Mijn pa kijkt alles, maar dan ook echt alles.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dan. Meer dan 1 eredivisiewedstrijd op een dag zou ik echt niet aankunnen.
Aha.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa kijkt alles, maar dan ook echt alles.
Dat geloof ik direct. Als je door meerdere Bollywoodfilms op een dag heen kunt komen moet voetbal ook wel lukkenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa kijkt alles, maar dan ook echt alles.
Ik heb gister nog een telefoon gekocht die vreemd genoeg al in het Nederlands was ingesteld.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Bulgarije? Daar moet ik sowieso nog heen om mijn gestolen spullen terug te halen...
4 Havo en een normale toets? Moet max 1 à 2 uur zijn. Moet je wel de lessen normaal hebben gevolgd.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een telefoon gekocht die vreemd genoeg al in het Nederlands was ingesteld.
True.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Als je door meerdere Bollywoodfilms op een dag heen kunt komen moet voetbal ook wel lukken
Zijn die daar beland?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Bulgarije? Daar moet ik sowieso nog heen om mijn gestolen spullen terug te halen...
Valt inderdaad niet meequote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dan. Meer dan 1 eredivisiewedstrijd op een dag zou ik echt niet aankunnen.
Toetsweek. Zo'n 50 blz voor de meeste vakken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 Havo en een normale toets? Moet max 1 à 2 uur zijn. Moet je wel de lessen normaal hebben gevolgd.
Max 1 à 2 uur per vak.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toetsweek. Zo'n 50 blz voor de meeste vakken.
één keer doorlezen was het toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toetsweek. Zo'n 50 blz voor de meeste vakken.
Heel Bulgarije is een kamp.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, als Dven nou ff bij hem op het kamp rondvraagt...
Jij solliciteerd naar een ban jongeman.quote:
*solliciteertquote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij solliciteerd naar een ban jongeman.
Solliciteerdt*quote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:
quote: