SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Joahh.. en op den duur wil ik ook een sport gaan doen, alleen weet ik nog niet wat enzo.. Eerst nog even wat kilo's kwijtquote:
Ergens wel slim. Dat je probeert om die paniek te voorkomen. Met die paniek sla je idd weer helemaal door ws en ben je terug bij af. Ik herken wel wat dingen van je. Controle verlies is een mofoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt. Ik heb gewoon de focus ineens verlegd van zo snel mogelijk, naar "dit keer is het permanent". Ook weer de spreekwoordelijke knop die omgaat. En ik blijf mezelf er bij alles wat ik doe nog steeds bewust van dat ik door kan slaan. Ik denk dat ik mijn eetstoornis gewoon heel erg heb leren begrijpen.
En dat is ook waarom ik in de ogen van sommige mensen nog een beetje te weinig eet. Ik weet dat als ik meer zou eten, ik weer in paniek zou raken. Ik probeer die paniek gewoon te voorkomen in alles wat ik doe.
Zijn er sporten die je echt tof lijken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joahh.. en op den duur wil ik ook een sport gaan doen, alleen weet ik nog niet wat enzo.. Eerst nog even wat kilo's kwijt
Vooral lekker gaan uitzoeken wat je leuk vindt, dan hou je het vol en ga je met plezier. Ik rijd paard. Niet meteen een voor de hand liggende sport (veel mensen hebben het achterlijke idee dat het helemaal niet intensief is zelfs), maar wel waar ik uiteindelijk relaxed, tevreden en doodmoe vandaan komt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joahh.. en op den duur wil ik ook een sport gaan doen, alleen weet ik nog niet wat enzo.. Eerst nog even wat kilo's kwijt
Hockey of rugby lijken me wel tofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn er sporten die je echt tof lijken?
Ik heb jaaaaaren geleden voetbal gedaan. Toen meegestopt ( terwijl ik fucking net het betaalde voetbal in gingMaar goed, relaaaatie destijds
domste wat ik gedaan heb, ever) en nu wil ik vet graag weer beginnen, maar kan ik het door mijn enkelproblemen o.a wel shaken
Maar wat voor schema (oid) volg je dan? Heb je iets gehad vanuit de sportschool zelf? (Ben ik sowieso wel nieuwsgierig naar, ook van anderen)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik doe sowieso meer krachttraining dan cardio, en cardio altijd max 15 min per apparaat anders ga ik uit mijn ogen bloeden van verveling.
mat
ik warm op met ca 10 minuten cardio (tenzij ik lopend naar de sportschool ben gekomen, dan ben ik al warm).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar wat voor schema (oid) volg je dan? Heb je iets gehad vanuit de sportschool zelf? (Ben ik sowieso wel nieuwsgierig naar, ook van anderen)
Mij hield het eigenlijk altijd tegen omdat er altijd van die krachtpatsers bezig zijn in die hoek en die je dan altijd een beetje minachtend aankijken omdat je een apparaat bezet houdtAlthans, zo voelt het.
In mn huidige sportschool hebben die krachtpatsers een eigen zaal
Klinkt goed. Ik wil vooral zonder de apparaten gaan oefenen denk ik. Ik heb een milde vorm van scoliose en door de apparaten krijg ik soms het gevoel alsof ik het toch iets forceer ofzo..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik warm op met ca 10 minuten cardio (tenzij ik lopend naar de sportschool ben gekomen, dan ben ik al warm).
dan doe ik wat oefeningen voor een zo groot mogelijk deel van mijn lichaam. sommigen met apparaten, sommige los. bijvoorbeeld:
buikspieren op een matje of op t apparaat
rugspieren op een apparaat
squats met een stang (nog zonder gewicht nu) of de seated leg press
lunges met gewichten in mn handen (nu met 6 kg per hand)
ik wil nog graag assisted pull-ups gaan doen, maar die durfde ik tot nu toe nog niet
een staande bent-row met losse gewichten of een seated row machine
een pull-down machine
gewichten heb ik self uitgevogeld. gewoon zo zwaar dat ik het maximaal de eerste keer 10 keer kan doen, dan even rusten, nog een set van 10, en dan weer rusten, een gewichtje erbij en dan nog 8 keer. bij elke oefening goed op mn buikspieren en houding letten.
dan afronden met twee verschillende cardio apparaten samen een half uur (of op 1 apparaat 15 minuten en dan nog naar huis lopen)
EDIT: die krachtpatsers vraag ik juist om hulp. vond ik eerst ook heel eng...
hm, ik denk dat je in het fitness topic beter/meer antwoord krijgt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik wil vooral zonder de apparaten gaan oefenen denk ik. Ik heb een milde vorm van scoliose en door de apparaten krijg ik soms het gevoel alsof ik het toch iets forceer ofzo..
Ik las trouwens iets van het Rippetoe schema. Iemand daar bekend mee?
Thanks, dat ziet er goddelijk uitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef douche-eendje het volgende:
http://www.milkfreemom.com/vegan-quinoa-sweet-potato-chili/ eleusis, dit is een aanrader om je quinoa op te maken
It is! It really is!quote:
Het was ook zeker niet de bedoeling om individuen aan te vallen hoor, you should be stinking proud of yourself!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:27 schreef friekin_ het volgende:
Omdat ik toch nog even wil reageren op de discussie, aangezien ik een van de maatje M roepers was. Het was niet mijn bedoeling om anderen rot te laten voelen. Ik was zelf gewoon compleet door het dolle heen omdat het totaal onverwacht was. En mijn omgeving doet afvallen af alsof het super makkelijk is. En het echt niets voorstelt dat ik 21 kilo kwijt ben geraakt.
[..]
Ik blijf me dik voelen met vlagen. Ik was gewoon echt niet blij met mezelf. Dat uitte zich in alles, mijn zelfvertrouwen, seksualiteit, kluizenaar zijn. Dat ik nu in een M pas maakt nog niet veel verschil. Ik pak nog steeds de verkeerde kledingmaat. Ik zie nog steeds mijn dikke zelf in de spiegel. Ik zie het verschil niet echt. En wat ik al zei, mijn omgeving maakt ook niet bepaald complimenten. Dus het is moeilijk om bij Slankies te gaan. Die kennen mijn innerlijke strijd misschien niet zo goed.
[..]
Super goed!!!!
[..]
Ik at ook te weinig. Het komt goed, echt.
Ik heb zondag Jillian gedaan, voor het eerst. Oh myquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:29 schreef Sarabi het volgende:
Vorig jaar vooral krachttraining in de sportschool gedaan maar dat vind ik toch minder leuk.
Vanaf dit weekend weer vooral op cardio focussen (en thuis een beetje krachttraining doen met Jillian).
Okay! Ga ik daar ook even kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, ik denk dat je in het fitness topic beter/meer antwoord krijgt.
Supergoede keuze, en wat verstandig om de bovenste helft te laten liggen. Dat ga ik ook vaker doen. Al dat brood maakt het toch niet lekkerder.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
It is! It really is!
[..]
Het was ook zeker niet de bedoeling om individuen aan te vallen hoor, you should be stinking proud of yourself!Heel erg terecht en schreeuw het vooral van de daken.
Echt hoor!
Mijn lunch werd een 'salmon club' waarbij ik om salade heb gevraagd ipv de bijbehorende frietjes en ik heb de bovenste helft van de ciabatta heb laten liggen.
Eens!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik hou zo van eten waar een beetje aandacht en liefde in zit.
Een dubbele boterham met wat beleg en extra salade en tomaat erop. Dat eet zoveel fijner dan dezelfde boterhammen zonder salade erop. Het vult ook veel beter om een of andere reden.
Het is echt verbazingwekkend hoeveel mensen dat doen. Ik werk dus in een broodjes zaak en zoveel mensen eten het brood niet op/de helft/vragen helemaal zonder brood. Het is zelfs zo dat als er een Amerikaans gezelschap binnenkomt ik 9/10x zeker weten vragen over het brood krijg/zonder brood/brood niet opeten. Ik vind het wel grappig, maar ga dan niet bij een BROODJESZAAK etenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Supergoede keuze, en wat verstandig om de bovenste helft te laten liggen. Dat ga ik ook vaker doen. Al dat brood maakt het toch niet lekkerder.
Skjoe komt even niet zoveel in de slowchats geloof ik. Ze is wel "around". En Isabeau post ook met periodes minder hier volgens mij...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het juist fijn dat hier dames van allerlei verschillende maten zijn. Iemand als Tink, of Qwea, of DE kan een enorme inspiratie zijn voor mij, omdat zij hebben gepresteerd wat ik wil presteren. En ik kan dat hopelijk weer zijn voor andere dames, die nog wat zwaarder zijn. En BE trouwens ook, omdat jij ALTIJD doorzet, en altijd weer baalt van jezelf als het minder gaat, en nooit omgeeft!
Ik ben wel blij met deze scheiding, want ik word wel écht zenuwachtig van meisjes die 'nog 1 kilo kwijtwillen en dan ben ik helemaal tevreden'. Dat is natuurlijk van mijn kant ook 99% jaloezie, maar ook ongeloof, want 1 kilo, dat ziet niemand toch? En dan is het ook meestal nog heel specifiek deze ene kilo kont/lovehandle/sideboob, die je toch niet kwijtraakt als je 1 kilo verliest. Het is gewoon een heel ander probleem dan dan dat wij hebben.
Ik merk trouwens dat vrijwel iedereen weer terug is, maar ik mis Isabeau, Stormqueen en Lucky nog!
Ik denk tomatencreme.quote:
Haha, die eten alleen het beleg? Dat zou mij dan weer te ver gaan. Ik vind een salade soms wel lekker, maar een beetje brood mis ik dan toch wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is echt verbazingwekkend hoeveel mensen dat doen. Ik werk dus in een broodjes zaak en zoveel mensen eten het brood niet op/de helft/vragen helemaal zonder brood. Het is zelfs zo dat als er een Amerikaans gezelschap binnenkomt ik 9/10x zeker weten vragen over het brood krijg/zonder brood/brood niet opeten. Ik vind het wel grappig, maar ga dan niet bij een BROODJESZAAK eten!
Ja. Ligt wel een beetje aan welk broodje ze bestellen, maar ik heb weleens dames gehad die echt alleen beleg aten van een broodje, waarbij ik echt dacht 'dat past in mijn holle kies' maar we verkopen ook gebakken eieren, omeletten en burgers, en dat vult natuurlijk wel goed als je alleen dat eet. En we hebben ook salades, maar die zijn wel stuk duurder dan de broodjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk tomatencreme.Niet de beste keuze qua kcal en voedingswaarde, maar ik vind het zo lekker. En ik eet er geen brood bij. Dus ik denk dat het nog wel meevalt. Morgen weer een flinke dosis groenten naar binnen werken.
[..]
Haha, die eten alleen het beleg? Dat zou mij dan weer te ver gaan. Ik vind een salade soms wel lekker, maar een beetje brood mis ik dan toch wel.
Welnee, ik sta gewoon naast die dudes aan dumbells te sjorren en in het squatrek te prutsen hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mij hield het eigenlijk altijd tegen omdat er altijd van die krachtpatsers bezig zijn in die hoek en die je dan altijd een beetje minachtend aankijken omdat je een apparaat bezet houdtAlthans, zo voelt het.
In mn huidige sportschool hebben die krachtpatsers een eigen zaal
Mja maar ik voel me dan al helemaal zo'n lamme als ik niet eens weet wat ik moet doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee, ik sta gewoon naast die dudes aan dumbells te sjorren en in het squatrek te prutsen hoorTuulk, je hebt mongolen, maar het gros valt ontzettend mee.
oh dat ken ik ja! Heb hem laatst maar eens uitgemest, ik heb echt 2 pakjes carpaccio, biefstuk en alles weg moeten gooien omdat ik het vergeten wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:29 schreef Myraela het volgende:
Ik moet ook de diepvries leeg gaan eten.Ligt nog zo onwijs veel in.
Hier heb je video's met goede uitlegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja maar ik voel me dan al helemaal zo'n lamme als ik niet eens weet wat ik moet doenmaar met die dingetjes van Kwakz0r kan ik wel wat verder. En anders toch maar zo'n instructeur aanschieten.
Als je een fatsoenlijke sportschool hebt zou ik gewoon een schema opstellen samen met een instructorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja maar ik voel me dan al helemaal zo'n lamme als ik niet eens weet wat ik moet doenmaar met die dingetjes van Kwakz0r kan ik wel wat verder. En anders toch maar zo'n instructeur aanschieten.
Dat had ik afgelopen weekend idd ook, ik had broccoli stamp in gedachten maar voor 2.14 p stronkje wat nog vnml stam was ipv roosjes... No way.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:37 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde broccoli eten, fuking 4 euro per kiloDoei.
Toen wilde ik sperziebonen eten, 1,75 per 500gr maar verleptDoei.
Toen wilde ik wortelen eten, maar op. AAAAAAAARG.
Vanmiddag vracht
Dat had ik van de week toen ik de kastjes in de keuken uitzocht. Nou echt 1 plastic boodschappen tas vol pakjes/zakjes/eten dat weg kon! Zo zonde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:00 schreef Myraela het volgende:
Bah, net een kilo kipfilet weg moeten gooien. Omdat het alweer te lang in de koelkast stond. Koop kilo verpakkingen en verpak ze dan over voor in de diepvries. Maar dat was ik dus vergeten. En 3 dagen later zag het vlees er al niet meer lekker uit en het rook ook vies.
Ik baal zo als ik dingen weg moet gooien.
Starting strength van rippetoe is dat ja. Is een goed schema voor beginnende kracht trainers met compound oefeningen (waarmee je dus meerdere spiergroepen tegelijk pakt) zoals de squat en deadlift. Ik heb dat een paar maanden gedaan in de zomerstop van het hockeyseizoen. Is erg leuk en maakte goede vooruitgang. Sommige oefeningen vond ik best eng om uit te voeren, maar als je goede begeleiding hebt moet dat ook wel lukken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik wil vooral zonder de apparaten gaan oefenen denk ik. Ik heb een milde vorm van scoliose en door de apparaten krijg ik soms het gevoel alsof ik het toch iets forceer ofzo..
Ik las trouwens iets van het Rippetoe schema. Iemand daar bekend mee?
Ik ben echt voor krachttraining met begeleiding. Je bent zo ontzettend blessure gevoelig met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:09 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Starting strength van rippetoe is dat ja. Is een goed schema voor beginnende kracht trainers met compound oefeningen (waarmee je dus meerdere spiergroepen tegelijk pakt) zoals de squat en deadlift. Ik heb dat een paar maanden gedaan in de zomerstop van het hockeyseizoen. Is erg leuk en maakte goede vooruitgang. Sommige oefeningen vond ik best eng om uit te voeren, maar als je goede begeleiding hebt moet dat ook wel lukken.
Tomatencreme soep is enorm simpel. En heeft verdacht weinig tomaat erin zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat had ik van de week toen ik de kastjes in de keuken uitzocht. Nou echt 1 plastic boodschappen tas vol pakjes/zakjes/eten dat weg kon! Zo zonde.
Ander vraagje. Hoe maak jij je tomatencreme soep?
Dit, daarom ook instructeur gevraagd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben echt voor krachttraining met begeleiding. Je bent zo ontzettend blessure gevoelig met dat soort dingen.
Als je met sporten echt resultaat wilt behalen is een rustdag minstens zo belangrijk.quote:
Ik weets. Maar dan zit er in mijn hoofd dat ik op die dag minder moet eten want ik doe niks anders dan zitten praktischquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je met sporten echt resultaat wilt behalen is een rustdag minstens zo belangrijk.Kunnen je spieren herstellen.
Welkom! Wat is je plan? Hoe ga je ondanks de omstandigheden het voor jezelf gemakkkelijker maken om gezond te kiezen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:35 schreef Bassen het volgende:
Ziet er allemaal netjes uit zo met al die schema's enzo. Zelf heb ik ook lekker cliché besloten dit nieuwe jaar goed te beginnen en daarom te wille afvallen en gezonder te eten. Tot nu toe gaat het allemaal wel redelijk en heb de koolzuurhoudende dranken en chocolade tot nu toe weten te weerstaan.
Voor mij is het ook belangrijk regelmaat in het eten te krijgen. Voorheen ontbeet ik niet en middag eten sloeg ik ook regelmatig over. Hoop daar nu verandering in te brengen al moet ik zeggen dat je snel terug grijpt naar een onregelmatig ritme, mede door mijn werk en school.
Net ook weer te horen gekregen dat ik langer door moet tot in elkgeval 17 januari (6:45 t/m 19:30) dus daar gaat het fatsoenlijk en gezonde eet patroon.
Maar genoeg excuses, iedereen succes gewenst mijn haar of zijn doen, ik ga zeker mijn best doen.
Ga dan wat leuks doen. Ff naar de stad en daar lekker een beetje shoppen/rondlopen. Met een vriend/vriendin afspreken en er op de fiets heen (zo had ik laatst omdat ik beweging wilde bewust aan de compleet andere kant vd stad met iemand afgesproken). Een blokje om en even naar het strand (je woont toch in Den Helder?) of richting het bos. Of boodschappen doen bij een supermarkt ver weg, omdat daar de aanbieding is die je zoekt!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weets. Maar dan zit er in mijn hoofd dat ik op die dag minder moet eten want ik doe niks anders dan zitten praktischEn dan kom ik aan, ofzo.
Ik ben raar.
Zulks een goeden idee.quote:
Ik moet tot het weekend wachten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor mij is het op dit moment invalideseks.
Das nog heel lang.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet tot het weekend wachten.
Invalideseks is ook niet de wereld hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie moeten allemaal jullie bek houden, bitches
Thanks! Thuis zo even naar kijken.quote:
Ja ik denk dat je idd gelijk hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke sportschool hebt zou ik gewoon een schema opstellen samen met een instructor
Ah fijn om te horen! En eng?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:09 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Starting strength van rippetoe is dat ja. Is een goed schema voor beginnende kracht trainers met compound oefeningen (waarmee je dus meerdere spiergroepen tegelijk pakt) zoals de squat en deadlift. Ik heb dat een paar maanden gedaan in de zomerstop van het hockeyseizoen. Is erg leuk en maakte goede vooruitgang. Sommige oefeningen vond ik best eng om uit te voeren, maar als je goede begeleiding hebt moet dat ook wel lukken.
whut? why?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet tot het weekend wachten.
Dattum.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar dat is ook weer zo wat he?quote:
Voorlopig plan is met name ontbijt niet meer over te slaan (magere yoghurt met müsli of een cracker), veelal tussen de middag warm eten (heb al een magnetron geregeld) welke ik de avond ervoor zal moeten bereiden en daarnaast gewoon verse salade, avond eten brood. Verder daar waar kan, sporten. Mijn ouders hebben bij hun appartement een gemeenschappelijke fitnisruimte en zwembad dus daar kan ik wellicht direct vanuit werk naar toe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Welkom! Wat is je plan? Hoe ga je ondanks de omstandigheden het voor jezelf gemakkkelijker maken om gezond te kiezen?
Drilpuddingeffect.quote:
daar zijn tegenwoordig ( en vroeger ook al ) oplossingen voorquote:
Shake it like a polaroid picturequote:
De mijne is fan van mijn kont.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt dat fijn, wat een pluspunt is.
middag dutje doen??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Vriendlief komt vanavond weer thuis. Maar met een beetje pech laat, en lig ik dan al op 1 oor.. Ons seksleven staat op een wat lager pitje de laatste weken.. Bah!
Naja met laat bedoel ik echt een uur of half 1.. En ik weet hoe ik dan morgen wakker word als ik pas rond half 2-2uur slaap. Naja laten we hopen dat het niet zo laat word.. Of dat ik morgen niet hoef te werkenquote:
no pun intended??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind goedkeuring van je geliefde met betrekking tot je lijf een beetjeOf lees ik het weer zwaarder dan het is?
waarom is hij zo laat thuis dan??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja met laat bedoel ik echt een uur of half 1.. En ik weet hoe ik dan morgen wakker word als ik pas rond half 2-2uur slaap. Naja laten we hopen dat het niet zo laat word.. Of dat ik morgen niet hoef te werken
Mghi, dat was een beetje een domme opmerking jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
no pun intended??
en ik doe toch wel wat ik wil met mijn lichaam( al is het natuurlijk wel heel leuk als je lief weg is van jelichaam
)
Het leven van een truckerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waarom is hij zo laat thuis dan??
stap bij hem in halverwegequote:
Oeh thanks voor de tip.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:22 schreef Lonaa het volgende:
Myraela:nomsnoms!!
Verder: de broccoli is bij de C1000 in de aanbieding.2 euro per kg.
En, welke goede aanbiedingen zijn er?
Dan kan zijn bijrijder meegenietenquote:
heeft die een vrije avondquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan kan zijn bijrijder meegenieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Klopt, dus dat gaat ook niet, maar goed.. ga ik eerst morgenochtend sporten. Kan vriendje bijslapen.. En duik ik er daarna weer bijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIl je niet, want je moet sporten.
BedSports!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIl je niet, want je moet sporten.
Wat ga je maken uit Jamie's 15 minute meals?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef Zeester het volgende:
Zo, de boodschappen zijn binnen, grotendeels bij de biowinkel, wat volgens mij zelfs goedkoper was dan het bij de super was geweest. Alleen vlees (verkopen ze niet) en rijst (was echt achterlijk duur daar) gekocht bij de gewone super. Ik ben benieuwd. Ik zal vanavond updaten over hoe het geworden is!
Varkensmedaillons met nog iets, rode saus met veel groente en basmati rijst erbij. Maar ik eet geen varkensvlees behalve bacon, dus ik heb een biefstukje gekocht. Veel minder vlees dan het recept om vraagt, maar wist niet zo goed waarvoor ik het anders moest vervangen, en ik vond meer biefstuk veels te duur.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat ga je maken uit Jamie's 15 minute meals?
Kun je niet gewoon ontbijten op werk/school?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:35 schreef Bassen het volgende:
Ziet er allemaal netjes uit zo met al die schema's enzo. Zelf heb ik ook lekker cliché besloten dit nieuwe jaar goed te beginnen en daarom te wille afvallen en gezonder te eten. Tot nu toe gaat het allemaal wel redelijk en heb de koolzuurhoudende dranken en chocolade tot nu toe weten te weerstaan.
Voor mij is het ook belangrijk regelmaat in het eten te krijgen. Voorheen ontbeet ik niet en middag eten sloeg ik ook regelmatig over. Hoop daar nu verandering in te brengen al moet ik zeggen dat je snel terug grijpt naar een onregelmatig ritme, mede door mijn werk en school.
Net ook weer te horen gekregen dat ik langer door moet tot in elkgeval 17 januari (6:45 t/m 19:30) dus daar gaat het fatsoenlijk en gezonde eet patroon.
Maar genoeg excuses, iedereen succes gewenst mijn haar of zijn doen, ik ga zeker mijn best doen.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Dat laat je nog wel even weten, he?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef Zeester het volgende:
[..]
Varkensmedaillons met nog iets, rode saus met veel groente en basmati rijst erbij. Maar ik eet geen varkensvlees behalve bacon, dus ik heb een biefstukje gekocht. Veel minder vlees dan het recept om vraagt, maar wist niet zo goed waarvoor ik het anders moest vervangen, en ik vond meer biefstuk veels te duur.
Dit vroeg ik me ook af. Er zijn allerlei handige meeneembakjes tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon ontbijten op werk/school?
Ja, ik ben er niet mee opgegroeid want joodse mama en een papa die er steenpuisten van krijgt. En dat van mijn vader, dat heb ik geërfd, dus als ik vaak varken eet is de kans op een nare pukkel op een nog naardere plek niet zo handigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Dat laat je nog wel even weten, he?
Ik ben ook geen fan van varkensvlees, maar een keer medaillons of varkenshaas is best ok, denk ik, voor mij dan he
Ik dacht altijd dat alleen Jamie het kan binnen 15 minuten met zijn super flitsende snij/hak techniek en zijn blender en pruttel en superfornuisquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef J0ycie88 het volgende:
15 minute meals. Ben je dan ook echt in 15 minuten klaar met koken? Dan ga ik dat boek maar eens aanschaffen!
Hmm ik ga het eens overwegen. Aangezien ik na een lange werkdag geen zin meer heb om te koken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:43 schreef Zeester het volgende:
Het is inderdaad niet echt haalbaar binnen 15 minuten, maar het zijn wel lekkere, gezonde en toch best-snelle recepten, dus zeker de moeite waard.
Je kan ook de afleveringen downloaden, hij heeft er ook een tv-serie van gehad. Zijn dezelfde recepten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hmm ik ga het eens overwegen. Aangezien ik na een lange werkdag geen zin meer heb om te koken.
Maar het boek kost 30 euro.. Best aan de prijs.
Een even over nadenken.
Het boek is ook online te vinden (ik heb 'm op iPad).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan ook de afleveringen downloaden, hij heeft er ook een tv-serie van gehad. Zijn dezelfde recepten.
Ah dan ga ik hem eens zoeken!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het boek is ook online te vinden (ik heb 'm op iPad).
Op het werk kan het opzich wel, maar ik sta om half 6 op en de eerste mogelijkheid om te ontbijten is pas om half 10. Lijkt me beter om het dan in de ochtend te doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon ontbijten op werk/school?
wat voor werk/studie doe je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Bassen het volgende:
[..]
Op het werk kan het opzich wel, maar ik sta om half 6 op en de eerste mogelijkheid om te ontbijten is pas om half 10. Lijkt me beter om het dan in de ochtend te doen.
Ik denk ook altijd maar dat het minder "erg" is wanneer je dik bent van met liefde bereid eten dan van smaakloze snaaichips.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:56 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga zo eens op mijn gemak zuurkool met mousseline, casselerrib, beetje zuurkoolspek en wat worst met mosterdjus in elkaar draaien. Ik hou van koken en eten... Soms een beetje teveel
En thuis ontbijten dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Bassen het volgende:
[..]
Op het werk kan het opzich wel, maar ik sta om half 6 op en de eerste mogelijkheid om te ontbijten is pas om half 10. Lijkt me beter om het dan in de ochtend te doen.
Jezus, ik dacht dat ik vroeg op moest, met m'n 5.40 uur. Wáárom?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:08 schreef Patoshik het volgende:
[..]
En thuis ontbijten dan?
Mijn wekker gaat om 4.45 en ik moet dan echt wel eten.
6 uur beginnen met werken.. En ik moet altijd 's morgens even douchen, opmaken, pierewaaien.. gewoon alles lekker op m'n gemakkie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, ik dacht dat ik vroeg op moest, met m'n 5.40 uur. Wáárom?
Uhu... We houden onszelf graag voor de gek welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd maar dat het minder "erg" is wanneer je dik bent van met liefde bereid eten dan van smaakloze snaaichips.
Nee gekke is dat vind ik echt! Ik baal van mezelf als ik gedachteloos pulp naar binnen schuif, niet wanneer ik misschien iets te veel eet van een goddelijke maaltijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhu... We houden onszelf graag voor de gek wel
Maar haasten om kwart voor 5 is ook niks vind ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
God ik ben ook een pierwaaier, maar toch niet om kwart voor 5 in de nacht!!
Ik ben ff naar de stad geweest. Met de auto want het regende. Maar wel ff eruitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:26 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ga dan wat leuks doen. Ff naar de stad en daar lekker een beetje shoppen/rondlopen. Met een vriend/vriendin afspreken en er op de fiets heen (zo had ik laatst omdat ik beweging wilde bewust aan de compleet andere kant vd stad met iemand afgesproken). Een blokje om en even naar het strand (je woont toch in Den Helder?) of richting het bos. Of boodschappen doen bij een supermarkt ver weg, omdat daar de aanbieding is die je zoekt!
Beweging hoef je echt niet alleen te krijgen in de sportschool, kan ook prima daarbuiten.
Nou, als ik 65 weeg krijg ik denk ik klappen van de mijnequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind goedkeuring van je geliefde met betrekking tot je lijf een beetjeOf lees ik het weer zwaarder dan het is?
De eerste dagen zijn killing maar na dag 3 gaat het meestal een stuk beter met de spierpijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb zondag Jillian gedaan, voor het eerst. Oh myde spierpijn after. Is nu nog steeds niet weg
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als ik 65 weeg krijg ik denk ik klappen van de mijne
Ieder z'n ding, maar wel tof voor jou! Als je een rolstoel duwt, is wandelen nog effectiever btw.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:40 schreef Patoshik het volgende:
Ik ga trouwens morgen naar het verzorgingstehuis hier in de buurt. Vragen of ze ook behoefte hebben aan mensen die met ouderen wandelen. Lijkt me erg leuk, voor hun ook en het is extra beweging voor mij.
Zelfde hier. En mijn beste vriend zat ook al te miepen 'je moet niet voor uitgemergeld willen gaan'quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is ook nog eens zo, niet eens aan gedacht!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ieder z'n ding, maar wel tof voor jou! Als je een rolstoel duwt, is wandelen nog effectiever btw.
Vriendjelief is eten aan het koken en ik hang heerlijk op de bank. Fijn!
Het effect is hetzelfde, dat is het probleem...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee gekke is dat vind ik echt! Ik baal van mezelf als ik gedachteloos pulp naar binnen schuif, niet wanneer ik misschien iets te veel eet van een goddelijke maaltijd.
Maar ja uiteindelijk is het effect hetzelfde
Let's hope so!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De eerste dagen zijn killing maar na dag 3 gaat het meestal een stuk beter met de spierpijn
Hoelang ben jij dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
1,83.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoelang ben jij dan?65 is zo'n nummertje wat ik nooit uit mijn hoofd zou krijgen, lijkt me prachtig.
Iedereen loopt ook tegen mij te piepen. "Je moet niet verder afvallen hoor!" terwijl ik het zelf allemaal wel mee vind vallenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zelfde hier. En mijn beste vriend zat ook al te miepen 'je moet niet voor uitgemergeld willen gaan'
Oh, ik ben ongeveer net zo lang.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
1,83.
65 is kei weinig voor mijIk wil 69 want 69
Maar als ik nu niet meer zou afvallen en enkel wat strakker zou worden vind ik het ook prima (schomme tussen de 72 en 74 nu )
Ik kan me serieus geen 6 in mijn gewicht heugen. Enige wat ik me kan heugen is 83quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik ben ongeveer net zo lang.En dat is wel waar ja, gewicht zegt natuurlijk ook niet alles. Ik heb wel een onbedwingbaar verlangen om een 6 te zien in ieder geval. Dat heb ik niet meer gezien sinds mijn 12de denk ik.
Roggenbrood met pindakaas? Die ga ik proberenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Lijhijhijstje
O: 2 toast met scrambled eggs
T: banaan
L: 2 plakken roggebrood met pindakaas
T: 2 mandarijntjes
T: halve rode paprika met wat hummus
T: mok melk
D: broodje hamburger met erbij een ovenschotelietsding met broccoli en pompoen. Moet nog even bedenken hoe of wat
Misschien nog een klein rondje hardlopen, maar misschien doe ik dat ook wel gewoon niet en dan woensdag en donderdag. Moet minimaal 4 keer per week lopen de komende 4 maanden, dus doe dan wel wo-do-za-zo ofzo deze week. Kom sowieso dan nog wel over de 40km heen voor deze week, dus vind 't wel mooi!
Met stukjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Roggenbrood met pindakaas? Die ga ik proberen
Pure hagelslag op pindakaas met nootjes en roggenbrood? Really? Klinkt goorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met stukjes(zit wel meer suiker in)
En als je een dolle bui hebt, doe er dan ook nog wat pure hagelslag (echt maar een klein beetje!) op, dan is 't helemaal goddelijk
WACHT MAAR!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pure hagelslag op pindakaas met nootjes en roggenbrood? Really? Klinkt goor
Och, alsjeblieft. "Luv you, je bent mijn allesie! Mijn sweety! NTB."quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:53 schreef Myraela het volgende:
Oh bah, ik heb zo'n extreem klef koppeltje op facebook. Constant foto's samen en dan er met "Loveyou baby with everything i have♥♥♥♥" op reageren beide.
Ik snap dat nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |