+2quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef mootie het volgende:
Slechte kaap.
Hakim, domme, dikke, laffe kleuter.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:03 schreef RVer het volgende:
Rienk zal wel het volgende slachtoffer worden van Achmed Hakim, snap je
Smerig ventje joh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef Capaja het volgende:
hakim beweert dat HIJ het van sommige mensen gehoord heeft![]()
de afgelopen uren heb ik HEM mensen op zien zoeken om te roddelen over deze 3
Blegh ik vind hem zo irritantquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef Jandirk het volgende:
Hakim heeft het over recht op de man spreken. Hij is de enige die het 10.000 x over 'bepaalde mensen' heeft.
Wat een slangquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef Flow3r het volgende:
Hakim tegen Emil : wij kunnen echt door een deur
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Hakim zal nu wel gaan proberen om Rienk er uit te werken.Hoe noemden ze het in SST? Backstabber?
Isabella tegen Rienk, Ja en jij ook...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef PinkLow het volgende:
Rienk tegen Hakim: Pak een schep en graaf een geul... (stiekem denkt ie ook nog: en ga er dan in liggen)
Rienk is wel tof op dit moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef beequeen het volgende:
Rienk : ga eens lekker tuinieren man. Graaf een geul.
Nee , Jo zei dat anders iets heel grappigs, en ligt op het puntje van me tong, heeft legio fotofucks opgeleverd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Hakim zal nu wel gaan proberen om Rienk er uit te werken.Hoe noemden ze het in SST? Backstabber?
Mijn stem krijgt ie. De lul.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Armageddon het volgende:
Die Hakim moet er echt uit. En wel nu!
Lotje is leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de eerste dag dachten wij nog wel dat Charlotte erg was.
Leve Charlotte!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de eerste dag dachten wij nog wel dat Charlotte erg was.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef PinkLow het volgende:
Hakim, vergeet straks alsjeblieft batterijen in je zender te doen, want dan hebben wij ook even rust..
Snapje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je er tegenin gaat herhaalt hij het NOG vaker. Tot je het snapt...
Ja, ik dacht dat Hakim grappig was. Valt dat even tegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die valt reuze mee. En ik dacht dat Hakim tof was. Nou mooi niet.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef Armageddon het volgende:
Die Hakim moet er echt uit. En wel nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |