Ik wil je even meedelen dat het woordje mededelen nogal archaïsch en derhalve ongewenst is.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron. Ik draag een strohoedje. Dit wilde ik even met je mededelen
Neu, niet bewust meegemaakt natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
zijn jullie onder de indruk van die meneer Eusebio
Je kan iets met me delen of mij iets mededelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron. Ik draag een strohoedje. Dit wilde ik even met je mededelen
Ik ben nog ballenjongen geweest in de finale van '63 waarin hij een 1-3 achterstand tegen Real Madrid omboog in een 5-3 overwinningquote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Toen zat ik achter de goal.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben nog ballenjongen geweest in de finale van '63 waarin hij een 1-3 achterstand tegen Real Madrid omboog in een 5-3 overwinning
als ik tong80 moet geloven was het een geweldige speler, maar youtube wijst anders uitquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neu, niet bewust meegemaakt natuurlijk.
Ik kan niet zoveel. Daarom draag ik ook een strohoedje.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan iets met me delen of mij iets mededelen.
Nope. Oude mensen gaan dood.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ah joh rot toch opquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben nog ballenjongen geweest in de finale van '63 waarin hij een 1-3 achterstand tegen Real Madrid omboog in een 5-3 overwinning
Je moet tong dan ook niet gelovenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als ik tong80 moet geloven was het een geweldige speler, maar youtube wijst anders uit
Je bent zelf .. laat maar.quote:
Ah dat moet die Pelle niet doen joh. Maak gewoon lekker reclame voor Opel, maar ga niet met zo'n hoedje op je kop staan.quote:
Hoezo? Het is Pelle maar.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ah dat moet die Pelle niet doen joh. Maak gewoon lekker reclame voor Opel, maar ga niet met zo'n hoedje op je kop staan.
Dat klopt, 71 is niet eind 70.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dat is jonger dan ik dacht.
Waar is je baret gebleven?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel. Daarom draag ik ook een strohoedje.
Te ambitieus. Etnische zuiveringen hakken erin. Stro is voor iedereen toegankelijk en laat mij tussen het volk staan.quote:
ga nou niet lope zeike die had je er graag bij gehad in 020quote:
Om Pelle hadden we net zo hard gelachenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ga nou niet lope zeike die had je er graag bij gehad in 020
Sigthorsson schei alsjeblieft uit man
Ajax heeft geen echte spits nodig.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Sigthorsson schei alsjeblieft uit man
dan moet je het beleidsplan van meneer Cruijff nog maar eens doorbladerenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft geen echte spits nodig.
We hebben die Donny Hoesen alquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dan moet je het beleidsplan van meneer Cruijff nog maar eens doorbladeren
Een echt goeie wel alleen die zijn er niet meer voor die peanutsquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft geen echte spits nodig.
Absoluut niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |