Definieer voetballen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Jong kan wel voetballen en Pelle dus niet, Pelle is wel een betere afmaker
Hij heeft wonderbaarlijk genoeg gewoon een goede functionele techniek (met afentoe zelfs een hoogstandjequote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch wel, zie hem in het stadion ballen geven en vrijmaken die toch echt wel skills vergen. Door zijn lengte ziet het er niet altijd mooi vloeiend uit.
Ja, dit dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft wonderbaarlijk genoeg gewoon een goede functionele techniek (met afentoe zelfs een hoogstandje), iets wat ik totaal niet had verwacht toen hij naar Feyenoord kwam.
Dat hoeft toch ook niet bij Ajax in de spits? Tikitaka barca voetbal ditdat.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef GGMM het volgende:
Pelle heeft nog nooit langer dan 2 meter met de bal aan de voet gelopen joh.
Oke. Maar dan nog is het onzin om te zeggen dat Ajax geen echte spits nodig heeft. Maar ik snap wel dat je je meningen kopieert van anderen op het internet en er dan niet verder over nadenkt. Puur omdat je er feitelijk gewoon erg weinig kijk op hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus wel. Dat zagen we ook in de wedstrijden toen De Jong uiteindelijk in de spits terechtkwam. Met Sigthorsson loopt het simpelweg niet, dat schijnt een spits te zijn die kan scoren.
Ik zal Marc even bellen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft wonderbaarlijk genoeg gewoon een goede functionele techniek (met afentoe zelfs een hoogstandje), iets wat ik totaal niet had verwacht toen hij naar Feyenoord kwam.
Dat is gewoon niet waar wat jij nu zegt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef GGMM het volgende:
Pelle heeft nog nooit langer dan 2 meter met de bal aan de voet gelopen joh.
Jij probeert me alleen maar af te kraken omdat ik 15 jaar ben en aan korfbal doe.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke. Maar dan nog is het onzin om te zeggen dat Ajax geen echte spits nodig heeft. Maar ik snap wel dat je je meningen kopieert van anderen op het internet en er dan niet verder over nadenkt. Puur omdat je er feitelijk gewoon erg weinig kijk op hebt.
Jawel, maar daarnaast mist hij ook handelingssnelheid om daarin mee te gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet bij Ajax in de spits? Tikitaka barca voetbal ditdat.
Deed hij bij Az ook wel als hij langer dan 2 wedstrijden de kans kreeg en daarmee wat vertrouwen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Juist wel. Had alleen niet verwacht dat hij er ook nog wat ballen zou inleggen. Bij AZ werd ook nooit getwijfeld aan zijn voetballende kwaliteiten maar je moet ze er ook wel inleggen dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze kunnen beiden voetballen, zoals al eerder gezegd: Balcontrole, functionele techniek en inzicht heeft Pelle allemaal. Hij mist echter een versnelling of sowieso echte snelheid.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Jong kan wel voetballen en Pelle dus niet, Pelle is wel een betere afmaker
Een draaicirkel van een vrachtwagen, een lomperik, maar hij doet het gewoon goed bij Feyenoordquote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar daarnaast mist hij ook handelingssnelheid om daarin mee te gaan.
Nee hoor. Je hebt er oprecht weinig kijk op.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij probeert me alleen maar af te kraken omdat ik 15 jaar ben en aan korfbal doe.
Ik wist niks van die gozer, alleen dat hij gefaald had bij AZ (en bij de rest van de clubs waar hij zat) dus ik dacht dat het gewoon zo'n lange afmaker was die alleen tegen de bal aan kon lopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist wel. Had alleen niet verwacht dat hij er ook nog wat ballen zou inleggen. Bij AZ werd ook nooit getwijfeld aan zijn voetballende kwaliteiten maar je moet ze er ook wel inleggen dan.
Daarom.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een draaicirkel van een vrachtwagen, een lomperik, maar hij doet het gewoon goed bij Feyenoord
Haha, kuddedierquote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wist niks van die gozer, alleen dat hij gefaald had bij AZ (en bij de rest van de clubs waar hij zat) dus ik dacht dat het gewoon zo'n lange afmaker was die alleen tegen de bal aan kon lopen.
Als je mij niet serieus neemt, moet je ook niet op me reageren.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt er oprecht weinig kijk op.
En dat is ook niet raar als je 15 bent en aan korfbal doet.
Dan heb je niet veel van hem gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een draaicirkel van een vrachtwagen, een lomperik, maar hij doet het gewoon goed bij Feyenoord
Hij mist ook wel wat inzicht, balcontrole, wendbaarheidquote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen beiden voetballen, zoals al eerder gezegd: Balcontrole, functionele techniek en inzicht heeft Pelle allemaal. Hij mist echter een versnelling of sowieso echte snelheid.
Als hij dat ook nog had was het een super spits. Je ziet hem afentoe ook weglopen bij de verdedigers voor een steekbal, maar meestal durven de middenvelders die bal niet te geven.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen beiden voetballen, zoals al eerder gezegd: Balcontrole, functionele techniek en inzicht heeft Pelle allemaal. Hij mist echter een versnelling of sowieso echte snelheid.
Zijn kritiek was juist altijd dat hij alles wel kon behalve afmaken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wist niks van die gozer, alleen dat hij gefaald had bij AZ (en bij de rest van de clubs waar hij zat) dus ik dacht dat het gewoon zo'n lange afmaker was die alleen tegen de bal aan kon lopen.
Jij probeert opvallend vaak een mening te vormen terwijl je er niet toe in staat bent. Zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je mij niet serieus neemt, moet je ook niet op me reageren.
Jij probeert opvallend vaak mensen af te kraken om je gelijk te krijgen.
Mist inzicht? Kerel weet je hoe vaak hij Vilhena, Immers of Schaken een vrije doortocht bood? Dat die pipo's er vervolgens niets mee doen heeft niks met Pelle te maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mist ook wel wat inzicht, balcontrole, wendbaarheid
dat lukt hem nu ook wel aardig jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn kritiek was juist altijd dat hij alles wel kon behalve afmaken.
Zo eet ik bijvoorbeeld regelmatig biologische zilvervliesrijst.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij probeert opvallend vaak een mening te vormen terwijl je er niet toe in staat bent. Zo hebben we allemaal wel wat.
Ik ging juist niet af op verhalen, gekkie. Ik kende de speler niet (alleen qua naam) en wist dat het een lange gozer was. Dus ik ging er vanuit dat het gewoon een lange lompe spits was.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgaan op verhalen en geen eigen mening vormen. Daarnaast sloeg het op weinig nee.
Prima jullie zijn er blij meequote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mist inzicht? Kerel weet je hoe vaak hij Vilhena, Immers of Schaken een vrije doortocht bood? Dat die pipo's er vervolgens niets mee doen heeft niks met Pelle te maken.
en zou het ook wel goed doen bij ajax als je ziet wat er nu rond loopt. al blijft het geen typische ajax spits, daarvoor is hij toch te traag ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Pelle heeft alle kwaliteiten die rullevant zijn voor zijn positie.
De jaarlijkse AZ'er. Hebben ze die in 2013 ook weer gehaald?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en zou het ook wel goed doen bij ajax als je ziet wat er nu rond loopt. al blijft het geen typische ajax spits, daarvoor is hij toch te traag ja.
ik wil johansson
Nee helemaal niet in het Ajax systeem is het volgens die meneer Cruijff juist belangrijk dat de spits een aanspeelpunt is. Nu is het de ren je rot show.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en zou het ook wel goed doen bij ajax als je ziet wat er nu rond loopt. al blijft het geen typische ajax spits, daarvoor is hij toch te traag ja.
ik wil johansson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |