Should not have done this.quote:
Kan ik helaas niet maken.. lang leve de jaarafsluiting. Dan maar weer een media blackout en op maandagavond de wedstrijd kijken.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:51 schreef PirE het volgende:
Zo maar even een mailtje klaarzetten om volgende week maandag vrij te nemen. NFC title game begint pas om 00:30.
Ik snapte het ook niet helemaal wat hij probeerde duidelijk te maken. Hij had het over het houden van een fieldgoal . Maar die is alsnog 3 punten waard terwijl een safety maar 2 zijn. Dus dit was gewoon de beste uitkomst voor de Patsquote:Op zondag 12 januari 2014 03:35 schreef PirE het volgende:
INT en Pats ball. Die punter mogen ze bedanken, 2 punten weggeven ipv 7 want de Patriots hadden de Colts echt niet op een FG gehouden. En meneer dierdorff maar haten op die actie omdat ze 2 punten weggaven en defense geen kans gaven, fucking eikel.
Precies het was de 2-yard line. Kans dat je vanaf die plek een FG maakt is >99%, maar daarvoor geef je de Colts 3 downs een 50% kans om een TD en 7 punten te scoren als je daar op de bal gaat liggen. Ik zou als Colts zijnde echt gelijk tekenen voor balbezit op de 2 yard line ipv die 2 free points voor de safety, no-brainer.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:42 schreef RemcoOcelot het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet helemaal wat hij probeerde duidelijk te maken. Hij had het over het houden van een fieldgoal . Maar die is alsnog 3 punten waard terwijl een safety maar 2 zijn. Dus dit was gewoon de beste uitkomst voor de Pats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |