ja van de emotiesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haar ogen vielen net in ieder geval wel bijna dicht. Ze is heel erg moe.
Nee, dan krijgen we van die Jaaptaferelen. Of Hakim gaat "ondernemen" op internet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef iBenny het volgende:
Ik wil helemaal niet dat ze internet krijgen
Misschien kan Harold T-shirts gaan verkopen met 'Schnapje?'.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we van die Jaaptaferelen. Of Hakim gaat "ondernemen" op internet.
Ik zei al "kost geen drol, snap je" als printquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Misschien kan Harold T-shirts gaan verkopen met 'Schnapje?'.
Sorry, dat was Charlottequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, niet gezien of gehoord, maar dat zal dan wel.
Ze gaan maar aan het hek staan met die zooiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Misschien kan Harold T-shirts gaan verkopen met 'Schnapje?'.
Wat ik me afvraag is of ze seks zouden kunnen hebben in dat 'bos'. Zonder gespot te worden zeg maar. Of kunnen ze daar niet komen? Of hangen daar camera's?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef Parlay het volgende:
Billy gaat Paul in de gaten houden.
Hij moet d'r zeker niet meer.
Was afgesproken volgens mij want iedereen wou internet zo snel mogelijk geregeld hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef GekkePoes het volgende:
Hakim is weer lekker centraal bezig. of was dat zo afgesproken.?
Emilquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
Hem wie is hem? Billy de roddelaarster kraakt er weer een...
[ afbeelding ]
Dat word een dongel, of het is een tabletquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef houdjemond het volgende:
Nu ben ik niet heel dom, maar een simkaartje in een laptop gaat heul niet!
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat word een dongel, of het is een tablet
In me tablet kan het wel, wie weet heb je daar ook een slot voor op de laptop.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef houdjemond het volgende:
Nu ben ik niet heel dom, maar een simkaartje in een laptop gaat heul niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |