+2quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef mootie het volgende:
Slechte kaap.
Hakim, domme, dikke, laffe kleuter.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef RVer het volgende:
Rienk zal wel het volgende slachtoffer worden van Achmed Hakim, snap je
Smerig ventje joh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef Capaja het volgende:
hakim beweert dat HIJ het van sommige mensen gehoord heeft![]()
de afgelopen uren heb ik HEM mensen op zien zoeken om te roddelen over deze 3
Blegh ik vind hem zo irritantquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef Jandirk het volgende:
Hakim heeft het over recht op de man spreken. Hij is de enige die het 10.000 x over 'bepaalde mensen' heeft.
Wat een slangquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef Flow3r het volgende:
Hakim tegen Emil : wij kunnen echt door een deur
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Hakim zal nu wel gaan proberen om Rienk er uit te werken.Hoe noemden ze het in SST? Backstabber?
Isabella tegen Rienk, Ja en jij ook...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef PinkLow het volgende:
Rienk tegen Hakim: Pak een schep en graaf een geul... (stiekem denkt ie ook nog: en ga er dan in liggen)
Rienk is wel tof op dit moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef beequeen het volgende:
Rienk : ga eens lekker tuinieren man. Graaf een geul.
Nee , Jo zei dat anders iets heel grappigs, en ligt op het puntje van me tong, heeft legio fotofucks opgeleverd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Hakim zal nu wel gaan proberen om Rienk er uit te werken.Hoe noemden ze het in SST? Backstabber?
Mijn stem krijgt ie. De lul.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Armageddon het volgende:
Die Hakim moet er echt uit. En wel nu!
Lotje is leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de eerste dag dachten wij nog wel dat Charlotte erg was.
Leve Charlotte!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de eerste dag dachten wij nog wel dat Charlotte erg was.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef PinkLow het volgende:
Hakim, vergeet straks alsjeblieft batterijen in je zender te doen, want dan hebben wij ook even rust..
Snapje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je er tegenin gaat herhaalt hij het NOG vaker. Tot je het snapt...
Ja, ik dacht dat Hakim grappig was. Valt dat even tegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die valt reuze mee. En ik dacht dat Hakim tof was. Nou mooi niet.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Armageddon het volgende:
Die Hakim moet er echt uit. En wel nu!
quote:
Ik zou toch echt vragen of ik er nou zo achterlijk uitzie, dat hij steeds moet vragen of ik het snap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
Snapje? Snapje? Snapje? Stel je eens voor dat je zomaar met elkaar gaat praten en mongootljes vangen wat op. Snapje?
Ja maar van Paul weten ze het en van Ruud niet. Dus Paul boos op Ruud.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
Wie heeft dat brood gestolen dan, Ruud en Paul toch?
Dat gaat op zeker nog wel een keer uitkomen danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Ja maar van Paul weten ze het en van Ruud niet. Dus Paul boos op Ruud.
Hakim weet blijkbaar van beiden though.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Want Paul heeft besloten dat Ruud hem verlinkt heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Je zou aan hem worden uitgehuwelijkt! Ik zou me van kant maken!
Paul nam Ruud mee naar buiten om m te vertellen dat hij een tyfeshond en spion is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat gaat op zeker nog wel een keer uitkomen dan
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit is beter dan een soap man. Dit soort shit kan je niet schrijven. Dit soort shit script je niet
Godver....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:10 schreef STAP01 het volgende:
Je zou aan hem worden uitgehuwelijkt! Ik zou me van kant maken!
Ja dat had ik gezien, ben benieuwd of hij dat voor zich gaat houdenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:11 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Paul nam Ruud mee naar buiten om m te vertellen dat hij een tyfeshond en spion is.
ws niet, ze zullen wel iets moeten ondertekenenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef IPA het volgende:
En hoe kan hier trouwens iets geheim blijven als er bezoekers komen? Mogen die bezoekers geen spelinformatie delen?
We kunnen hem hooguit onderhoudend noemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat Hakim grappig was. Valt dat even tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |