Dat is het verwijt van de Feyenoorders, ik kijk het toch redelijk wat maar heb het idee dat jullie Ajax weinig zienquote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk je veel Feyenoord? Want Pelle geeft juist aardig wat goede (steek)ballen, die vaak voor gevaar (kunnen) zorgen.
Een dag/ 2 dagen per vakquote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ff serieus ik heb echt geen idee wat een beetje normaal is. Voor een gewone toets leer ik meestal 1,5 uur.
Nelom is blijkbaar weer fit. Over traag gesproken...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het was niet slim om met Nelom te spelen i.p.v. Mathijsen.
Leren tot je de stof kent, of dat nu 1 minuut is of 5 werkweken moet niet uit maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ff serieus ik heb echt geen idee wat een beetje normaal is. Voor een gewone toets leer ik meestal 1,5 uur.
Ik snap ook nooit zo goed waarom je dat zou doen. Buiten dat er vaak op dezelfde dag wordt gespeeld en het dan sowieso praktisch onmogelijk is.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het verwijt van de Feyenoorders, ik kijk het toch redelijk wat maar heb het idee dat jullie Ajax weinig zien
Ik kijk wel eens met mijn pa mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het verwijt van de Feyenoorders, ik kijk het toch redelijk wat maar heb het idee dat jullie Ajax weinig zien
Klopt, ik zie zelden een volledige wedstrijd van Ajax. Soms wel de Europese wedstrijden.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thanxquote:
Dat zou niet best zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leren tot je de stof kent, of dat nu 1 minuut is of 5 werkweken moet niet uit maken.
Al is het in het laatste geval misschien verstandig eens naar wat anders te kijken.
toch alleen met relatief veel ruimte om zich heen,quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk je veel Feyenoord? Want Pelle geeft juist aardig wat goede (steek)ballen, die vaak voor gevaar (kunnen) zorgen.
Je kwam Ajax-Feyenoord bij mij kijken tochquote:Op maandag 6 januari 2014 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik zie zelden een volledige wedstrijd van Ajax. Soms wel de Europese wedstrijden.
Welke klas zit je?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben een tv supportert, dan gaat dat welquote:Op maandag 6 januari 2014 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit zo goed waarom je dat zou doen. Buiten dat er vaak op dezelfde dag wordt gespeeld en het dan sowieso praktisch onmogelijk is.
In Bulgarije? Daar moet ik sowieso nog heen om mijn gestolen spullen terug te halen...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kwam Ajax-Feyenoord bij mij kijken toch
Zelfs dan. Meer dan 1 eredivisiewedstrijd op een dag zou ik echt niet aankunnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben een tv supportert, dan gaat dat wel
Mijn pa kijkt alles, maar dan ook echt alles.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dan. Meer dan 1 eredivisiewedstrijd op een dag zou ik echt niet aankunnen.
Aha.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa kijkt alles, maar dan ook echt alles.
Dat geloof ik direct. Als je door meerdere Bollywoodfilms op een dag heen kunt komen moet voetbal ook wel lukkenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa kijkt alles, maar dan ook echt alles.
Ik heb gister nog een telefoon gekocht die vreemd genoeg al in het Nederlands was ingesteld.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Bulgarije? Daar moet ik sowieso nog heen om mijn gestolen spullen terug te halen...
4 Havo en een normale toets? Moet max 1 à 2 uur zijn. Moet je wel de lessen normaal hebben gevolgd.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een telefoon gekocht die vreemd genoeg al in het Nederlands was ingesteld.
True.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Als je door meerdere Bollywoodfilms op een dag heen kunt komen moet voetbal ook wel lukken
Zijn die daar beland?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Bulgarije? Daar moet ik sowieso nog heen om mijn gestolen spullen terug te halen...
Valt inderdaad niet meequote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dan. Meer dan 1 eredivisiewedstrijd op een dag zou ik echt niet aankunnen.
Toetsweek. Zo'n 50 blz voor de meeste vakken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 Havo en een normale toets? Moet max 1 à 2 uur zijn. Moet je wel de lessen normaal hebben gevolgd.
Max 1 à 2 uur per vak.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toetsweek. Zo'n 50 blz voor de meeste vakken.
één keer doorlezen was het toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toetsweek. Zo'n 50 blz voor de meeste vakken.
Heel Bulgarije is een kamp.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, als Dven nou ff bij hem op het kamp rondvraagt...
Jij solliciteerd naar een ban jongeman.quote:
*solliciteertquote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij solliciteerd naar een ban jongeman.
Solliciteerdt*quote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:
quote: