Dat kan.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het zo afgezaagd om weer een apart zinnetje voor jou te doen.
Dat klinkt lekker.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Spruitjes uit de wok met spek en ui en biefstuk.
Ik ben benieuwd naar je ervaringsverslag.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.Ik ga ook spruiten eten. Met kabeljauw en een half om half pureetje van zoet en gewone aardappel met knoflook, zout en zwarte pepert.
dit heb je wel eens beter gedaanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.Ik ga ook spruiten eten. Met kabeljauw en een half om half pureetje van zoet en gewone aardappel met knoflook, zout en zwarte pepert.
Ik heb mezelf ook express ingehouden om niemand voor het hoofd te stoten. Ik ben daarnet naar de toko geweest. Gembertje gehaald, wat lombok pepertjes, noodles.quote:
*expresquote:Op maandag 6 januari 2014 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook express ingehouden om niemand voor het hoofd te stoten. Ik ben daarnet naar de toko geweest. Gembertje gehaald, wat lombok pepertjes, noodles.
Spruitjes met vis er bij heb ik nog nooit op.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het spijt me Kapoquote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik neem het ze bijzonder kwalijk. Met name Muto.
Het is meer omdat die spruiten nog op moeten. Kan ook zijn dat ik voor een wokgerechtje ga met paprika en ui, maar m'n smaak staat niet echt Aziatisch vandaag.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Spruitjes met vis er bij heb ik nog nooit op.
Zoete aardappelen zijn wel lekker altijd
Ok, duidelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is meer omdat die spruiten nog op moeten. Kan ook zijn dat ik voor een wokgerechtje ga met paprika en ui, maar m'n smaak staat niet echt Aziatisch vandaag.
Dat je lui bent.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je wel honger hebt, maar dat de zin om iets klaar te maken je totaal ontbeert?
Best wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je wel honger hebt, maar dat de zin om iets klaar te maken je totaal ontbeert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |