Waar is je baret gebleven?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel. Daarom draag ik ook een strohoedje.
Te ambitieus. Etnische zuiveringen hakken erin. Stro is voor iedereen toegankelijk en laat mij tussen het volk staan.quote:
ga nou niet lope zeike die had je er graag bij gehad in 020quote:
Om Pelle hadden we net zo hard gelachenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ga nou niet lope zeike die had je er graag bij gehad in 020
Sigthorsson schei alsjeblieft uit man
Ajax heeft geen echte spits nodig.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Sigthorsson schei alsjeblieft uit man
dan moet je het beleidsplan van meneer Cruijff nog maar eens doorbladerenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft geen echte spits nodig.
We hebben die Donny Hoesen alquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dan moet je het beleidsplan van meneer Cruijff nog maar eens doorbladeren
Een echt goeie wel alleen die zijn er niet meer voor die peanutsquote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Absoluut niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pelle.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een echt goeie wel alleen die zijn er niet meer voor die peanuts
ja Donny Hoesen die was ik even vergetenquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het daar best leuk leven is.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan word je gedeporteerd naar Bulgarije.
quote:
Wat is dezenquote:
Normaal gesproken wel, maar nu er geen voorzetten van de vleugels komen niet inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef GGMM het volgende:
Dat betekent niet dat de spitsen van AJax beter zijn, want die zijn kut, maar Pelle zou niet in het systeem van Ajax passen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |