en ik met #7 bij de 49'ers :-)quote:Op maandag 6 januari 2014 01:04 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat ben ik blij dat #12 in Green Bay speelt.
Die offside stond.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:02 schreef The_Playmaker het volgende:
De FG werd nog bijna geblocked ook. Hij ging recht door de handen van een Packers speler.
SPT / [NFL] 2013-2014 #19 Wild Card Weekendquote:Op maandag 6 januari 2014 12:42 schreef zjroentje het volgende:
Voorpagina van de KC Star.
[ afbeelding ]
Doen de Seahawks nog ergens mee? Dacht het wel ja met die defense, Wilson en Lynch. En hopelijk gaan we Harvin nog zien! (?)quote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Panthers - Bronco's in superbowl of de 49ers - Bronco's ??? Of doen de seahawks ergens nog mee.. hmmm moeilijk!
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef maerk het volgende:
Dalton daarentegen zit nu wel in het verdomhoekje, en ook niet onterecht natuurlijk.
Seattle is nog steeds favoriet bij de bookmakers (nog voor Denver), nu zegt dat niks want het is al een tijdje geleden dat de favoriet de SB won.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Panthers - Bronco's in superbowl of de 49ers - Bronco's ??? Of doen de seahawks ergens nog mee.. hmmm moeilijk!
Denk niet dat de Saints het gaan redden.. alhoewel: Grahamquote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Seattle is nog steeds favoriet bij de bookmakers (nog voor Denver), nu zegt dat niks want het is al een tijdje geleden dat de favoriet de SB won.
Dat zijn ze al het hele seizoen en als je ziet hoe ze die 4 losses hebben gehad hadden ze bijna undefeated kunnen gaan (no joke)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:31 schreef Seam het volgende:
Zal wel Seahawks - Broncos worden. De pats zijn toch bijna gedecimeerd.
Nee. Die laatste kun je afschrijven. Ik zeg dat oude tijden herleven met de 49ers in de finale en die ze gaan winnen. Joe Montana zal trots zijn en ik ook (wel een beetje als Rams fan)quote:Op maandag 6 januari 2014 17:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik verwacht dat de Pats de SB wel gaan halen, ondanks alle blessures. Ook zullen de Seahawks het dit jaar gaan halen, wat een erg knappe prestatie is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:31 schreef Seam het volgende:
Zal wel Seahawks - Broncos worden. De pats zijn toch bijna gedecimeerd.
Aqib Talib niet key meer? Maar inderdaad, weer eentje die je op het lijstje door kunt strepen. Lijkt er op dat Brady weer een topavond moet hebben. Offensive line zal dus beter moeten gaan presteren dan laatste tijd want die Robert Mathis is lekker bezig dit seizoen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 06:44 schreef rgras het volgende:
Sigh, Spikes op IR.. Nu ben je al je key players op je defensieve as kwijt.
Zo'n probleem is dat toch niet om de media te vermijden? Tenzij je vrienden hebt die de wedstrijd live gaan volgen moet dat wel lukken. Zo heb ik het ook afgelopen weekend gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:46 schreef appelvla het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Pats de SB wel gaan halen, ondanks alle blessures. Ook zullen de Seahawks het dit jaar gaan halen, wat een erg knappe prestatie is.
Ik baal echt enorm dat de Pats aanstaande zaterdag pas om 8.15pm (local) spelen. Heb dan een feestje, dus dat wordt óf constant mijn telefoon in de gaten houden, óf in een beschonken toestand om 4/5 uur inschakelen, óf media vermijden en zondag vroeg opstaan om de wedstrijd terug te kijken. Denk dat ik toch maar voor het laatste ga, anders is de spanning er ook snel van af...
quote:Commissioner Roger Goodell confirmed that expanding the NFL playoffs is "under serious consideration."
Goodell wants more teams involved in the playoff hunt so that there are more compelling late-season games, leading to more tickets sold and higher television ratings. The expected proposal that owners will vote on in March will be to add one more Wild Card team in each conference. Under that scenario, only one team in each conference would get a bye while the six-game Wild Card weekend would pit the No. 2 seed vs. No. 7, No. 3 vs. No. 6 and No. 4 vs. No. 5. This year, the No. 7 seeds would have been the Cardinals in the NFC and the Steelers in the AFC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |