Helaas, ik volg het pas vanaf '07 en heb ze nooit eerder voorbij zien komenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef emokid het volgende:
[..]
Oke, die twee dikke gasten zijn wel cultfiguren in de Amerikaanse sportmedia van afgelopen 30 jaar. Met wat achtergrondkennis is hij wel oke.
Omdat Niners D ook de beste uit de league isquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Guard het volgende:
Green Bay offense is nog niet echt opgewarmd
Erg goed? Ja. Beste? Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat Niners D ook de beste uit de league is
Vind ze kwa defense aardig sterk op het moment...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef BobW het volgende:
Packers geluk dat ze maar 6 punten achterstaan.
Dat haalt ie zo niet.... het vierde kwartquote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef appelvla het volgende:
Maakt allemaal niet uit. Rodgers komt pas Q4 opdagen
Klopt, vooral deze drive was schandalig. Hoelang stonden ze op het veld? Een minuutje? Vond het ook beetje vreemd dat ze bij 3rd and 15 voor een running play kozen, tenzij het vertrouwen met dit weer echt erg laag isquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat haalt ie zo niet.... het vierde kwart
Dat zou je denken, maar aan het huidige spel van de Packers te zien lijkt het alsof ze nog nooit in de kou hebben gespeeld. Maar misschien gaat deze INT helpenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zijn ze dat niet gewend in green bay? :-p
Truequote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef appelvla het volgende:
Yes! Looks like we have a ballgame folks!
Ik ga de pilot wel eens kans geven, maar heb er ook zo mijn twijfels overquote:Op zondag 5 januari 2014 23:55 schreef Guard het volgende:
Dat enlisted hoeven ze ook niet meer te pluggen, wat een kansloze serie lijkt me dat...
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 6 januari 2014 00:02 schreef appelvla het volgende:
Was er zojuist werkelijk een werknemer van de Packers op het veld om Rodgers een mat te geven om zijn voeten te vegen hahaha?!
Dat is normaal op natural grass, doen ze om gras en zand tussen de spikes onder de schoenen uit te krijgen, voor betere tractiequote:Op maandag 6 januari 2014 00:02 schreef appelvla het volgende:
Was er zojuist werkelijk een werknemer van de Packers op het veld om Rodgers een mat te geven om zijn voeten te vegen hahaha?!
Lol fatsuit aangetrokken om warm te blijvenquote:
Ja, dat mag daar.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:22 schreef ImYourPimp het volgende:
over die reclames, zag een half uurtje terug een reclame voor een windows tablet waarin de google chrome book helemaal werd afgezeken met onder meer teksten als 'the spy on you to sell adds' echt WTF! dacht tot het laatst dat het gewoon grappig bedoeld was ofzo.
dat dat zomaar mag op amerikaanse tv zeg
Yes they can, they do it all the time in moviesquote:Op maandag 6 januari 2014 00:44 schreef OmniRocket het volgende:
deze nissan reclame ook. al die meldingen : this is fantasy. cars cant jump on trains
Het is een wonder aangezien ze geen OLB's meer hebben. Ze moeten nu wel switchen naar een 4-3 defense voor de rest van de game.quote:
Wel wonderlijk idd met al die blessures...quote:Op maandag 6 januari 2014 00:48 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het is een wonder aangezien ze geen OLB's meer hebben. Ze moeten nu wel switchen naar een 4-3 defense voor de rest van de game.
Tijd voor een nieuwe paracetamol pilletje. Dit kan nooit goed aflopen....
Gewoon facemaskje dus.quote:
laatste kwart en ze staan voor, valt wel mee wat voor wonder ze nodig hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:15 schreef The_Playmaker het volgende:
Zucht.... De Packers houden geen spelers meer over. Ze hebben een wonder nodig om deze game te winnen.
nu niet meer voor.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
laatste kwart en ze staan voor, valt wel mee wat voor wonder ze nodig hebben
10 min TD drive, dat hebben ze nodigquote:Op maandag 6 januari 2014 01:15 schreef The_Playmaker het volgende:
Zucht.... De Packers houden geen spelers meer over. Ze hebben een wonder nodig om deze game te winnen.
Nog te vroeg natuurlijk, pas vanaf 4 min geef je je tegenstander alle tijd en ruimte...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:18 schreef PirE het volgende:
En nu mag de whiner-defense weer collectief falen![]()
. Ik zou prevent defense gaan spelen, omdat het kan.
Ik zou alvast beginnen, 10 minuten en 3 punten voorsprong dat is een moment voor prevent defense. Ze doen nu al geen poging om fatsoenlijk te verdedigen dus zoveel maakt het niet uitquote:Op maandag 6 januari 2014 01:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog te vroeg natuurlijk, pas vanaf 4 min geef je je tegenstander alle tijd en ruimte...
Daarom prevent defense, dan hadden ze heel wat minder yards weggeven in dezelfde tijdquote:
Ach er blijft vast nog wel wat tijd over...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:30 schreef The_Playmaker het volgende:
Aangezien de defense nu bestaat uit voornamelijk backups zullen de Niners wel geen moeite hebben om nu te scoren. Zonde. Maar ik moet toegeven dat ze het vandaag langer hebben volgehouden dan ik verwacht had.
Als ik voor een ander team cheer gaat het altijd verkeerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:42 schreef OmniRocket het volgende:
it ain't over until the fat lady sings
en ik met #7 bij de 49'ers :-)quote:Op maandag 6 januari 2014 01:04 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat ben ik blij dat #12 in Green Bay speelt.
Die offside stond.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:02 schreef The_Playmaker het volgende:
De FG werd nog bijna geblocked ook. Hij ging recht door de handen van een Packers speler.
SPT / [NFL] 2013-2014 #19 Wild Card Weekendquote:Op maandag 6 januari 2014 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Voorpagina van de KC Star.
[ afbeelding ]
Doen de Seahawks nog ergens mee? Dacht het wel ja met die defense, Wilson en Lynch. En hopelijk gaan we Harvin nog zien! (?)quote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Panthers - Bronco's in superbowl of de 49ers - Bronco's ??? Of doen de seahawks ergens nog mee.. hmmm moeilijk!
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef maerk het volgende:
Dalton daarentegen zit nu wel in het verdomhoekje, en ook niet onterecht natuurlijk.
Seattle is nog steeds favoriet bij de bookmakers (nog voor Denver), nu zegt dat niks want het is al een tijdje geleden dat de favoriet de SB won.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Panthers - Bronco's in superbowl of de 49ers - Bronco's ??? Of doen de seahawks ergens nog mee.. hmmm moeilijk!
Denk niet dat de Saints het gaan redden.. alhoewel: Grahamquote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Seattle is nog steeds favoriet bij de bookmakers (nog voor Denver), nu zegt dat niks want het is al een tijdje geleden dat de favoriet de SB won.
Dat zijn ze al het hele seizoen en als je ziet hoe ze die 4 losses hebben gehad hadden ze bijna undefeated kunnen gaan (no joke)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:31 schreef Seam het volgende:
Zal wel Seahawks - Broncos worden. De pats zijn toch bijna gedecimeerd.
Nee. Die laatste kun je afschrijven. Ik zeg dat oude tijden herleven met de 49ers in de finale en die ze gaan winnen. Joe Montana zal trots zijn en ik ook (wel een beetje als Rams fan)quote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik verwacht dat de Pats de SB wel gaan halen, ondanks alle blessures. Ook zullen de Seahawks het dit jaar gaan halen, wat een erg knappe prestatie is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:31 schreef Seam het volgende:
Zal wel Seahawks - Broncos worden. De pats zijn toch bijna gedecimeerd.
Aqib Talib niet key meer? Maar inderdaad, weer eentje die je op het lijstje door kunt strepen. Lijkt er op dat Brady weer een topavond moet hebben. Offensive line zal dus beter moeten gaan presteren dan laatste tijd want die Robert Mathis is lekker bezig dit seizoen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:44 schreef rgras het volgende:
Sigh, Spikes op IR.. Nu ben je al je key players op je defensieve as kwijt.
Zo'n probleem is dat toch niet om de media te vermijden? Tenzij je vrienden hebt die de wedstrijd live gaan volgen moet dat wel lukken. Zo heb ik het ook afgelopen weekend gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:46 schreef appelvla het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Pats de SB wel gaan halen, ondanks alle blessures. Ook zullen de Seahawks het dit jaar gaan halen, wat een erg knappe prestatie is.
Ik baal echt enorm dat de Pats aanstaande zaterdag pas om 8.15pm (local) spelen. Heb dan een feestje, dus dat wordt óf constant mijn telefoon in de gaten houden, óf in een beschonken toestand om 4/5 uur inschakelen, óf media vermijden en zondag vroeg opstaan om de wedstrijd terug te kijken. Denk dat ik toch maar voor het laatste ga, anders is de spanning er ook snel van af...
quote:Commissioner Roger Goodell confirmed that expanding the NFL playoffs is "under serious consideration."
Goodell wants more teams involved in the playoff hunt so that there are more compelling late-season games, leading to more tickets sold and higher television ratings. The expected proposal that owners will vote on in March will be to add one more Wild Card team in each conference. Under that scenario, only one team in each conference would get a bye while the six-game Wild Card weekend would pit the No. 2 seed vs. No. 7, No. 3 vs. No. 6 and No. 4 vs. No. 5. This year, the No. 7 seeds would have been the Cardinals in the NFC and the Steelers in the AFC.
7-7 vs 14-2? daar gaat iets niet goedquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef rgras het volgende:
Mooi man, een 14-2 team wat uitgeschakeld wordt door een 7-7 team!
Goodell, you fucking retard.
Mwoah, met zo'n vaart zal het niet lopen denk ik. 14 van de 32 teams i.p.v 12 van de 32 teams zal het reguliere seizoen niet opeens irrelevant maken. Het kan de strijd om de no. 1 seed alleen maar interessanter maken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:57 schreef Moonlighter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stelt het reguliere seizoen dus geen fuck meer voor
Er zijn echt niet zoveel teams met een winning record elk jaar per conference. Dar zijn er meestal 6 of 7.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Mwoah, met zo'n vaart zal het niet lopen denk ik. 14 van de 32 teams i.p.v 12 van de 32 teams zal het reguliere seizoen niet opeens irrelevant maken. Het kan de strijd om de no. 1 seed alleen maar interessanter maken.
Het was als helemaal niet slecht geweest als de Cardinals dit jaar in de playoffs waren gekomen. Had de Steelers zelf ook mooi gevonden natuurlijk, maar dat was minder verdiend dan de Cardinals.
Ben het er ook niet per se mee eens. De playoffs zoals ze nu zijn vind ik ook gewoon goed en zo'n uitbreiding is natuurlijk om wat meer geld te vangen. Doch vind ik wel dat er niet meteen geschreeuwd moet worden dat dit dan het reguliere seizoen verpest.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:06 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Er zijn echt niet zoveel teams met een winning record elk jaar per conference. Dar zijn er meestal 6 of 7.
Dit zouden de #7 seeds zijn per conference als we naar de records sinds 2011 kijken:
2011: Twee 8-8 teams
2012: Steelers (8-8) en Bears (10-6)
2013: Een 8-8 team en de Cardinals (10-6)
Dat zijn dus al 4 teams die niet eens een winning record hadden die de playoffs zouden halen. Belachelijk.
Mwah dat kan in een NFL locker room ook heel snel over zijn maar inderdaad dat en durability is wat mij zorgen baart bij hemquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef Guard het volgende:
hij kan plays maken, no doubt about it, maar ik vind hem nog erg onvolwassen overkomen (meeste Johnny Football-fans lijken dat te verwarren met "emotions"), jaartje (of 2) extra in college zou geen kwaad kunnen imo.
twitter:AdamSchefter twitterde op donderdag 09-01-2014 om 15:16:29Jay Gruden has agreed to become the next head coach of the Washington Redskins, per league source. reageer retweet
benieuwd welke OC hij gaat halen, Gruden zn O is niet echt RG3 vriendelijk maar meer Kirk Cousins vriendelijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:31 schreef The_Playmaker het volgende:
twitter:AdamSchefter twitterde op donderdag 09-01-2014 om 15:16:29Jay Gruden has agreed to become the next head coach of the Washington Redskins, per league source. reageer retweet
Sean McVay word de nieuwe OC. Hij was vorig jaar TE coach bij de Skins.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:28 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
benieuwd welke OC hij gaat halen, Gruden zn O is niet echt RG3 vriendelijk maar meer Kirk Cousins vriendelijk
ESPNZiel op zondagenquote:
Ik dacht dat RGIII ook best volwassen was. Maar die begon dit seizoen ook raar naast zijn schoenen te lopen. Dan wil ik Johnny Football niet zien als er iets mis gaat. Ik denk dat hij op college niveau niets meer kan bereiken en weinig meer kan leren. Nu eens kijken hoe het in de NFL gaat. Als hij een tijdje achter een veteran starter op de bank zit, zou dat niet verkeerd zijn voor zijn ontwikkeling. Houston zou wat dat betreft een goed team zijn. Die kunnen nog wel een half seizoen met Matt Schaub vooruit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef Guard het volgende:
hij kan plays maken, no doubt about it, maar ik vind hem nog erg onvolwassen overkomen (meeste Johnny Football-fans lijken dat te verwarren met "emotions"), jaartje (of 2) extra in college zou geen kwaad kunnen imo.
Heb ook wel wat sympathie voor de 49ers, dus ik kan met beide wel leven. Ben met name fan geworden van Newton en Kuechly van de Panthers.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:04 schreef Guard het volgende:
Panthers underdogs @home![]()
Zoals gezegd ben ik er ook niet gerust op....
Manziel is al een ander soort runner dan RG3 was in College, Manziel weet zichzelf namelijk wel te beschermen en weet ook wanneer hij de bal weg kan gooien.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:20 schreef PirE het volgende:
[..]
ESPNZiel op zondagen. Misschien dat het wordt als hij net zo hard werkt als Wilson en hij zal ook in een goede lockerroom terecht moeten komen. Het wordt niks als hij de hits opzoekt zoals RG the crippled.
Seahawks en de 49ers in de NFCquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:18 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben een zeer sporadisch kijker, wie is de favoriet?
Wat een namen....quote:The modern-era finalists were announced Thursday night on NFL Network's "Pro Football Hall of Fame: The Final 15." Twenty-five semifinalists were announced in November, so ten men did not make it through this cutdown. Two senior nominees, punter Ray Guy and defensive end Claude Humphrey, were selected as finalists in August by the Hall of Fame's Senior Selection Committee.
Here's the complete list of modern-era finalists:
Morten Andersen
Jerome Bettis
Derrick Brooks
Tim Brown
Edward DeBartolo
Tony Dungy
Kevin Greene
Charles Haley
Marvin Harrison
Walter Jones
John Lynch
Andre Reed
Will Shields
Michael Strahan
Aeneas Williams
Walter Jonesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat een namen....
Greene, the Bus,Lynch, Harrison, Brown, Andersen
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Saints @ Seahawks
Colts @ Patriots
49ers @ Panthers
Chargers @ Broncos
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:46 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben benieuwd hoe clutch mooiboy Kaepernick deze keer is.
Vertrouwen in de Panters tegen de 49ers...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:16 schreef Seam het volgende:
Jongens heb wat vertrouwen in de Panthers please
Uhm wat heeft het verleden ermee te maken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vertrouwen in de Panters tegen de 49ers...![]()
Jij kent zeker de historie van de 49ers niet....
Ik zeg: hands down overwinning voor SF!
Tip van de dag voor jou om de games te bekijken: https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule met het schema daarbij -> CET=EST+6 uurquote:
Ja maar in 2001 & 2002 wonnen de Niners van de Panthers in precies dezelfde situatiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Uhm wat heeft het verleden ermee te maken?
Staat Montana of Rice of Young op het veld?
Yep. Vooral als je dit leest:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:27 schreef popolon het volgende:
Seahawks lijkt me het makkelijkst te voorspellen.
quote:The forecast for Saturday's Saints-Seahawks game at CenturyLink Field is calling for a 70 percent chance of rain throughout and high winds ranging from 28-30 MPH
Wat heeft historie er mee te maken? Ik denk dat ze beide aan elkaar gewaagd zijn, vergeet niet dat de Panthers in het regular season uit al gewonnen hebben. Hopen dat Kaepernick faalt, maar gezien zijn sterke pot vorige week zal het moeilijk worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vertrouwen in de Panters tegen de 49ers...![]()
Jij kent zeker de historie van de 49ers niet....
Ik zeg: hands down overwinning voor SF!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:15 schreef Seam het volgende:
Ook heerlijk dat 49ers - Panthers om zeven uur is, lekker op je gemakje kijken.
Ja Saints? Gedurfd hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:30 schreef PirE het volgende:
Voor vandaag:
Saints @ Seahawks
Colts @ Patriots
Vroeg ik me ook af.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef rgras het volgende:
Die flag.. hoe moet hij 'm in vredesnaam dan ontwijken?
Door de grond zakken ofzo ....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:42 schreef rgras het volgende:
Die flag.. hoe moet hij 'm in vredesnaam dan ontwijken?
Ditquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef rgras het volgende:
Ik gun de Saints helemaal niets,.. Peyton + Statshoer + Dome.
Even contact opnemen met de helpdesk en uitleggen dat je uit Nederland komt, was laatst ook al iemand hier die daar last van had geloof ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Kyran het volgende:
22:55Julio B.: OK this IP is associated with a known vpn or proxy located in the netherlands so it is not eligible for free access
Ik gebruik niet eens een VPN/Proxy what the hell ...
Dat was de live chat en ze willen niet helpen. Ze zeggen dat ik een VPN gebruik en dat die blocked is en ik daarom moet betalen ....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Even contact opnemen met de helpdesk en uitleggen dat je uit Nederland komt, was laatst ook al iemand hier die daar last van had geloof ik.
nee, natuurlijk niet. Er staat ook een vraagteken achter, het zal mijns inziens moeilijk zijn voor de Saints om terug te komen.quote:
Ik heb hetzelfde. Via de router werkt het niet. Oplossing is een ethernet kabel rechtstreeks vanuit het gat in je muur naar je laptop/pc (wel opnieuw starten).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat was de live chat en ze willen niet helpen. Ze zeggen dat ik een VPN gebruik en dat die blocked is en ik daarom moet betalen ....
Was gewoon een penalty hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:47 schreef Kyran het volgende:
Refs helpen de Hawks ook nog even (niet dat het nodig is)
Zal wel een bounty op zijn hoofd hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef rgras het volgende:
Harvin kan de half time goed gebruiken..
Ja was het ookquote:
Ik denk dat dat meer aan Brees ligt dan aan Graham. Het zijn altijd wedstrijden waar Brees geen idee heeft waarom hij uit z'n bed is gekomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:56 schreef PirE het volgende:
Die Graham is ook zo verschrikkelijk overrated, echt al een paar keer compleet uit de wedstrijd gehouden dit seizoen![]()
2 scores en het kan 16-16 staanquote:Op zondag 12 januari 2014 00:26 schreef Kyran het volgende:
3rd and 9 en ze raken hem niet eens aan voordat hij een 1st down heeft, game over
Als de Hawks geen domme dingen gaan doen gaan de Saints niet eens een punt scorenquote:
twitter:MikePereira twitterde op zondag 12-01-2014 om 00:33:36That was NOT a fumble, he was hit and his forearm was down. reageer retweet
Broncos meltdown morgen zou beter zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef vivelafete het volgende:
Ik blijf me er over verbazen dat gasten die multimultimiljonair zijn zich voor een paar centen extra lenen voor zulke ongelooflijk treurige reclames.
vind het trouwens wel even tijd voor een tijdelijke Seattle-meltdown.
Met een FG hoef je alleen maar een XP te kicken ipv alles op een 2-point-conversion te banken.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat heeft een FG nou voor zin? Heb je daarna alsnog een TD nodig...
2pt conversion is het enige wat je weghaalt, bij een gemaakte FG zou het 16-11 zijn en heb je alsnog een TD nodig die je dan wel een voorsprong geeft. Maar ondertussen heeft SEA posession en kunnen ze de klok leegvreten...quote:Op zondag 12 januari 2014 01:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Met een FG hoef je alleen maar een XP te kicken ipv alles op een 2-point-conversion te banken.
Should not have done this.quote:
Kan ik helaas niet maken.. lang leve de jaarafsluiting. Dan maar weer een media blackout en op maandagavond de wedstrijd kijken.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:51 schreef PirE het volgende:
Zo maar even een mailtje klaarzetten om volgende week maandag vrij te nemen. NFC title game begint pas om 00:30.
Ik snapte het ook niet helemaal wat hij probeerde duidelijk te maken. Hij had het over het houden van een fieldgoal . Maar die is alsnog 3 punten waard terwijl een safety maar 2 zijn. Dus dit was gewoon de beste uitkomst voor de Patsquote:Op zondag 12 januari 2014 03:35 schreef PirE het volgende:
INT en Pats ball. Die punter mogen ze bedanken, 2 punten weggeven ipv 7 want de Patriots hadden de Colts echt niet op een FG gehouden. En meneer dierdorff maar haten op die actie omdat ze 2 punten weggaven en defense geen kans gaven, fucking eikel.
Precies het was de 2-yard line. Kans dat je vanaf die plek een FG maakt is >99%, maar daarvoor geef je de Colts 3 downs een 50% kans om een TD en 7 punten te scoren als je daar op de bal gaat liggen. Ik zou als Colts zijnde echt gelijk tekenen voor balbezit op de 2 yard line ipv die 2 free points voor de safety, no-brainer.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:42 schreef RemcoOcelot het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet helemaal wat hij probeerde duidelijk te maken. Hij had het over het houden van een fieldgoal . Maar die is alsnog 3 punten waard terwijl een safety maar 2 zijn. Dus dit was gewoon de beste uitkomst voor de Pats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |