quote:
**quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een spits zei hij. Niet iemand die op de plek van de spits loopt.
Als ik hem was zou ik het doenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan word je gedeporteerd naar Bulgarije.
wat is dat nou voor gelul een spits in het Ajax systeem moet toch juist een aanspeelpunt zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef GGMM het volgende:
Dat betekent niet dat de spitsen van AJax beter zijn, want die zijn kut, maar Pelle zou niet in het systeem van Ajax passen denk ik.
Die komen er bij Feyenoord ook nauwelijks. Of je moet hetgeen wat Schaken probeert te doen voorzetten noemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar nu er geen voorzetten van de vleugels komen niet inderdaad.
Een spits in het Ajaxsysteem moet kunnen voetballen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wat is dat nou voor gelul een spits in het Ajax systeem moet toch juist een aanspeelpunt zijn
Het zegt best wel wat dat Ajax met Siem de Jong die een middenvelder schijnt te zijn, het beste speelt.quote:
Pelle kan voetballen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een spits in het Ajaxsysteem moet kunnen voetballen.
Wat kan Pelle niet dat De Jong wel kan in de spits?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt best wel wat dat Ajax met Siem de Jong die een middenvelder schijnt te zijn, het beste speelt.
Bij Feyenoord wordt gewoon vanuit alle posities en standen naar Pelle geschoten. Kun je nagaan hoeveel hij er maakt als hij wél een bespeelbare bal krijgt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komen er bij Feyenoord ook nauwelijks. Of je moet hetgeen wat Schaken probeert te doen voorzetten noemen.
M'n bangalijstje?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat ik op een bepaalde lijst sta bij jou.
Dat zullen we nooit weten, in de zomer zal hij naar Qatar oid gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Feyenoord wordt gewoon vanuit alle posities en standen naar Pelle geschoten. Er wordt ook niet Kun je nagaan hoeveel hij er maakt als hij wél een bespeelbare bal krijgt.
Die speelt meer in dienst van het elftal.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat kan Pelle niet dat De Jong wel kan in de spits?
Neuh, niet. Maar ik vind het altijd wel schattig als je over voetbal probeert mee te praten hoor Stijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt best wel wat dat Ajax met Siem de Jong die een middenvelder schijnt te zijn, het beste speelt.
Het collectief.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die speelt meer in dienst van het elftal.
Feyenoord draait om Pelle. Ajax draait om niemand in het elftal.
Ben je bang danquote:
Ik snap dat je voor Ajax bent maar met je uitspraken over Graziano Pelle maak je jezelf volstrekt ongeloofwaardig op dit sub forum.quote:
Dat was mijn vraag niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die speelt meer in dienst van het elftal.
Feyenoord draait om Pelle. Ajax draait om niemand in het elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |