Zeeman, daar hebben ze pantertoffels.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pantoffels halen. Waar kan ik die kopen? Blokker?
Karina heeft ook een stel panter pantoffels toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn oude wijvenwinkels? Noem er eens een paar?
Duurde wel langquote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Dven het volgende:
Wat geef je mij niet de tijd om zelf een topic te openen
Pas aan naar kakkerlakken dan hahahahhahsdquote:
Klopt. Ik was maar aan het wachten tot iemand een topic opende. Toen zag ik dat ik zelf de laatste post hadquote:
ja die kwamen van de Zeeman. Ze hebben 2 soorten, van die hele warme dikke en die meer op slippers lijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Karina heeft ook een stel panter pantoffels toch?
En misschien kan je het bij Schoenenreus of Action ofzo kopen?Anders V&D of H&M
Ging om Ajax brandblussersquote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorige was ook een club tt appel.
Ik hoef niet van die dikke kussens om je voeten. Ik wil gewoon van die inschuif pantoffeltjes zeg maar.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ja die kwamen van de Zeeman. Ze hebben 2 soorten, van die hele warme dikke en die meer op slippers lijken.
Dat vind ik een verstandige en vakkundige oplossing van jequote:Op maandag 6 januari 2014 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
Maargoed, volwassen als ik ben zal ik maar het goede voorbeeld geven en zeggen dat post #20 TT wordt.
Weet ik, ik hoopte dat je zou happen.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorige was ook een club tt appel.
Dat is Feijenoord.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit gaat om de wijk in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |