Ditquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef rgras het volgende:
Ik gun de Saints helemaal niets,.. Peyton + Statshoer + Dome.
Even contact opnemen met de helpdesk en uitleggen dat je uit Nederland komt, was laatst ook al iemand hier die daar last van had geloof ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:58 schreef Kyran het volgende:
22:55Julio B.: OK this IP is associated with a known vpn or proxy located in the netherlands so it is not eligible for free access
Ik gebruik niet eens een VPN/Proxy what the hell ...
Dat was de live chat en ze willen niet helpen. Ze zeggen dat ik een VPN gebruik en dat die blocked is en ik daarom moet betalen ....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Even contact opnemen met de helpdesk en uitleggen dat je uit Nederland komt, was laatst ook al iemand hier die daar last van had geloof ik.
nee, natuurlijk niet. Er staat ook een vraagteken achter, het zal mijns inziens moeilijk zijn voor de Saints om terug te komen.quote:
Ik heb hetzelfde. Via de router werkt het niet. Oplossing is een ethernet kabel rechtstreeks vanuit het gat in je muur naar je laptop/pc (wel opnieuw starten).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat was de live chat en ze willen niet helpen. Ze zeggen dat ik een VPN gebruik en dat die blocked is en ik daarom moet betalen ....
Was gewoon een penalty hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:47 schreef Kyran het volgende:
Refs helpen de Hawks ook nog even (niet dat het nodig is)
Zal wel een bounty op zijn hoofd hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef rgras het volgende:
Harvin kan de half time goed gebruiken..
Ja was het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |