Helaas, ik volg het pas vanaf '07 en heb ze nooit eerder voorbij zien komenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef emokid het volgende:
[..]
Oke, die twee dikke gasten zijn wel cultfiguren in de Amerikaanse sportmedia van afgelopen 30 jaar. Met wat achtergrondkennis is hij wel oke.
Omdat Niners D ook de beste uit de league isquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Guard het volgende:
Green Bay offense is nog niet echt opgewarmd
Erg goed? Ja. Beste? Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat Niners D ook de beste uit de league is
Vind ze kwa defense aardig sterk op het moment...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef BobW het volgende:
Packers geluk dat ze maar 6 punten achterstaan.
Dat haalt ie zo niet.... het vierde kwartquote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef appelvla het volgende:
Maakt allemaal niet uit. Rodgers komt pas Q4 opdagen
Klopt, vooral deze drive was schandalig. Hoelang stonden ze op het veld? Een minuutje? Vond het ook beetje vreemd dat ze bij 3rd and 15 voor een running play kozen, tenzij het vertrouwen met dit weer echt erg laag isquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat haalt ie zo niet.... het vierde kwart
Dat zou je denken, maar aan het huidige spel van de Packers te zien lijkt het alsof ze nog nooit in de kou hebben gespeeld. Maar misschien gaat deze INT helpenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zijn ze dat niet gewend in green bay? :-p
Truequote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef appelvla het volgende:
Yes! Looks like we have a ballgame folks!
Ik ga de pilot wel eens kans geven, maar heb er ook zo mijn twijfels overquote:Op zondag 5 januari 2014 23:55 schreef Guard het volgende:
Dat enlisted hoeven ze ook niet meer te pluggen, wat een kansloze serie lijkt me dat...
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 6 januari 2014 00:02 schreef appelvla het volgende:
Was er zojuist werkelijk een werknemer van de Packers op het veld om Rodgers een mat te geven om zijn voeten te vegen hahaha?!
Dat is normaal op natural grass, doen ze om gras en zand tussen de spikes onder de schoenen uit te krijgen, voor betere tractiequote:Op maandag 6 januari 2014 00:02 schreef appelvla het volgende:
Was er zojuist werkelijk een werknemer van de Packers op het veld om Rodgers een mat te geven om zijn voeten te vegen hahaha?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |