Denemarken is ook buitenlandquote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
Feijenoord is de eerste uitbreidingswijk van Rotterdam ten zuiden van de Nieuwe Maas. De wijk wordt begrensd door de oude haventerreinen van de Binnenhaven in het westen en de Koningshaven en de Nieuwe Maas in het noorden en oosten. [b][b]De 8.200 inwoners zijn voor 85% allochtoon.[/b][/b]
Lijkt Feyenoord zelf wel ahahahah
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
Feijenoord is de eerste uitbreidingswijk van Rotterdam ten zuiden van de Nieuwe Maas. De wijk wordt begrensd door de oude haventerreinen van de Binnenhaven in het westen en de Koningshaven en de Nieuwe Maas in het noorden en oosten. [b][b]De 8.200 inwoners zijn voor 85% allochtoon.[/b][/b]
Wat praat je poep abi?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
je mag die vloer weleens dweilen pikquote:Op maandag 6 januari 2014 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.Fijn dat er toch iemand is die mijn pantoffels kan waarderen.
Zit geen vuiltje op man. Gek.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
je mag die vloer weleens dweilen pik
ah joh rot toch op manquote:
Hebben jullie het wel weer goedgemaakt nu?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Tjacka had me laten bannen.
Hij kon me niet aan
Ik vraag me altijd af of er ooit iemand is dat dat echt doetquote:Op maandag 6 januari 2014 16:40 schreef Caland het volgende:
In de selectie van Ajax zitten meer allochtonen dan Feyenoord.
voor meer leuke feitjes kun je altijd GGMM DM'en.
bedanktquote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Caland het volgende:
De Kuip ligt trouwens niet in de deelgemeente Feijenoord
Oh wacht nu overdrijf ik het met de feitjes.
mind is blownquote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Caland het volgende:
IJsselmondequote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Caland het volgende:
Dagelijksquote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of er ooit iemand is dat dat echt doet
Het is een beetje een vreemde post vind ik, maargoed.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Ooijer zijn zomaar namen die zonder beeld erbij een Marokkaan lijken te zijn.
Of mag deze post niet?
Hoe danquote:Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Ooijer zijn zomaar namen die zonder beeld erbij een Marokkaan lijken te zijn.
Of mag deze post niet?
Nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hebben jullie het wel weer goedgemaakt nu?
Ze praten als een Marokkaan, zo beter?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een beetje een vreemde post vind ik, maargoed.
Het mag wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Of mag deze post niet?
Godverdomme.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het mag wel.
Het is alleen nogal raar, maar het is jezelf die je voor lul zet, dus waarom niet.
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het mag wel.
Het is alleen nogal raar, maar het is jezelf die je voor lul zet, dus waarom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |