Dat was gericht aan de persoon die de bal in de endzone trapt i.p.v. op de 1-yard line op te pakken.quote:
Ah, ik dacht de eeuwenoude Luck en de chromosoom grap.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:12 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat was gericht aan de persoon die de bal in de endzone trapt i.p.v. op de 1-yard line op te pakken.
quote:Op zondag 5 januari 2014 03:53 schreef Insomnia_ het volgende:
en dan ga je in berlijn weg uit de bar waar nfl aanstaat bij 38-10
Die zijn dit seizoen echt weg geblazen in Seattle. Zal dit keer wel een andere wedstrijd zijn. Saints hebben een lastige uitwedstrijd gewonnen in Philly. Dat geeft vertrouwen.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:31 schreef rgras het volgende:
De Saints moeten volgende week naar Seattle, ouch.
Het was koud voor de Saints maar voor de rest was het gewoon perfect weer. Geen neerslag en weinig wind. In Seattle is de kans op neerslag/wind wat groter. Wedstrijd zal zeker anders zijn, Seattle speelt sinds die win op de Saints behoorlijk zwak.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die zijn dit seizoen echt weg geblazen in Seattle. Zal dit keer wel een andere wedstrijd zijn. Saints hebben een lastige uitwedstrijd gewonnen in Philly. Dat geeft vertrouwen.
Dat is nooit te zeggen van te voren. Ik denk dat beide wedstrijden close zullen zijn. Packers - 49ers hebben meer drama om zich heen om een klassieker te worden. Dat komt door de geschiedenis van beide teams, het stadion waar de wedstrijd gespeeld wordt en het weer. En ik denk dat de 49ers van de 4 teams de grootste kans heeft om uiteindelijk de Superbowl te bereiken.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:01 schreef ImYourPimp het volgende:
jongens kan iemand even uitleggen hoe dat wildcard systeem werkt?
wordt packers-49ers vanavond DE wedstrijd to wacht, of wordt chargers-bengals ook een supermooie game?
quote:
Ik zie de pats niet winnen in denver, in foxborough hadden ze nog wel een kans gehad.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef BobW het volgende:
[..]
Brady - Manning en Rodgers - Brees en dan de winnaars daarvan in de Super Bowl.
http://nieuws.weeronline.nl/week-lenteachtige-temperaturen/quote:Op zondag 5 januari 2014 19:57 schreef popolon het volgende:
TD
Net even brood halen, wat normaal 5 minuten duurt is nu een half uur.Wat een bende buiten.
"talked about" heeft ie van Troy Aikman geleerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:25 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat lult Phil Simms toch ontzettend veel. Ik heb het nu al gehad met zijn "bang bang play" en "talked about".
It's not pretty. Ik stel me altijd voor wat dit soort toestanden in NL zou doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:02 schreef Guard het volgende:
[..]
http://nieuws.weeronline.nl/week-lenteachtige-temperaturen/
Omdat bij jullie koning winter regeert is het bij ons al bijna lente...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |