quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben geld zat dus waarderen steeds leuk op
En dan bellen ze de anti ro-... Mijn godquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben geld zat dus waarderen steeds leuk op
Niet zo gaan doen hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
Dat stoppen met roken van Peter kennen we
Die hangt aan de muurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
Die hebben echt een geldboom in de tuin.
Ze heb een koortslip, volgende week hebben ze dat allemaalquote:
Dat zal Paul niet leuk vinden, dat de koe vreemdgaat met Ruudquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef Toverheks het volgende:
Ruud heeft ook weer last van een harde plasserGaat weer die koe lopen opgeilen, verleden keer zei hij toch je bent me meissie
Hakim heeft gezegt, als ik wat seks wilde dan was ik wel thuis gebleven, dat zoek ik hier niet, denk dat hakim wel trouw isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:38 schreef bdd8 het volgende:
Voelen jullie ook een seksuele spanning tussen Aike en Hakim of verbeeld ik me dingen
Het is dat ie nu wel moet.....vorige keer hielt ie het een dag vol volgens mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niet zo gaan doen heHidi, je hoort hem er weinig over, de bikkel gaat er dit keer voor
We moeten hem steunen
Ja is ook zo. Maar er kan veel gebeuren in een jaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hakim heeft gezegt, als ik wat seks wilde dan was ik wel thuis gebleven, dat zoek ik hier niet, denk dat hakim wel trouw is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |