Ik wil je even meedelen dat het woordje mededelen nogal archaïsch en derhalve ongewenst is.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron. Ik draag een strohoedje. Dit wilde ik even met je mededelen
Neu, niet bewust meegemaakt natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
zijn jullie onder de indruk van die meneer Eusebio
Je kan iets met me delen of mij iets mededelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron. Ik draag een strohoedje. Dit wilde ik even met je mededelen
Ik ben nog ballenjongen geweest in de finale van '63 waarin hij een 1-3 achterstand tegen Real Madrid omboog in een 5-3 overwinningquote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Toen zat ik achter de goal.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben nog ballenjongen geweest in de finale van '63 waarin hij een 1-3 achterstand tegen Real Madrid omboog in een 5-3 overwinning
als ik tong80 moet geloven was het een geweldige speler, maar youtube wijst anders uitquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neu, niet bewust meegemaakt natuurlijk.
Ik kan niet zoveel. Daarom draag ik ook een strohoedje.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan iets met me delen of mij iets mededelen.
Nope. Oude mensen gaan dood.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ah joh rot toch opquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben nog ballenjongen geweest in de finale van '63 waarin hij een 1-3 achterstand tegen Real Madrid omboog in een 5-3 overwinning
Je moet tong dan ook niet gelovenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als ik tong80 moet geloven was het een geweldige speler, maar youtube wijst anders uit
Ah dat moet die Pelle niet doen joh. Maak gewoon lekker reclame voor Opel, maar ga niet met zo'n hoedje op je kop staan.quote:
Hoezo? Het is Pelle maar.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ah dat moet die Pelle niet doen joh. Maak gewoon lekker reclame voor Opel, maar ga niet met zo'n hoedje op je kop staan.
Dat klopt, 71 is niet eind 70.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dat is jonger dan ik dacht.
Waar is je baret gebleven?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel. Daarom draag ik ook een strohoedje.
Te ambitieus. Etnische zuiveringen hakken erin. Stro is voor iedereen toegankelijk en laat mij tussen het volk staan.quote:
ga nou niet lope zeike die had je er graag bij gehad in 020quote:
Om Pelle hadden we net zo hard gelachenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ga nou niet lope zeike die had je er graag bij gehad in 020
Sigthorsson schei alsjeblieft uit man
Ajax heeft geen echte spits nodig.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Sigthorsson schei alsjeblieft uit man
dan moet je het beleidsplan van meneer Cruijff nog maar eens doorbladerenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft geen echte spits nodig.
We hebben die Donny Hoesen alquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dan moet je het beleidsplan van meneer Cruijff nog maar eens doorbladeren
Een echt goeie wel alleen die zijn er niet meer voor die peanutsquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft geen echte spits nodig.
Absoluut niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |