+2quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef mootie het volgende:
Slechte kaap.
Hakim, domme, dikke, laffe kleuter.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef RVer het volgende:
Rienk zal wel het volgende slachtoffer worden van Achmed Hakim, snap je
Smerig ventje joh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef Capaja het volgende:
hakim beweert dat HIJ het van sommige mensen gehoord heeft![]()
de afgelopen uren heb ik HEM mensen op zien zoeken om te roddelen over deze 3
Blegh ik vind hem zo irritantquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef Jandirk het volgende:
Hakim heeft het over recht op de man spreken. Hij is de enige die het 10.000 x over 'bepaalde mensen' heeft.
Wat een slangquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef Flow3r het volgende:
Hakim tegen Emil : wij kunnen echt door een deur
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Hakim zal nu wel gaan proberen om Rienk er uit te werken.Hoe noemden ze het in SST? Backstabber?
Isabella tegen Rienk, Ja en jij ook...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef PinkLow het volgende:
Rienk tegen Hakim: Pak een schep en graaf een geul... (stiekem denkt ie ook nog: en ga er dan in liggen)
Rienk is wel tof op dit moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef beequeen het volgende:
Rienk : ga eens lekker tuinieren man. Graaf een geul.
Nee , Jo zei dat anders iets heel grappigs, en ligt op het puntje van me tong, heeft legio fotofucks opgeleverd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Hakim zal nu wel gaan proberen om Rienk er uit te werken.Hoe noemden ze het in SST? Backstabber?
Mijn stem krijgt ie. De lul.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Armageddon het volgende:
Die Hakim moet er echt uit. En wel nu!
Lotje is leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de eerste dag dachten wij nog wel dat Charlotte erg was.
Leve Charlotte!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de eerste dag dachten wij nog wel dat Charlotte erg was.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef PinkLow het volgende:
Hakim, vergeet straks alsjeblieft batterijen in je zender te doen, want dan hebben wij ook even rust..
Snapje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je er tegenin gaat herhaalt hij het NOG vaker. Tot je het snapt...
Ja, ik dacht dat Hakim grappig was. Valt dat even tegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die valt reuze mee. En ik dacht dat Hakim tof was. Nou mooi niet.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Armageddon het volgende:
Die Hakim moet er echt uit. En wel nu!
quote:
Ik zou toch echt vragen of ik er nou zo achterlijk uitzie, dat hij steeds moet vragen of ik het snap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
Snapje? Snapje? Snapje? Stel je eens voor dat je zomaar met elkaar gaat praten en mongootljes vangen wat op. Snapje?
Ja maar van Paul weten ze het en van Ruud niet. Dus Paul boos op Ruud.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
Wie heeft dat brood gestolen dan, Ruud en Paul toch?
Dat gaat op zeker nog wel een keer uitkomen danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Ja maar van Paul weten ze het en van Ruud niet. Dus Paul boos op Ruud.
Hakim weet blijkbaar van beiden though.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Want Paul heeft besloten dat Ruud hem verlinkt heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Je zou aan hem worden uitgehuwelijkt! Ik zou me van kant maken!
Paul nam Ruud mee naar buiten om m te vertellen dat hij een tyfeshond en spion is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat gaat op zeker nog wel een keer uitkomen dan
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit is beter dan een soap man. Dit soort shit kan je niet schrijven. Dit soort shit script je niet
Godver....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Je zou aan hem worden uitgehuwelijkt! Ik zou me van kant maken!
Ja dat had ik gezien, ben benieuwd of hij dat voor zich gaat houdenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:11 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Paul nam Ruud mee naar buiten om m te vertellen dat hij een tyfeshond en spion is.
ws niet, ze zullen wel iets moeten ondertekenenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef IPA het volgende:
En hoe kan hier trouwens iets geheim blijven als er bezoekers komen? Mogen die bezoekers geen spelinformatie delen?
We kunnen hem hooguit onderhoudend noemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat Hakim grappig was. Valt dat even tegen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
Wat nou als je elke keer antwoordt: Nee sorry, ik snap het niet, leg het nog eens uit?
snap jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je er tegenin gaat herhaalt hij het NOG vaker. Tot je het snapt...
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
Wat nou als je elke keer amtwoordt: Nee sorry, ik snap het niet, leg het nog eens uit?
Ja, zoiets zal op een gegeven moment toch wel gebeuren lijkt mequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
Wat nou als je elke keer antwoordt: Nee sorry, ik snap het niet, leg het nog eens uit?
Ik hoorde sommige die voor rondleiding hadden gekocht dat ze bepaalde dingen niet mochten zeggen. Ze vroegen er de eerste dag wel naar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef IPA het volgende:
En hoe kan hier trouwens iets geheim blijven als er bezoekers komen? Mogen die bezoekers geen spelinformatie delen?
Zo snel mogelijk, misschien snapt HIJ het dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]Wanneer gaan we dat vragen Mootie?
24quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoeveel uur per dag kijken de fanatiekelingen onder jullie dit nu?
Wel persoonlijke streamlocks... lijkt wel stuk drukker op de streams nu. Ook hier druppelt het weer binnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog geen streamlocks gezien vandaag!
Ja, bizar hè. Dat je dat zelf gewoon niet doorhebt ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef houdjemond het volgende:
Omg, als je er op gaat letten zegt ie nog 10x vaker "snap je"
Ik werk thuis dus stream staat eigenlijk altijd aanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef geindoctrineerd het volgende:
Goeie,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
Hoe bedoelu? Ik snap t niet...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef Parlay het volgende:
Hakim is ondernemer, dat wisten we nog niet.
Het is wel zwaar irritant, als ik zelf een stopwoordje ontwikkel word me dat door het thuisfront net zo snel weer afgeleerd!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, bizar hè. Dat je dat zelf gewoon niet doorhebt ook.
28quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef geindoctrineerd het volgende:
Dat de rest er niet strontziek van wordt. Een dag ok, maar dag 2 had ik hem wel gewezen op zijn achterlijke wat-gebruik en zijn snap je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, bizar hè. Dat je dat zelf gewoon niet doorhebt ook.
Ga je gang!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef TigerXtrm het volgende:
We moeten eigenlijk een schnapje counter hebben.
Is tot eind januari nog gratis!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Zunob het volgende:
Speciaal een account aangemaakt om te reageren, tof programma.Jammer dat ik geen paspoort heb :p
Over 3 maanden, reclame op TV:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Tamaartje het volgende:
Hoor Charlotte nu ook 'Snap je' zeggen... het is niet besmettelijk toch?
Dat Sjon na 2 maanden de stekker er al uittrekt komt niet bij ze op. Sjon beloofde niet na 3 maanden zou stoppen, maar we weten wat dat waard is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef RVer het volgende:
Die Hakim gat er ook helemaal vanuit dat die er over 9 maanden nog in zit
Nice! Gezelligquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Zunob het volgende:
Speciaal een account aangemaakt om te reageren, tof programma.Jammer dat ik geen paspoort heb :p
Neehee! Utopia, snap je! Op SBS, snap je? Om half 8, snap je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Over 3 maanden, reclame op TV:
Utopia. Iedere dag op SBS 6 om half 8. Snap je?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neehee! Utopia, snap je! Op SBS, snap je? Om half 8, snap je?
Welkom!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Zunob het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Over 3 maanden, reclame op TV:
Utopia. Iedere dag op SBS 6 om half 8. Snap je?
Hij is ondernemer, snappie, dat ie ondernéémt, snappie.quote:
Niet als je het 26 januari opzegt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Zunob het volgende:
[..]
Loopt dat abonnement niet gelijk door?
Niet als je hem op tijd opzegt, snap je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Zunob het volgende:
[..]
Loopt dat abonnement niet gelijk door?
Kost geen drol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neehee! Utopia, snap je! Op SBS, snap je? Om half 8, snap je?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet als je hem op tijd opzegt, snap je?
Snap je?quote:
Maar ze zullen wel een cliffhanger genereren zodat je die tijd wel koopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet als je hem op tijd opzegt, snap je?
ook nieuwe aangemaakt ben mijn oude kwijtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Zunob het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef IPA het volgende:
Wanneer gaan de uitzendingen weer gelijk lopen met hoe lang ze erin zitten? Of blijven de uitzendingen op tv altijd achter lopen?
EVEN CENTRAAL NUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijft 5 dagen, moet geknipt en geplakt worden omdat ze zoveel beeldmateriaal hebben zie sjon.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef IPA het volgende:
Wanneer gaan de uitzendingen weer gelijk lopen met hoe lang ze erin zitten? Of blijven de uitzendingen op tv altijd achter lopen?
Altijd achter, dat was al bij BB en DGK zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef IPA het volgende:
Succes, geen muisarm krijgen, snap je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Tamaartje het volgende:
Ik klik even voor 'Snap je'
Over 10 minuten uitslag
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef beequeen het volgende:
Paul heeft wrs te horen gekregen dat er een bepaalde ruimte moet zitten tussen huiskamer en toilet.
Daar doet hij nu niks mee, later wel.
Lucky you, scheelt nogal wat tijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef roos94 het volgende:
eerlijk gezegd vind ik die streams geen bal aan, maar op de tv vind ik het wel leuk.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef waxmask het volgende:
Ja Hakim we kijken mee en vinden je massaal een LUL, willen we je weg stemmen? Nee! Je moet jankend het huis zelf verlaten!
Ik wil hem eerst zien falen met zn pannenkoeken waar hij wel ff 6000 euro mee zal verdienenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef waxmask het volgende:
Ja Hakim we kijken mee en vinden je massaal een LUL, willen we je weg stemmen? Nee! Je moet jankend het huis zelf verlaten!
Dat deed emil net al, maar Hakim snapt het niet, snapjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Grunge. het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon: "Ja, ik snap het" na elke 'snap je?' Dat is niet onaardig en misschien toch duidelijk.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Grunge. het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon: "Ja, ik snap het" na elke 'snap je?' Dat is niet onaardig en misschien toch duidelijk.
Ik verwacht van jou niks anders.quote:
Ik betaal 5 euro mee, ga je gang.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Zit er serieus aan te denken om er tien euro entree te betalen, alleen al om die Hakim op zijn bek te slaan.Er zijn daar toch geen regels
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat deed emil net al, maar Hakim snapt het niet, snapje
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
De gebruiksaanwijzing zit er niet bij? die pot kostte geen drol zeker?
[ afbeelding ]
Jawel!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi familie van Hakim!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Donkey09 het volgende:
Jullie zijn echt achterlijk. Hakim moet er juist in blijven zodat wij mooi kunnen genieten van de streams! Stelletje debielen! Hij zorgt tenminste nog voor spanning in de groep haha.
Twee deuren tussen leefruimte en toilet, volgens het bouwbesluit.quote:
Post van de dagquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Flow3r het volgende:
De SBS kijker werpt nu een blik in de ' hoogopgeleide maatschappij' en denkt : wat een campingzender joh
Ik heb daar ook wel een euro voor over, neem je wel een pannenkoek voor ons mee, snap je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik betaal 5 euro mee, ga je gang.
dat doet ie voor onsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef mootie het volgende:
LOL, Hakim is niet van het achter de rug van manse lullen.
(Bijna?) niemand zegt dat ie eruit moet maar hij komt over als een gluiperd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Donkey09 het volgende:
Jullie zijn echt achterlijk. Hakim moet er juist in blijven zodat wij mooi kunnen genieten van de streams! Stelletje debielen! Hij zorgt tenminste nog voor spanning in de groep haha.
Faal quote, snap je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Afgelopen half uur.
[ afbeelding ]
[/quoteHahahahaha
Hebben ze al stromend water in het toilet ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is voor de pannenkoekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik betaal 5 euro mee, ga je gang.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Urb het volgende:
[..]
(Bijna?) niemand zegt dat ie eruit moet maar hij komt over als een gluiperd.
Ga jij ons nu achterlijk en debielen noemen joh!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:21 schreef Donkey09 het volgende:
Vind ik echt, Snap je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef Melleyn het volgende:
Dat vind ik echt mag ook wel in de bingo.
Vind ik echt.
Lindy.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef beequeen het volgende:
Ok, roddel bij Billy, Charlotte en....
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef houdjemond het volgende:
Wanneer gaan we officieel Fok-Utopia Bingo'en dan? De winnaar mag een pannekoek en rondleiding, snap je? Kost geen drol.
Ja,ik zie het nu. Thanks.quote:
Moeten we wel even centraal doen een keer, snap je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef houdjemond het volgende:
Wanneer gaan we officieel Fok-Utopia Bingo'en dan? De winnaar mag een pannekoek en rondleiding, snap je? Kost geen drol.
Nee, ga weg hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Neeeeee nu begint Paul ook al met snap je wat ik bedoel_!
uurtje of 12quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef geindoctrineerd het volgende:
script, je weet tochquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Billy is opeens wel heel negatief over Paul de laatste tijd, opvallend
Billy waait gewoon met alle winden mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Zal weg gezegd hebben dat ze naar een andere piem0l op zoek moet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Ja maar, het moet ff hop, snap je? Ondernemen, spul kost geen drol, en boodschappen bestellen, snap je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Moeten we wel even centraal doen een keer, snap je?
Je komt gewoon niet om die man heen. Vreselijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Disana het volgende:
Oh god, zit ie nou daar weer bij. Ik dacht een Hakimvrij gesprek te gaan volgen.
Je ergeren is leuk, maar dit is overkill.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je komt gewoon niet om die man heen. Vreselijk.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef houdjemond het volgende:
Zit die Harold nou klem tussen die muur of is het een beetje ongelukkige houding/camerapositie?
Toffquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef RVer het volgende:
De chaos begint eindelijk na een week, snapje
Nee serieus, lijkt net alsof ie ertussen gemetseld/spijkert isquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god, zit ie nou daar weer bij. Ik dacht een Hakimvrij gesprek te gaan volgen.
Zit die Harold nou klem tussen die muur of is het een beetje ongelukkige houding/camerapositie?
Het geld raakt op en er zijn nog steeds geen concrete inkomsten plannen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef RVer het volgende:
De chaos begint eindelijk na een week, snapje
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef waxmask het volgende:
Kiekeboe! Het SwarmaMonster!!!
[ afbeelding ]
Hahááá, net zo'n hert aan de muur.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
HOUD OPquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had een enorme discussie met zichzelf maar ze snapte elkaar niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef IPA het volgende:
Lag Hakim vanmorgen enorm met zichzelf in de clinch? Zoiets heb ik nu een keer of 25 gehoord van hemzelf.
Echt heh, met d'r interessante managersgelul. Ik heb niks met haar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef Flow3r het volgende:
Aike er ook weer bij, dat mens doet helemaal NIKS
Ik heb het al drie uren neergelegd of zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef houdjemond het volgende:
Het is dat ik moet werken tussendoor, maar ik heb het even 5 minuten neergelegd, ik zit gewoon te huilen van het lachen!
Nee hoor, want recht in zijn gezicht zegt ze heul iets anders en snapt ze alles.quote:
Echt houd op julliequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij had een enorme discussie met zichzelf maar ze snapte elkaar niet.
Hij was vanmorgen zelfs bijna dood.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef IPA het volgende:
Lag Hakim vanmorgen enorm met zichzelf in de clinch? Zoiets heb ik nu een keer of 25 gehoord van hemzelf.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt houd op jullie![]()
Plas bijna in mijn broek van het lachen.
een duidelijk voorbeeld dat we managers dus makkelijk kunnen missen want ze voegen niks toequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Echt heh, met d'r interessante managersgelul. Ik heb niks met haar.
Straks raak je ook nog aan de drank.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb het al drie uren neergelegd of zo..
En ik moet plassen. Erg dit, ik ben niet eens verslavingsgevoelig normaal gesproken.
Thank god.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef waxmask het volgende:
Waar Lotje de eerste dag haar mond niet kon houden, is ze nu opvallend rustig.
[ afbeelding ]
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
een duidelijk voorbeeld dat we managers dus makkelijk kunnen missen want ze voegen niks toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |