Ja, dat mag daar.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:22 schreef ImYourPimp het volgende:
over die reclames, zag een half uurtje terug een reclame voor een windows tablet waarin de google chrome book helemaal werd afgezeken met onder meer teksten als 'the spy on you to sell adds' echt WTF! dacht tot het laatst dat het gewoon grappig bedoeld was ofzo.
dat dat zomaar mag op amerikaanse tv zeg
Yes they can, they do it all the time in moviesquote:Op maandag 6 januari 2014 00:44 schreef OmniRocket het volgende:
deze nissan reclame ook. al die meldingen : this is fantasy. cars cant jump on trains
Het is een wonder aangezien ze geen OLB's meer hebben. Ze moeten nu wel switchen naar een 4-3 defense voor de rest van de game.quote:
Wel wonderlijk idd met al die blessures...quote:Op maandag 6 januari 2014 00:48 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het is een wonder aangezien ze geen OLB's meer hebben. Ze moeten nu wel switchen naar een 4-3 defense voor de rest van de game.
Tijd voor een nieuwe paracetamol pilletje. Dit kan nooit goed aflopen....
Gewoon facemaskje dus.quote:
laatste kwart en ze staan voor, valt wel mee wat voor wonder ze nodig hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:15 schreef The_Playmaker het volgende:
Zucht.... De Packers houden geen spelers meer over. Ze hebben een wonder nodig om deze game te winnen.
nu niet meer voor.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
laatste kwart en ze staan voor, valt wel mee wat voor wonder ze nodig hebben
10 min TD drive, dat hebben ze nodigquote:Op maandag 6 januari 2014 01:15 schreef The_Playmaker het volgende:
Zucht.... De Packers houden geen spelers meer over. Ze hebben een wonder nodig om deze game te winnen.
Nog te vroeg natuurlijk, pas vanaf 4 min geef je je tegenstander alle tijd en ruimte...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:18 schreef PirE het volgende:
En nu mag de whiner-defense weer collectief falen![]()
. Ik zou prevent defense gaan spelen, omdat het kan.
Ik zou alvast beginnen, 10 minuten en 3 punten voorsprong dat is een moment voor prevent defense. Ze doen nu al geen poging om fatsoenlijk te verdedigen dus zoveel maakt het niet uitquote:Op maandag 6 januari 2014 01:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog te vroeg natuurlijk, pas vanaf 4 min geef je je tegenstander alle tijd en ruimte...
Daarom prevent defense, dan hadden ze heel wat minder yards weggeven in dezelfde tijdquote:
Ach er blijft vast nog wel wat tijd over...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:30 schreef The_Playmaker het volgende:
Aangezien de defense nu bestaat uit voornamelijk backups zullen de Niners wel geen moeite hebben om nu te scoren. Zonde. Maar ik moet toegeven dat ze het vandaag langer hebben volgehouden dan ik verwacht had.
Als ik voor een ander team cheer gaat het altijd verkeerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:42 schreef OmniRocket het volgende:
it ain't over until the fat lady sings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |