Ik wil je even meedelen dat het woordje mededelen nogal archaïsch en derhalve ongewenst is.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron. Ik draag een strohoedje. Dit wilde ik even met je mededelen
Neu, niet bewust meegemaakt natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
zijn jullie onder de indruk van die meneer Eusebio
Je kan iets met me delen of mij iets mededelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron. Ik draag een strohoedje. Dit wilde ik even met je mededelen
Ik ben nog ballenjongen geweest in de finale van '63 waarin hij een 1-3 achterstand tegen Real Madrid omboog in een 5-3 overwinningquote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Toen zat ik achter de goal.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben nog ballenjongen geweest in de finale van '63 waarin hij een 1-3 achterstand tegen Real Madrid omboog in een 5-3 overwinning
als ik tong80 moet geloven was het een geweldige speler, maar youtube wijst anders uitquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neu, niet bewust meegemaakt natuurlijk.
Ik kan niet zoveel. Daarom draag ik ook een strohoedje.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan iets met me delen of mij iets mededelen.
Nope. Oude mensen gaan dood.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ah joh rot toch opquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben nog ballenjongen geweest in de finale van '63 waarin hij een 1-3 achterstand tegen Real Madrid omboog in een 5-3 overwinning
Je moet tong dan ook niet gelovenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als ik tong80 moet geloven was het een geweldige speler, maar youtube wijst anders uit
Ah dat moet die Pelle niet doen joh. Maak gewoon lekker reclame voor Opel, maar ga niet met zo'n hoedje op je kop staan.quote:
Hoezo? Het is Pelle maar.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ah dat moet die Pelle niet doen joh. Maak gewoon lekker reclame voor Opel, maar ga niet met zo'n hoedje op je kop staan.
Dat klopt, 71 is niet eind 70.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dat is jonger dan ik dacht.
Waar is je baret gebleven?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel. Daarom draag ik ook een strohoedje.
Te ambitieus. Etnische zuiveringen hakken erin. Stro is voor iedereen toegankelijk en laat mij tussen het volk staan.quote:
ga nou niet lope zeike die had je er graag bij gehad in 020quote:
Om Pelle hadden we net zo hard gelachenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ga nou niet lope zeike die had je er graag bij gehad in 020
Sigthorsson schei alsjeblieft uit man
Ajax heeft geen echte spits nodig.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Sigthorsson schei alsjeblieft uit man
dan moet je het beleidsplan van meneer Cruijff nog maar eens doorbladerenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft geen echte spits nodig.
We hebben die Donny Hoesen alquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dan moet je het beleidsplan van meneer Cruijff nog maar eens doorbladeren
Een echt goeie wel alleen die zijn er niet meer voor die peanutsquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Absoluut niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pelle.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een echt goeie wel alleen die zijn er niet meer voor die peanuts
ja Donny Hoesen die was ik even vergetenquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het daar best leuk leven is.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan word je gedeporteerd naar Bulgarije.
quote:
Wat is dezenquote:
Normaal gesproken wel, maar nu er geen voorzetten van de vleugels komen niet inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef GGMM het volgende:
Dat betekent niet dat de spitsen van AJax beter zijn, want die zijn kut, maar Pelle zou niet in het systeem van Ajax passen denk ik.
quote:
**quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een spits zei hij. Niet iemand die op de plek van de spits loopt.
Als ik hem was zou ik het doenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan word je gedeporteerd naar Bulgarije.
wat is dat nou voor gelul een spits in het Ajax systeem moet toch juist een aanspeelpunt zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef GGMM het volgende:
Dat betekent niet dat de spitsen van AJax beter zijn, want die zijn kut, maar Pelle zou niet in het systeem van Ajax passen denk ik.
Die komen er bij Feyenoord ook nauwelijks. Of je moet hetgeen wat Schaken probeert te doen voorzetten noemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar nu er geen voorzetten van de vleugels komen niet inderdaad.
Een spits in het Ajaxsysteem moet kunnen voetballen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wat is dat nou voor gelul een spits in het Ajax systeem moet toch juist een aanspeelpunt zijn
Het zegt best wel wat dat Ajax met Siem de Jong die een middenvelder schijnt te zijn, het beste speelt.quote:
Pelle kan voetballen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een spits in het Ajaxsysteem moet kunnen voetballen.
Wat kan Pelle niet dat De Jong wel kan in de spits?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt best wel wat dat Ajax met Siem de Jong die een middenvelder schijnt te zijn, het beste speelt.
Bij Feyenoord wordt gewoon vanuit alle posities en standen naar Pelle geschoten. Kun je nagaan hoeveel hij er maakt als hij wél een bespeelbare bal krijgt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komen er bij Feyenoord ook nauwelijks. Of je moet hetgeen wat Schaken probeert te doen voorzetten noemen.
M'n bangalijstje?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat ik op een bepaalde lijst sta bij jou.
Dat zullen we nooit weten, in de zomer zal hij naar Qatar oid gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Feyenoord wordt gewoon vanuit alle posities en standen naar Pelle geschoten. Er wordt ook niet Kun je nagaan hoeveel hij er maakt als hij wél een bespeelbare bal krijgt.
Die speelt meer in dienst van het elftal.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat kan Pelle niet dat De Jong wel kan in de spits?
Neuh, niet. Maar ik vind het altijd wel schattig als je over voetbal probeert mee te praten hoor Stijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt best wel wat dat Ajax met Siem de Jong die een middenvelder schijnt te zijn, het beste speelt.
Het collectief.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die speelt meer in dienst van het elftal.
Feyenoord draait om Pelle. Ajax draait om niemand in het elftal.
Ben je bang danquote:
Ik snap dat je voor Ajax bent maar met je uitspraken over Graziano Pelle maak je jezelf volstrekt ongeloofwaardig op dit sub forum.quote:
Dat was mijn vraag niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die speelt meer in dienst van het elftal.
Feyenoord draait om Pelle. Ajax draait om niemand in het elftal.
Toch wel, zie hem in het stadion ballen geven en vrijmaken die toch echt wel skills vergen. Door zijn lengte ziet het er niet altijd mooi vloeiend uit.quote:
Dus wel. Dat zagen we ook in de wedstrijden toen De Jong uiteindelijk in de spits terechtkwam. Met Sigthorsson loopt het simpelweg niet, dat schijnt een spits te zijn die kan scoren.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, niet. Maar ik vind het altijd wel schattig als je over voetbal probeert mee te praten hoor Stijn.
Definieer voetballen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Jong kan wel voetballen en Pelle dus niet, Pelle is wel een betere afmaker
Hij heeft wonderbaarlijk genoeg gewoon een goede functionele techniek (met afentoe zelfs een hoogstandjequote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel, zie hem in het stadion ballen geven en vrijmaken die toch echt wel skills vergen. Door zijn lengte ziet het er niet altijd mooi vloeiend uit.
Ja, dit dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft wonderbaarlijk genoeg gewoon een goede functionele techniek (met afentoe zelfs een hoogstandje), iets wat ik totaal niet had verwacht toen hij naar Feyenoord kwam.
Dat hoeft toch ook niet bij Ajax in de spits? Tikitaka barca voetbal ditdat.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef GGMM het volgende:
Pelle heeft nog nooit langer dan 2 meter met de bal aan de voet gelopen joh.
Oke. Maar dan nog is het onzin om te zeggen dat Ajax geen echte spits nodig heeft. Maar ik snap wel dat je je meningen kopieert van anderen op het internet en er dan niet verder over nadenkt. Puur omdat je er feitelijk gewoon erg weinig kijk op hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus wel. Dat zagen we ook in de wedstrijden toen De Jong uiteindelijk in de spits terechtkwam. Met Sigthorsson loopt het simpelweg niet, dat schijnt een spits te zijn die kan scoren.
Ik zal Marc even bellen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft wonderbaarlijk genoeg gewoon een goede functionele techniek (met afentoe zelfs een hoogstandje), iets wat ik totaal niet had verwacht toen hij naar Feyenoord kwam.
Dat is gewoon niet waar wat jij nu zegt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef GGMM het volgende:
Pelle heeft nog nooit langer dan 2 meter met de bal aan de voet gelopen joh.
Jij probeert me alleen maar af te kraken omdat ik 15 jaar ben en aan korfbal doe.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke. Maar dan nog is het onzin om te zeggen dat Ajax geen echte spits nodig heeft. Maar ik snap wel dat je je meningen kopieert van anderen op het internet en er dan niet verder over nadenkt. Puur omdat je er feitelijk gewoon erg weinig kijk op hebt.
Jawel, maar daarnaast mist hij ook handelingssnelheid om daarin mee te gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet bij Ajax in de spits? Tikitaka barca voetbal ditdat.
Deed hij bij Az ook wel als hij langer dan 2 wedstrijden de kans kreeg en daarmee wat vertrouwen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Juist wel. Had alleen niet verwacht dat hij er ook nog wat ballen zou inleggen. Bij AZ werd ook nooit getwijfeld aan zijn voetballende kwaliteiten maar je moet ze er ook wel inleggen dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze kunnen beiden voetballen, zoals al eerder gezegd: Balcontrole, functionele techniek en inzicht heeft Pelle allemaal. Hij mist echter een versnelling of sowieso echte snelheid.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Jong kan wel voetballen en Pelle dus niet, Pelle is wel een betere afmaker
Een draaicirkel van een vrachtwagen, een lomperik, maar hij doet het gewoon goed bij Feyenoordquote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar daarnaast mist hij ook handelingssnelheid om daarin mee te gaan.
Nee hoor. Je hebt er oprecht weinig kijk op.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij probeert me alleen maar af te kraken omdat ik 15 jaar ben en aan korfbal doe.
Ik wist niks van die gozer, alleen dat hij gefaald had bij AZ (en bij de rest van de clubs waar hij zat) dus ik dacht dat het gewoon zo'n lange afmaker was die alleen tegen de bal aan kon lopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel. Had alleen niet verwacht dat hij er ook nog wat ballen zou inleggen. Bij AZ werd ook nooit getwijfeld aan zijn voetballende kwaliteiten maar je moet ze er ook wel inleggen dan.
Daarom.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een draaicirkel van een vrachtwagen, een lomperik, maar hij doet het gewoon goed bij Feyenoord
Haha, kuddedierquote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wist niks van die gozer, alleen dat hij gefaald had bij AZ (en bij de rest van de clubs waar hij zat) dus ik dacht dat het gewoon zo'n lange afmaker was die alleen tegen de bal aan kon lopen.
Als je mij niet serieus neemt, moet je ook niet op me reageren.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt er oprecht weinig kijk op.
En dat is ook niet raar als je 15 bent en aan korfbal doet.
Dan heb je niet veel van hem gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een draaicirkel van een vrachtwagen, een lomperik, maar hij doet het gewoon goed bij Feyenoord
Hij mist ook wel wat inzicht, balcontrole, wendbaarheidquote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen beiden voetballen, zoals al eerder gezegd: Balcontrole, functionele techniek en inzicht heeft Pelle allemaal. Hij mist echter een versnelling of sowieso echte snelheid.
Als hij dat ook nog had was het een super spits. Je ziet hem afentoe ook weglopen bij de verdedigers voor een steekbal, maar meestal durven de middenvelders die bal niet te geven.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen beiden voetballen, zoals al eerder gezegd: Balcontrole, functionele techniek en inzicht heeft Pelle allemaal. Hij mist echter een versnelling of sowieso echte snelheid.
Zijn kritiek was juist altijd dat hij alles wel kon behalve afmaken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wist niks van die gozer, alleen dat hij gefaald had bij AZ (en bij de rest van de clubs waar hij zat) dus ik dacht dat het gewoon zo'n lange afmaker was die alleen tegen de bal aan kon lopen.
Jij probeert opvallend vaak een mening te vormen terwijl je er niet toe in staat bent. Zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je mij niet serieus neemt, moet je ook niet op me reageren.
Jij probeert opvallend vaak mensen af te kraken om je gelijk te krijgen.
Mist inzicht? Kerel weet je hoe vaak hij Vilhena, Immers of Schaken een vrije doortocht bood? Dat die pipo's er vervolgens niets mee doen heeft niks met Pelle te maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mist ook wel wat inzicht, balcontrole, wendbaarheid
dat lukt hem nu ook wel aardig jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn kritiek was juist altijd dat hij alles wel kon behalve afmaken.
Zo eet ik bijvoorbeeld regelmatig biologische zilvervliesrijst.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij probeert opvallend vaak een mening te vormen terwijl je er niet toe in staat bent. Zo hebben we allemaal wel wat.
Ik ging juist niet af op verhalen, gekkie. Ik kende de speler niet (alleen qua naam) en wist dat het een lange gozer was. Dus ik ging er vanuit dat het gewoon een lange lompe spits was.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgaan op verhalen en geen eigen mening vormen. Daarnaast sloeg het op weinig nee.
Prima jullie zijn er blij meequote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mist inzicht? Kerel weet je hoe vaak hij Vilhena, Immers of Schaken een vrije doortocht bood? Dat die pipo's er vervolgens niets mee doen heeft niks met Pelle te maken.
en zou het ook wel goed doen bij ajax als je ziet wat er nu rond loopt. al blijft het geen typische ajax spits, daarvoor is hij toch te traag ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pelle heeft alle kwaliteiten die rullevant zijn voor zijn positie.
De jaarlijkse AZ'er. Hebben ze die in 2013 ook weer gehaald?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en zou het ook wel goed doen bij ajax als je ziet wat er nu rond loopt. al blijft het geen typische ajax spits, daarvoor is hij toch te traag ja.
ik wil johansson
Nee helemaal niet in het Ajax systeem is het volgens die meneer Cruijff juist belangrijk dat de spits een aanspeelpunt is. Nu is het de ren je rot show.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en zou het ook wel goed doen bij ajax als je ziet wat er nu rond loopt. al blijft het geen typische ajax spits, daarvoor is hij toch te traag ja.
ik wil johansson
Blijf jij maar mensen afkraken in discussies en denken dat je een briljante gozer bent. Ga dan maar niet op me in, ook al heb je er de neiging toe. Persoonlijk worden in discussies zie ik als een teken van enorme zwakte.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij probeert opvallend vaak een mening te vormen terwijl je er niet toe in staat bent. Zo hebben we allemaal wel wat.
nee maher ging niet door, zonde van de traditiequote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
De jaarlijkse AZ'er. Hebben ze die in 2013 ook weer gehaald?
Hopelijk stik je in de biologische zilvervliesrijst.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een felheid weer hier. Mannen die elkaar te lijf gaan, GGMM heeft een topmiddag.
Donny is ook traag, die IJslander ook. De enige spits met echte snelheid in de eredivisie is volgens mij Finnbogason.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil johansson
Ik kraak je niet af hoor, ik zei toch dat ik het wel schattig vond.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf jij maar mensen afkraken in discussies en denken dat je een briljante gozer bent. Ga dan maar niet op me in, ook al heb je er de neiging toe. Persoonlijk worden in discussies zie ik als een teken van enorme zwakte.
En Sisse natuurlijk, maar die is met Been mee op trainingskamp.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Donny is ook traag, die IJslander ook. De enige spits met echte snelheid in de eredivisie is volgens mij Finnbogason.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf jij maar mensen afkraken in discussies en denken dat je een briljante gozer bent. Ga dan maar niet op me in, ook al heb je er de neiging toe. Persoonlijk worden in discussies zie ik als een teken van enorme zwakte.
Mike van Duinen, wereldtopper.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Donny is ook traag, die IJslander ook. De enige spits met echte snelheid in de eredivisie is volgens mij Finnbogason.
niet alleen aanspeelpuntquote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee helemaal niet in het Ajax systeem is het volgens die meneer Cruijff juist belangrijk dat de spits een aanspeelpunt is. Nu is het de ren je rot show.
Koop standaard met een droge korrel dus dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk stik je in de biologische zilvervliesrijst.
Wie?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Sisse natuurlijk, maar die is met Been mee op trainingskamp.
Doodsverwensing, TR gemacht. Jij bent de volgende gebande MOD. SO LANG SUKKERquote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk stik je in de biologische zilvervliesrijst.
Ok. Finnbogason en Mike Van Duinen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike van Duinen, wereldtopper.
ja sightorsson is natuurlijk ook erg, danny niet. in lange sprints misschien, maar dat is nog niet zo erg. je ziet hem wel continue in beweging en snel wegrennen om ruimte te maken. dat hij er verder niet echt wat van kan is dan weer jammer.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
waar is de krommequote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike van Duinen, wereldtopper.
't zal allemaal wel. Ik hoef iig geen gejank van jouw kant meer te horen als ik een mening heb over voetbal.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kraak je niet af hoor, ik zei toch dat ik het wel schattig vond.
dat is het zeker jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je erover nadenkt dan is het eigenlijk een wonder dat Ajax zoveel punten heeft met die gemankeerde voorhoede.
Drie jaar op rij kampioen worden met een gemankeerde voorhoedequote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je erover nadenkt dan is het eigenlijk een wonder dat Ajax zoveel punten heeft met die gemankeerde voorhoede.
Ik herinner je even aan onze gemankeerde achterhoede...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Laat je niet zo kennen joh.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't zal allemaal wel. Ik hoef iig geen gejank van jouw kant meer te horen als ik een mening heb over voetbal.
nouja, mening. Je eigen mening in ieder geval niet. Het zou je sieren als je voortaan aan bronvermelding doet. We zullen niet lachen als dat voetbalzone-reacties zijn hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't zal allemaal wel. Ik hoef iig geen gejank van jouw kant meer te horen als ik een mening heb over voetbal.
Drugs nemen in het Zuiderpark. Sinds Derksen zijn vertrek bij VI is ook zijn rol ietwat uitgespeeld op de redactiequote:
Dat doet De Boer gewoon altijd goed, de organisatie neerzettenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ja dat voor de goal zetten is wel het probleem, niet dat pelle geen assists geeft, maar dat lukt hem eigenlijk alleen als er veel ruimte is. wat hij meestal doet is alleen aanspeelpunt zijn en vanuit daar een simpel tikkie terug.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat nog meer behalve goaltjes maken en andere beter laten spelen/voor de goal zetten?
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drugs nemen in het Zuiderpark. Sinds Derksen zijn vertrek bij VI is ook zijn rol ietwat uitgespeeld op de redactie
En dan zeg je dat je mensen niet afkraakt in een discussie.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
nouja, mening. Je eigen mening in ieder geval niet. Het zou je sieren als je voortaan aan bronvermelding doet. We zullen niet lachen als dat voetbalzone-reacties zijn hoor.
Eerder een ongekend aantal verliespunten voor een nummer 1. Maar hey, het is knotsgek. En spannend.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
een uurquote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef hafcfan het volgende:
Hoe lang leerden jullie voor een toetsweek?
Kijk je veel Feyenoord? Want Pelle geeft juist aardig wat goede (steek)ballen, die vaak voor gevaar (kunnen) zorgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ja dat voor de goal zetten is wel het probleem, niet dat pelle geen assists geeft, maar dat lukt hem eigenlijk alleen als er veel ruimte is. wat hij meestal doet is alleen aanspeelpunt zijn en vanuit daar een simpel tikkie terug.
Het was niet slim om met Nelom te spelen i.p.v. Mathijsen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik herinner je even aan onze gemankeerde achterhoede...
Klopt. Waar doe ik dat dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan zeg je dat je mensen niet afkraakt in een discussie.
Ff serieus ik heb echt geen idee wat een beetje normaal is. Voor een gewone toets leer ik meestal 1,5 uur.quote:
Dat is het verwijt van de Feyenoorders, ik kijk het toch redelijk wat maar heb het idee dat jullie Ajax weinig zienquote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk je veel Feyenoord? Want Pelle geeft juist aardig wat goede (steek)ballen, die vaak voor gevaar (kunnen) zorgen.
Een dag/ 2 dagen per vakquote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ff serieus ik heb echt geen idee wat een beetje normaal is. Voor een gewone toets leer ik meestal 1,5 uur.
Nelom is blijkbaar weer fit. Over traag gesproken...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het was niet slim om met Nelom te spelen i.p.v. Mathijsen.
Leren tot je de stof kent, of dat nu 1 minuut is of 5 werkweken moet niet uit maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ff serieus ik heb echt geen idee wat een beetje normaal is. Voor een gewone toets leer ik meestal 1,5 uur.
Ik snap ook nooit zo goed waarom je dat zou doen. Buiten dat er vaak op dezelfde dag wordt gespeeld en het dan sowieso praktisch onmogelijk is.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het verwijt van de Feyenoorders, ik kijk het toch redelijk wat maar heb het idee dat jullie Ajax weinig zien
Ik kijk wel eens met mijn pa mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het verwijt van de Feyenoorders, ik kijk het toch redelijk wat maar heb het idee dat jullie Ajax weinig zien
Klopt, ik zie zelden een volledige wedstrijd van Ajax. Soms wel de Europese wedstrijden.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thanxquote:
Dat zou niet best zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leren tot je de stof kent, of dat nu 1 minuut is of 5 werkweken moet niet uit maken.
Al is het in het laatste geval misschien verstandig eens naar wat anders te kijken.
toch alleen met relatief veel ruimte om zich heen,quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk je veel Feyenoord? Want Pelle geeft juist aardig wat goede (steek)ballen, die vaak voor gevaar (kunnen) zorgen.
Je kwam Ajax-Feyenoord bij mij kijken tochquote:Op maandag 6 januari 2014 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik zie zelden een volledige wedstrijd van Ajax. Soms wel de Europese wedstrijden.
Welke klas zit je?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben een tv supportert, dan gaat dat welquote:Op maandag 6 januari 2014 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit zo goed waarom je dat zou doen. Buiten dat er vaak op dezelfde dag wordt gespeeld en het dan sowieso praktisch onmogelijk is.
In Bulgarije? Daar moet ik sowieso nog heen om mijn gestolen spullen terug te halen...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kwam Ajax-Feyenoord bij mij kijken toch
Zelfs dan. Meer dan 1 eredivisiewedstrijd op een dag zou ik echt niet aankunnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben een tv supportert, dan gaat dat wel
Mijn pa kijkt alles, maar dan ook echt alles.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dan. Meer dan 1 eredivisiewedstrijd op een dag zou ik echt niet aankunnen.
Aha.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa kijkt alles, maar dan ook echt alles.
Dat geloof ik direct. Als je door meerdere Bollywoodfilms op een dag heen kunt komen moet voetbal ook wel lukkenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa kijkt alles, maar dan ook echt alles.
Ik heb gister nog een telefoon gekocht die vreemd genoeg al in het Nederlands was ingesteld.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Bulgarije? Daar moet ik sowieso nog heen om mijn gestolen spullen terug te halen...
4 Havo en een normale toets? Moet max 1 à 2 uur zijn. Moet je wel de lessen normaal hebben gevolgd.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een telefoon gekocht die vreemd genoeg al in het Nederlands was ingesteld.
True.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Als je door meerdere Bollywoodfilms op een dag heen kunt komen moet voetbal ook wel lukken
Zijn die daar beland?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Bulgarije? Daar moet ik sowieso nog heen om mijn gestolen spullen terug te halen...
Valt inderdaad niet meequote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dan. Meer dan 1 eredivisiewedstrijd op een dag zou ik echt niet aankunnen.
Toetsweek. Zo'n 50 blz voor de meeste vakken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 Havo en een normale toets? Moet max 1 à 2 uur zijn. Moet je wel de lessen normaal hebben gevolgd.
Max 1 à 2 uur per vak.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toetsweek. Zo'n 50 blz voor de meeste vakken.
één keer doorlezen was het toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toetsweek. Zo'n 50 blz voor de meeste vakken.
Heel Bulgarije is een kamp.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, als Dven nou ff bij hem op het kamp rondvraagt...
Jij solliciteerd naar een ban jongeman.quote:
*solliciteertquote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij solliciteerd naar een ban jongeman.
Solliciteerdt*quote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:
quote: