Leuke buurt woon jij man.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:57 schreef Dven het volgende:
Gozer hier schiet twee magazijnen leeg in de hoofden van een jong koppel omdat hij het niet kon verdragen dat zij hem gedumpt had.
*betekentquote:Op maandag 6 januari 2014 17:03 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal.Rotterdammers.
Even tussendoor: Wat doet die TT en wat betekend dat? Ik heb zeker iets gemist of toevallig opende een Feyenoordsupporter de nieuwe reeks en wist hij niets beters te verzinnen dan dat.
*betekentquote:Op maandag 6 januari 2014 17:03 schreef Iwanius het volgende:
Even tussendoor: Wat doet die TT en wat betekend dat? Ik heb zeker iets gemist of toevallig opende een Feyenoordsupporter de nieuwe reeks en wist hij niets beters te verzinnen dan dat.
Zoals altijd. Geef jezelf dan meteen een naamtopic zoals je b0i Buitendam dat doet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:03 schreef Iwanius het volgende:
Wat is dit joh? Alleen maar omdat ik iemand help? Dat is toch geen normaal gedrag wat je hier vertoont?quote:
*aan, Caland.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit joh? Alleen maar omdat ik iemand help? Dat is toch geen normaal gedrag wat je hier vertoont?
Jij biedt nu je excuses aan Caland.
250 km hier verderop dus hier is relatiefquote:Op maandag 6 januari 2014 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuke buurt woon jij man.
Welk land is dat?
Het afvoerputje van een afvoerput dusquote:Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
250 km hier verderop dus hier is relatiefWas in Varna. Sowieso het afvoerputje van het land. Is gister ook een meisje dat ontvoerd is vermoord teruggevonden omdat haar (bizar) rijke ouders niet direct met geld over de boeg kwamen
Geen wonder dat alles daar geen reet kost wat een bende.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
250 km hier verderop dus hier is relatiefWas in Varna. Sowieso het afvoerputje van het land. Is gister ook een meisje dat ontvoerd is vermoord teruggevonden omdat haar (bizar) rijke ouders niet direct met geld over de boeg kwamen
Zeker makkelijk te hosselen die bulgaarse sletjes?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:47 schreef Dven het volgende:
Over drie weken naar NL met Bulgaars meisje. Weet zeker dat ze Rotterdam een pauperbende vindt. Terwijl dit haar straat is
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij één van de weinigen die daar zo over denktquote:Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent in gevecht met Etsu om de volgens mij meest irritante user te worden.
Ik lees dit zoals een Tukker het hardop zou zeggen. Maakt het dubbel debiel, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeker makkelijk te hosselen die bulgaarse sletjes?
Ik heb alleen een accent wanneer ik dat wil, kan het aan en uitzetten.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lees dit zoals een Tukker het hardop zou zeggen. Maakt het dubbel debiel, eerlijk gezegd.
Nee, hoor. Dat blijf je horen, dikke Duitser.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb alleen een accent wanneer ik dat wil, kan het aan en uitzetten.
En toch liggen de moordcijfers wanneer je de afrekeningen in het criminele circuit bij beide landen ervan aftrekt lager dan in NL. Bizar hè?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen wonder dat alles daar geen reet kost wat een bende.
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
En toch liggen de moordcijfers wanneer je de afrekeningen in het criminele circuit bij beide landen ervan aftrekt lager dan in NL. Bizar hè?
Dat dacht ik ook toen ik hier naartoe kwam. Beetje met m'n doekoe zwaaien, beetje tonen dat je Nederlander bent, beetje dure drankjes kopen en die chicks zwermen om je heen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeker makkelijk te hosselen die bulgaarse sletjes?
Ja als je de punten in uitwedstrijden bij beide clubs ervan aftrekt had Feyenoord al jaren boven Ajax gestaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
En toch liggen de moordcijfers wanneer je de afrekeningen in het criminele circuit bij beide landen ervan aftrekt lager dan in NL. Bizar hè?
Waarom? Misdaad ligt hier gigantisch laag. De misdaad die er al is, is vanuit de Mafia en betreft enkel ook andere criminelen. Enkel in de hoofdstad op de verkeerde plekken en in vakantiegebieden is er criminaliteit. Ik vind het maar raar.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan wel 100 redenen verzinnen waarom dat zo is.
Als burger zijnde heb je nu niet bepaald last van wat mafiabazen die elkaar omleggen. Dus echt relevant wat jij noemt is het niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja als je de punten in uitwedstrijden bij beide clubs ervan aftrekt had Feyenoord al jaren boven Ajax gestaan.
Zo ken ik er nog wel een paar.
Er wonen dan ook maar 7.5 miljoen mensen. Dus zo heel vreemd is dat niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Moordratio ligt hier vergeleken met het gemiddelde in de EU niet hoog. Iets hoger dan in Nederland. Daarentegen is in NL het percentage criminelen dat elkaar afmaakt veel lager dan hier.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Er wonen dan ook maar 7.5 miljoen mensen. Dus zo heel vreemd is dat niet.
Moordratio zal wel aanzienlijk hoger liggen.
Die gast van Scam City denkt hier anders over. Levensgevaarlijk overal man, je kunt niet veilig over straat lopenquote:Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
Als je de zakkenrollers, straatmuzikanten, skimmers en nepdealers niet meerekent zijn er ook nauwelijks Bulgaarse criminelen actief in Nederland. Het gaat echt goed met dat volkje.
Die denkt ook dat Amsterdam een of andere warzone is. Zwaar overdreven dat programmaquote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die gast van Scam City denkt hier anders over. Levensgevaarlijk overal man, je kunt niet veilig over straat lopen
Was dat toevallig dat item op Dumpert laatst over zo'n acteur die een zakkenroller speelde?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die gast van Scam City denkt hier anders over. Levensgevaarlijk overal man, je kunt niet veilig over straat lopen
Dat is dan wel behoorlijk in strijd met wat je net nog postte over dat meisje dat gekidnapt en vermoord werd.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Moordratio ligt hier vergeleken met het gemiddelde in de EU niet hoog. Iets hoger dan in Nederland. Daarentegen is in NL het percentage criminelen dat elkaar afmaakt veel lager dan hier.
Je hebt hier amper roofmoorden, doden door zinloos geweld of familiedramas.
Dat er maar 7,5 miljoen man woont vind ik geen goede verklaring want ook als je het doortrekt naar 17 miljoen man komt het niet overeen
Ik snap dat het moeilijk is om te erkennen dat je eigen beschaafde land eigenlijk zo beschaafd niet is.quote:
Omdat het een keer voorkomt?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan wel behoorlijk in strijd met wat je net nog postte over dat meisje dat gekidnapt en vermoord werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |