En Sisse natuurlijk, maar die is met Been mee op trainingskamp.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Donny is ook traag, die IJslander ook. De enige spits met echte snelheid in de eredivisie is volgens mij Finnbogason.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf jij maar mensen afkraken in discussies en denken dat je een briljante gozer bent. Ga dan maar niet op me in, ook al heb je er de neiging toe. Persoonlijk worden in discussies zie ik als een teken van enorme zwakte.
Mike van Duinen, wereldtopper.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Donny is ook traag, die IJslander ook. De enige spits met echte snelheid in de eredivisie is volgens mij Finnbogason.
niet alleen aanspeelpuntquote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee helemaal niet in het Ajax systeem is het volgens die meneer Cruijff juist belangrijk dat de spits een aanspeelpunt is. Nu is het de ren je rot show.
Koop standaard met een droge korrel dus dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk stik je in de biologische zilvervliesrijst.
Wie?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Sisse natuurlijk, maar die is met Been mee op trainingskamp.
Doodsverwensing, TR gemacht. Jij bent de volgende gebande MOD. SO LANG SUKKERquote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk stik je in de biologische zilvervliesrijst.
Ok. Finnbogason en Mike Van Duinen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike van Duinen, wereldtopper.
ja sightorsson is natuurlijk ook erg, danny niet. in lange sprints misschien, maar dat is nog niet zo erg. je ziet hem wel continue in beweging en snel wegrennen om ruimte te maken. dat hij er verder niet echt wat van kan is dan weer jammer.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
waar is de krommequote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike van Duinen, wereldtopper.
't zal allemaal wel. Ik hoef iig geen gejank van jouw kant meer te horen als ik een mening heb over voetbal.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kraak je niet af hoor, ik zei toch dat ik het wel schattig vond.
dat is het zeker jaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je erover nadenkt dan is het eigenlijk een wonder dat Ajax zoveel punten heeft met die gemankeerde voorhoede.
Drie jaar op rij kampioen worden met een gemankeerde voorhoedequote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je erover nadenkt dan is het eigenlijk een wonder dat Ajax zoveel punten heeft met die gemankeerde voorhoede.
Ik herinner je even aan onze gemankeerde achterhoede...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Laat je niet zo kennen joh.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't zal allemaal wel. Ik hoef iig geen gejank van jouw kant meer te horen als ik een mening heb over voetbal.
nouja, mening. Je eigen mening in ieder geval niet. Het zou je sieren als je voortaan aan bronvermelding doet. We zullen niet lachen als dat voetbalzone-reacties zijn hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't zal allemaal wel. Ik hoef iig geen gejank van jouw kant meer te horen als ik een mening heb over voetbal.
Drugs nemen in het Zuiderpark. Sinds Derksen zijn vertrek bij VI is ook zijn rol ietwat uitgespeeld op de redactiequote:
Dat doet De Boer gewoon altijd goed, de organisatie neerzettenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ja dat voor de goal zetten is wel het probleem, niet dat pelle geen assists geeft, maar dat lukt hem eigenlijk alleen als er veel ruimte is. wat hij meestal doet is alleen aanspeelpunt zijn en vanuit daar een simpel tikkie terug.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat nog meer behalve goaltjes maken en andere beter laten spelen/voor de goal zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |