezen welke ze gaan laten zien in de uitzendingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Flow3r het volgende:
Vanassa.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef houdjemond het volgende:
Hoe heet dat mens ookalweer die nu in de keuken bezig is?
QFT snap je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur kunnen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
Ja dacht peter, maar ach kan ons het schelen wie het dachtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef Urb het volgende:
Ik hoor Rienk![]()
"Mwah kan mij het schele wat Vanes denkt"
edit: oh hex was het Peter?
Ik zou die met de koeien pakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat wordt nog een hele klus voor de regie om te kiezen welke ze gaan laten zien in de uitzending
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
Brabant, Helmond. Vreselijk accant.quote:
Gewoon een halfuur durende compilatie van allemaal, TOP!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat wordt nog een hele klus voor de regie om te kiezen welke ze gaan laten zien in de uitzending
De boel loopt steeds vaker vast in lulgroepjes... ik hoorde Wilma Nanninga van Privie al roepen wat nou als de "doeners" klaar zijn, wat nou als Pauls laatste plankje en schroefje op is,,en dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten overloos blijven zanikken. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
#gelebroekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef waxmask het volgende:
Geen #rodebroek dit keer maar wel een #GeleBroek
[ afbeelding ]
Dan gaan ze elkaar in en uit elkaar schroeven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De boel loopt steeds vaker vast in lulgroepjes... ik hoorde Wilma Nanninga van Privie al roepen wat nou als de "doeners" klaar zijn, wat nou als Pauls laatste plankje en schroefje op is,,en dan?
Ik wel, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef iBenny het volgende:
Ik wil helemaal niet dat ze internet krijgen
Haar ogen vielen net in ieder geval wel bijna dicht. Ze is heel erg moe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef beequeen het volgende:
Is er iets met Lindy? Ze heeft vanochtend ook niet geholpen met melken.
Ja iets met heimwee geloof ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef beequeen het volgende:
Is er iets met Lindy? Ze heeft vanochtend ook niet geholpen met melken.
ja van de emotiesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haar ogen vielen net in ieder geval wel bijna dicht. Ze is heel erg moe.
Nee, dan krijgen we van die Jaaptaferelen. Of Hakim gaat "ondernemen" op internet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef iBenny het volgende:
Ik wil helemaal niet dat ze internet krijgen
Misschien kan Harold T-shirts gaan verkopen met 'Schnapje?'.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we van die Jaaptaferelen. Of Hakim gaat "ondernemen" op internet.
Ik zei al "kost geen drol, snap je" als printquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Misschien kan Harold T-shirts gaan verkopen met 'Schnapje?'.
Sorry, dat was Charlottequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, niet gezien of gehoord, maar dat zal dan wel.
Ze gaan maar aan het hek staan met die zooiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Misschien kan Harold T-shirts gaan verkopen met 'Schnapje?'.
Wat ik me afvraag is of ze seks zouden kunnen hebben in dat 'bos'. Zonder gespot te worden zeg maar. Of kunnen ze daar niet komen? Of hangen daar camera's?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef Parlay het volgende:
Billy gaat Paul in de gaten houden.
Hij moet d'r zeker niet meer.
Was afgesproken volgens mij want iedereen wou internet zo snel mogelijk geregeld hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef GekkePoes het volgende:
Hakim is weer lekker centraal bezig. of was dat zo afgesproken.?
Emilquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
Hem wie is hem? Billy de roddelaarster kraakt er weer een...
[ afbeelding ]
Dat word een dongel, of het is een tabletquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef houdjemond het volgende:
Nu ben ik niet heel dom, maar een simkaartje in een laptop gaat heul niet!
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat word een dongel, of het is een tablet
In me tablet kan het wel, wie weet heb je daar ook een slot voor op de laptop.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef houdjemond het volgende:
Nu ben ik niet heel dom, maar een simkaartje in een laptop gaat heul niet!
Het begon met gesprek tussen Lot & Hakim over Emil daarna hebben Hakim en Billy iedereen tegen hem opgesteukt. Zijn bang voor hem, zonder hem zijn Ruud & Gio "voor hun"quote:
Poe zeker in vergelijking met Billy. Probleem is dat ze geen nymfo is zoals Billy.quote:
Dat klopt wel, R&G zijn wel meelopersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Het begon met gesprek tussen Lot & Hakim over Emil daarna hebben Hakim en Billy iedereen tegen hem opgesteukt. Zijn bang voor hem, zonder hem zijn Ruud & Gio "voor hun"
Zķnder gespot te worden? Wat is daar dan de lol vanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is of ze seks zouden kunnen hebben in dat 'bos'. Zonder gespot te worden zeg maar. Of kunnen ze daar niet komen? Of hangen daar camera's?
Niet per se Paul en Billy hoor, gewoon in het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |