Zeeman, daar hebben ze pantertoffels.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pantoffels halen. Waar kan ik die kopen? Blokker?
Karina heeft ook een stel panter pantoffels toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn oude wijvenwinkels? Noem er eens een paar?
Duurde wel langquote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Dven het volgende:
Wat geef je mij niet de tijd om zelf een topic te openen
Pas aan naar kakkerlakken dan hahahahhahsdquote:
Klopt. Ik was maar aan het wachten tot iemand een topic opende. Toen zag ik dat ik zelf de laatste post hadquote:
ja die kwamen van de Zeeman. Ze hebben 2 soorten, van die hele warme dikke en die meer op slippers lijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Karina heeft ook een stel panter pantoffels toch?
En misschien kan je het bij Schoenenreus of Action ofzo kopen?Anders V&D of H&M
Ging om Ajax brandblussersquote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorige was ook een club tt appel.
Ik hoef niet van die dikke kussens om je voeten. Ik wil gewoon van die inschuif pantoffeltjes zeg maar.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ja die kwamen van de Zeeman. Ze hebben 2 soorten, van die hele warme dikke en die meer op slippers lijken.
Dat vind ik een verstandige en vakkundige oplossing van jequote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
Maargoed, volwassen als ik ben zal ik maar het goede voorbeeld geven en zeggen dat post #20 TT wordt.
Weet ik, ik hoopte dat je zou happen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorige was ook een club tt appel.
Dat is Feijenoord.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit gaat om de wijk in Rotterdam.
quote:
Probeer het eens bij die winkel waar ze ook crocs, uggs en snuggy's verkopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoef niet van die dikke kussens om je voeten. Ik wil gewoon van die inschuif pantoffeltjes zeg maar.
Wat leuk zeg!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef Elan het volgende:
Dven kan altijd leuke anekdotes vertellen over het ontstaan van de wijk Feijenoord.
Al heb ik nog steeds het idee dat het verzonnen is door een paar fanatieke joden.
ja die hebben ze dus ook, gewoon 5 paar kopen of zo, die dingen kosten iets van 2 euro per paar.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoef niet van die dikke kussens om je voeten. Ik wil gewoon van die inschuif pantoffeltjes zeg maar.
Nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef GGMM het volgende:
Anyway, hebben jullie al pics gezien van m'n klompenpantoffels?
Dven is een over het algemeen ook een zeer olijke jongen.quote:
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven is een over het algemeen ook een zeer olijke jongen.
Heb jij zijn fotoreportage al gezien waarin zijn huisdieren het aan de stok kregen?
Welke winkel is dat?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer het eens bij die winkel waar ze ook crocs, uggs en snuggy's verkopen.
Mooi hoor.quote:
Graag neem ik kennis van de achterliggende context van jullie fittie.quote:
Denemarken is ook buitenlandquote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
Feijenoord is de eerste uitbreidingswijk van Rotterdam ten zuiden van de Nieuwe Maas. De wijk wordt begrensd door de oude haventerreinen van de Binnenhaven in het westen en de Koningshaven en de Nieuwe Maas in het noorden en oosten. [b][b]De 8.200 inwoners zijn voor 85% allochtoon.[/b][/b]
Lijkt Feyenoord zelf wel ahahahah
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
Feijenoord is de eerste uitbreidingswijk van Rotterdam ten zuiden van de Nieuwe Maas. De wijk wordt begrensd door de oude haventerreinen van de Binnenhaven in het westen en de Koningshaven en de Nieuwe Maas in het noorden en oosten. [b][b]De 8.200 inwoners zijn voor 85% allochtoon.[/b][/b]
Wat praat je poep abi?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
je mag die vloer weleens dweilen pikquote:Op maandag 6 januari 2014 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.Fijn dat er toch iemand is die mijn pantoffels kan waarderen.
Zit geen vuiltje op man. Gek.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
je mag die vloer weleens dweilen pik
ah joh rot toch op manquote:
Hebben jullie het wel weer goedgemaakt nu?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Tjacka had me laten bannen.
Hij kon me niet aan
Ik vraag me altijd af of er ooit iemand is dat dat echt doetquote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Caland het volgende:
In de selectie van Ajax zitten meer allochtonen dan Feyenoord.
voor meer leuke feitjes kun je altijd GGMM DM'en.
bedanktquote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Caland het volgende:
De Kuip ligt trouwens niet in de deelgemeente Feijenoord
Oh wacht nu overdrijf ik het met de feitjes.
mind is blownquote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Caland het volgende:
IJsselmondequote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Caland het volgende:
Dagelijksquote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of er ooit iemand is dat dat echt doet
Het is een beetje een vreemde post vind ik, maargoed.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Ooijer zijn zomaar namen die zonder beeld erbij een Marokkaan lijken te zijn.
Of mag deze post niet?
Hoe danquote:Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Ooijer zijn zomaar namen die zonder beeld erbij een Marokkaan lijken te zijn.
Of mag deze post niet?
Nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hebben jullie het wel weer goedgemaakt nu?
Ze praten als een Marokkaan, zo beter?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een beetje een vreemde post vind ik, maargoed.
Het mag wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Of mag deze post niet?
Godverdomme.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het mag wel.
Het is alleen nogal raar, maar het is jezelf die je voor lul zet, dus waarom niet.
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het mag wel.
Het is alleen nogal raar, maar het is jezelf die je voor lul zet, dus waarom niet.
Allemaal uit de klei getrokken Deense jongens die het ABN beter beheersen dan 95% van de Rotterdammersquote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Caland het volgende:
In de selectie van Ajax zitten meer allochtonen dan Feyenoord.
voor meer leuke feitjes kun je altijd GGMM DM'en.
Ben ik echt de enige?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of er ooit iemand is dat dat echt doet
Nee, die Marokkanen doen Ooijer na.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze praten als een Marokkaan, zo beter?
Wat.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
Kapiteintje DM't GGMM naar mij. Of iets in soortgelijke strekking
ik moest glimlachen
maar zo werkt het natuurlijk niet helemaal he.
zo nou leuk zegquote:Op maandag 6 januari 2014 16:47 schreef Dven het volgende:
Over drie weken naar NL met Bulgaars meisje. Weet zeker dat ze Rotterdam een pauperbende vindt. Terwijl dit haar straat is
[img]http://www.novinite.com/media/images/2010-09/photo_verybig_120336.jpg/img]
Nee. Niet echt.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal uit de klei getrokken Deense jongens die het ABN beter beheersen dan 95% van de Rotterdammers
Ik dacht wel dat je het zou kunnen waarderen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:46 schreef Caland het volgende:
Kapiteintje DM't GGMM naar mij. Of iets in soortgelijke strekking
ik moest glimlachen
maar zo werkt het natuurlijk niet helemaal he.
Uiteraard zie ik graag pics tegemoet.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je het zou kunnen waarderen.
En met deze positieve noot vertrek ik richting een nog nader te bepalen winkel om daar pantoffels van een bepaald soort aan te schaffen. Gegroet.
Beetje aardig voor hem zijn dan maar hequote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Hij kan moeilijk dealen met het feit dat ik WW krijg en hij gedwongen op de vuilniswagen moet.
Sindsdien is hij ontroostbaar en wil niet meer praten.
We zien de foto's gaarne tegemoet.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je het zou kunnen waarderen.
En met deze positieve noot vertrek ik richting een nog nader te bepalen winkel om daar pantoffels van een bepaald soort aan te schaffen. Gegroet.
Hoeveel van die zakkenrolsters loods jij Nederland binnen zo per maand? En verdient dat een beetje.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:47 schreef Dven het volgende:
Over drie weken naar NL met Bulgaars meisje. Weet zeker dat ze Rotterdam een pauperbende vindt. Terwijl dit haar straat is
[ afbeelding ]
Je keek niet scheel.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was dit nou een ninja edit of keek ik scheel?
Beste loods je ze binnen als 'danseres'. Pak je toch al gauw zo'n 5000 euro per meisje. Alleen veel concurrentie van de Mafia hier dus is wel link werkquote:Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel van die zakkenrolsters loods jij Nederland binnen zo per maand? En verdient dat een beetje.
Nee, het was een ninja.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was dit nou een ninja edit of keek ik scheel?
Wel lief dat Bulgarije nu met de Roemenen kan gaan uitvechten waar er een grotere vlooienbende vandaan komt. Spannende strijd. Hoop dat jullie hem winnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Beste loods je ze binnen als 'danseres'. Pak je toch al gauw zo'n 5000 euro per meisje. Alleen veel concurrentie van de Mafia hier dus is wel link werk
Bedanktquote:Op maandag 6 januari 2014 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel lief dat Bulgarije nu met de Roemenen kan gaan uitvechten waar er een grotere vlooienbende vandaan komt. Spannende strijd. Hoop dat jullie hem winnen.
Je buurman?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:57 schreef Dven het volgende:
Gozer hier schiet twee magazijnen leeg in de hoofden van een jong koppel omdat hij het niet kon verdragen dat zij hem gedumpt had.
Leuke buurt woon jij man.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:57 schreef Dven het volgende:
Gozer hier schiet twee magazijnen leeg in de hoofden van een jong koppel omdat hij het niet kon verdragen dat zij hem gedumpt had.
*betekentquote:Op maandag 6 januari 2014 17:03 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal.Rotterdammers.
Even tussendoor: Wat doet die TT en wat betekend dat? Ik heb zeker iets gemist of toevallig opende een Feyenoordsupporter de nieuwe reeks en wist hij niets beters te verzinnen dan dat.
*betekentquote:Op maandag 6 januari 2014 17:03 schreef Iwanius het volgende:
Even tussendoor: Wat doet die TT en wat betekend dat? Ik heb zeker iets gemist of toevallig opende een Feyenoordsupporter de nieuwe reeks en wist hij niets beters te verzinnen dan dat.
Zoals altijd. Geef jezelf dan meteen een naamtopic zoals je b0i Buitendam dat doet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:03 schreef Iwanius het volgende:
Wat is dit joh? Alleen maar omdat ik iemand help? Dat is toch geen normaal gedrag wat je hier vertoont?quote:
*aan, Caland.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit joh? Alleen maar omdat ik iemand help? Dat is toch geen normaal gedrag wat je hier vertoont?
Jij biedt nu je excuses aan Caland.
250 km hier verderop dus hier is relatiefquote:Op maandag 6 januari 2014 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuke buurt woon jij man.
Welk land is dat?
Het afvoerputje van een afvoerput dusquote:Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
250 km hier verderop dus hier is relatiefWas in Varna. Sowieso het afvoerputje van het land. Is gister ook een meisje dat ontvoerd is vermoord teruggevonden omdat haar (bizar) rijke ouders niet direct met geld over de boeg kwamen
Geen wonder dat alles daar geen reet kost wat een bende.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
250 km hier verderop dus hier is relatiefWas in Varna. Sowieso het afvoerputje van het land. Is gister ook een meisje dat ontvoerd is vermoord teruggevonden omdat haar (bizar) rijke ouders niet direct met geld over de boeg kwamen
Zeker makkelijk te hosselen die bulgaarse sletjes?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:47 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij één van de weinigen die daar zo over denktquote:Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent in gevecht met Etsu om de volgens mij meest irritante user te worden.
Ik lees dit zoals een Tukker het hardop zou zeggen. Maakt het dubbel debiel, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeker makkelijk te hosselen die bulgaarse sletjes?
Ik heb alleen een accent wanneer ik dat wil, kan het aan en uitzetten.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lees dit zoals een Tukker het hardop zou zeggen. Maakt het dubbel debiel, eerlijk gezegd.
Nee, hoor. Dat blijf je horen, dikke Duitser.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb alleen een accent wanneer ik dat wil, kan het aan en uitzetten.
En toch liggen de moordcijfers wanneer je de afrekeningen in het criminele circuit bij beide landen ervan aftrekt lager dan in NL. Bizar hè?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen wonder dat alles daar geen reet kost wat een bende.
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
En toch liggen de moordcijfers wanneer je de afrekeningen in het criminele circuit bij beide landen ervan aftrekt lager dan in NL. Bizar hè?
Dat dacht ik ook toen ik hier naartoe kwam. Beetje met m'n doekoe zwaaien, beetje tonen dat je Nederlander bent, beetje dure drankjes kopen en die chicks zwermen om je heen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeker makkelijk te hosselen die bulgaarse sletjes?
Ja als je de punten in uitwedstrijden bij beide clubs ervan aftrekt had Feyenoord al jaren boven Ajax gestaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
En toch liggen de moordcijfers wanneer je de afrekeningen in het criminele circuit bij beide landen ervan aftrekt lager dan in NL. Bizar hè?
Waarom? Misdaad ligt hier gigantisch laag. De misdaad die er al is, is vanuit de Mafia en betreft enkel ook andere criminelen. Enkel in de hoofdstad op de verkeerde plekken en in vakantiegebieden is er criminaliteit. Ik vind het maar raar.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan wel 100 redenen verzinnen waarom dat zo is.
Als burger zijnde heb je nu niet bepaald last van wat mafiabazen die elkaar omleggen. Dus echt relevant wat jij noemt is het niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja als je de punten in uitwedstrijden bij beide clubs ervan aftrekt had Feyenoord al jaren boven Ajax gestaan.
Zo ken ik er nog wel een paar.
Er wonen dan ook maar 7.5 miljoen mensen. Dus zo heel vreemd is dat niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Moordratio ligt hier vergeleken met het gemiddelde in de EU niet hoog. Iets hoger dan in Nederland. Daarentegen is in NL het percentage criminelen dat elkaar afmaakt veel lager dan hier.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Er wonen dan ook maar 7.5 miljoen mensen. Dus zo heel vreemd is dat niet.
Moordratio zal wel aanzienlijk hoger liggen.
Die gast van Scam City denkt hier anders over. Levensgevaarlijk overal man, je kunt niet veilig over straat lopenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
Als je de zakkenrollers, straatmuzikanten, skimmers en nepdealers niet meerekent zijn er ook nauwelijks Bulgaarse criminelen actief in Nederland. Het gaat echt goed met dat volkje.
Die denkt ook dat Amsterdam een of andere warzone is. Zwaar overdreven dat programmaquote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die gast van Scam City denkt hier anders over. Levensgevaarlijk overal man, je kunt niet veilig over straat lopen
Was dat toevallig dat item op Dumpert laatst over zo'n acteur die een zakkenroller speelde?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die gast van Scam City denkt hier anders over. Levensgevaarlijk overal man, je kunt niet veilig over straat lopen
Dat is dan wel behoorlijk in strijd met wat je net nog postte over dat meisje dat gekidnapt en vermoord werd.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Moordratio ligt hier vergeleken met het gemiddelde in de EU niet hoog. Iets hoger dan in Nederland. Daarentegen is in NL het percentage criminelen dat elkaar afmaakt veel lager dan hier.
Je hebt hier amper roofmoorden, doden door zinloos geweld of familiedramas.
Dat er maar 7,5 miljoen man woont vind ik geen goede verklaring want ook als je het doortrekt naar 17 miljoen man komt het niet overeen
Ik snap dat het moeilijk is om te erkennen dat je eigen beschaafde land eigenlijk zo beschaafd niet is.quote:
Omdat het een keer voorkomt?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan wel behoorlijk in strijd met wat je net nog postte over dat meisje dat gekidnapt en vermoord werd.
Daar heb ik totaal geen moeite mee als dit echt zo zou zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap dat het moeilijk is om te erkennen dat je eigen beschaafde land eigenlijk zo beschaafd niet is.
Uhm, geen idee? Dat heb ik niet gezien. Dit was zo'n gast die beetje drugs ging scoren en deed alsof je 100 keer wordt overvallen als je door Amsterdam loopt. Hij werd overvallen door een junkie die zei dat hij politie wasquote:Op maandag 6 januari 2014 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was dat toevallig dat item op Dumpert laatst over zo'n acteur die een zakkenroller speelde?
Goed argument.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je de Nederlandse geschiedenis kennen van ontvoeringen en moorden? Daar worden boeken over geschreven en films over gemaakt man
Ik heb het over dit item:quote:Op maandag 6 januari 2014 17:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uhm, geen idee? Dat heb ik niet gezien. Dit was zo'n gast die beetje drugs ging scoren en deed alsof je 100 keer wordt overvallen als je door Amsterdam loopt. Hij werd overvallen door een junkie die zei dat hij politie wasZwaar in scene gezet allemaal volgens mij
Yup, dat programma jaquote:Op maandag 6 januari 2014 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het over dit item:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6579127/d19f33be/scam_city_dievenbendes_regeren_in_amsterdam.html
Klinkt als het Elysium van de EU.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat het een keer voorkomt?
Wil je de Nederlandse geschiedenis kennen van ontvoeringen en moorden? Daar worden boeken over geschreven en films over gemaakt man
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt als het Elysium van de EU.
Verbazingwekkend dat zoveel mensen hun eigen Utopia ontvluchten om in zo'n extreem gevaarlijk land te gaan wonen en werken.
Was nog dommer dan hetgeen waar ik op reageerde zie ik nuquote:
quote:
quote:
In de bioscoop kan je beter niet op de voorste rij gaan zitten.quote:
Matig.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
In de bioscoop kan je beter niet op de voorste rij gaan zitten.
Dat kan.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het zo afgezaagd om weer een apart zinnetje voor jou te doen.
Dat klinkt lekker.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Spruitjes uit de wok met spek en ui en biefstuk.
Ik ben benieuwd naar je ervaringsverslag.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.Ik ga ook spruiten eten. Met kabeljauw en een half om half pureetje van zoet en gewone aardappel met knoflook, zout en zwarte pepert.
dit heb je wel eens beter gedaanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.Ik ga ook spruiten eten. Met kabeljauw en een half om half pureetje van zoet en gewone aardappel met knoflook, zout en zwarte pepert.
Ik heb mezelf ook express ingehouden om niemand voor het hoofd te stoten. Ik ben daarnet naar de toko geweest. Gembertje gehaald, wat lombok pepertjes, noodles.quote:
*expresquote:Op maandag 6 januari 2014 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook express ingehouden om niemand voor het hoofd te stoten. Ik ben daarnet naar de toko geweest. Gembertje gehaald, wat lombok pepertjes, noodles.
Spruitjes met vis er bij heb ik nog nooit op.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het spijt me Kapoquote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik neem het ze bijzonder kwalijk. Met name Muto.
Het is meer omdat die spruiten nog op moeten. Kan ook zijn dat ik voor een wokgerechtje ga met paprika en ui, maar m'n smaak staat niet echt Aziatisch vandaag.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Spruitjes met vis er bij heb ik nog nooit op.
Zoete aardappelen zijn wel lekker altijd
Ok, duidelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is meer omdat die spruiten nog op moeten. Kan ook zijn dat ik voor een wokgerechtje ga met paprika en ui, maar m'n smaak staat niet echt Aziatisch vandaag.
Dat je lui bent.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je wel honger hebt, maar dat de zin om iets klaar te maken je totaal ontbeert?
Best wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je wel honger hebt, maar dat de zin om iets klaar te maken je totaal ontbeert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |