Voor jou is het allemaal niet zo moeilijk als ik jouw verhalen zo lees. Niet zo gek dat je geen negatieve instelling krijgt of niet eens weet wat het inhoudt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef complicate het volgende:
Die negatieve houding van Yats en Faxie aub doe daar iets aan! Pfffff
Nee niet zo gek nee, en WAT heeft dat echt met jouw negatieve instelling te maken?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor jou is het allemaal niet zo moeilijk als ik jouw verhalen zo lees. Niet zo gek dat je geen negatieve instelling krijgt of niet eens weet wat het inhoudt.
Ja de fuck it instelling heeft ook al veel geholpen...quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
..
Dat het zonder die instelling niks werd in het verleden maakt niet dat het zo een beetje een vereiste is qua versieren, en dat weet je zelf ook heel goed.. Je zit nu maar wat te miepen in zelfmedelijden..
Je hoeft geen pessimistische instelling te krijgen, krijg dan gewoon een ''fuck it'' instelling, schiet je meer mee op... Motiveerd je tenminste om dingen te doen.
Jij jezelf.
Heeft meer met het onbegrip te maken... geldt voor meerdere.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee niet zo gek nee, en WAT heeft dat echt met jouw negatieve instelling te maken?
Anders lees je de praktijksituaties even terugquote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Weer zo een reactie vol zelfmedelijden.
Wat weet jij nu werkelijk van haar? Of van mij? Of van wie dan ook? Dat gezeur altijd dat anderen "het zo makkelijk hebben", echt stop daar eens mee. Zo onrespectvol en gewoon dom.
Whatever mijnheer Faxie. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat jij niet geholpen wilt worden. Maar misschien kun je dan beter in het Depressie & Angst topic gaan posten, want wellicht kunnen we anderen wel motiveren met tips.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders lees je de praktijksituaties even terug
Oh dank je. Je hebt professioneel hulp nodig man!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor jou is het allemaal niet zo moeilijk als ik jouw verhalen zo lees. Niet zo gek dat je geen negatieve instelling krijgt of niet eens weet wat het inhoudt.
Heuj heuj... Rustig jij.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dank je. Je hebt professioneel hulp nodig man!
Ik heb nooit beweert dat ik jouw situatie niet verstond, NOOIT! Dus ja flikker nu maar op met jouw negativiteit. Het kan me geen barst meer schelen!
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ik jouw situatie niet verstond, NOOIT! Dus ja flikker nu maar op met jouw negativiteit. Het kan me geen barst meer schelen!
Onbegrip ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Faxie het volgende:
Heeft meer met het onbegrip te maken... geldt voor meerdere.
Die 'fuck it' instelling heb ik nog steeds. Ik betrek hem nu echter meer op mijn eigen leven (ik doe nu gewoon dingen die ik zelf leuk vind in plaats van altijd aardig te zijn) dan op mijn (momenteel non existente) datingleven. Wellicht komt die houding daarin weer terug, dat gaan we vrijdag wel weer zien (ik ga er mijn best voor doen in ieder geval).quote:Dat het zonder die instelling niks werd in het verleden maakt niet dat het zo een beetje een vereiste is qua versieren, en dat weet je zelf ook heel goed.. Je zit nu maar wat te miepen in zelfmedelijden..
Je hoeft geen pessimistische instelling te krijgen, krijg dan gewoon een ''fuck it'' instelling, schiet je meer mee op... Motiveerd je tenminste om dingen te doen.
Ben rustig hoor en liefquote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heuj heuj... Rustig jij.
Does lievv.![]()
quote:
Ik zocht net onder de tafel, maar kon je niet vinden.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben rustig hoor en lief, maar wie me zoekt, zal me ook wel vinden hoor
![]()
Voor de rest alles ok
Hier ben ikquote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zocht net onder de tafel, maar kon je niet vinden.
* Seriemoordenaar ogen open doet....quote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben rustig hoor en lief, maar wie me zoekt, zal me ook wel vinden hoor
![]()
Voor de rest alles ok
Yats, er is helemaal niks mis met posten over een baaldag of zelfs onzeker zijn, maar het gaat gewoon om de continuiteit van negatieve reacties in dit topic terwijl mensen wel proberen te helpen en dan is dat alles behalve "motiverend" voor mensen/users die wel tips nodig hebben. Maar goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef yats het volgende:
In dat licht dus mijn posts van vandaag. Mocht dat negatief klinken, dan is dat maar zo, zo voel ik me nu gewoon even. Hopelijk is dat morgen (of later deze week) weer voorbij en ga ik lachend het weekend in!
Bij dezen mijn excuses daarvoor. Zoals ik ook al eerder zei, ik stel alle hulp op prijs en probeer er ook zeker iets mee te doen (vandaar ook mijn feedback op je eerdere vraag vanmiddag).quote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, er is helemaal niks mis met posten over een baaldag of zelfs onzeker zijn, maar het gaat gewoon om de continuiteit van negatieve reacties in dit topic terwijl mensen wel proberen te helpen en dan is dat alles behalve "motiverend" voor mensen/users die wel tips nodig hebben. Maar goed.
Ik snap jequote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Bij dezen mijn excuses daarvoor. Zoals ik ook al eerder zei, ik stel alle hulp op prijs en probeer er ook zeker iets mee te doen (vandaar ook mijn feedback op je eerdere vraag vanmiddag).
Gewoon rustig ademen en tot 10 tellenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godver ik ben zenuwachtigtoch nog.
Mi amorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
* Seriemoordenaar ogen open doet....
Bon soir.
Gewoon rustig in en uit blijven ademen en verder gewoon lol hebben. Het komt wel goed gozer!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Thxs, much appreciated!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap jekomt wel goed hoor, we zijn er voor je
Succes kerel. Ze bijt niet. En als ze wel bijt is dat meestal wel een goed voorteken, moet je maar beredeneren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon rustig ademen en tot 10 tellen
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon rustig in en uit blijven ademen en verder gewoon lol hebben. Het komt wel goed gozer!
Dat weet ik allemaal wel en het is ook onzin maar daarom is het des te vervelenderquote:Op zondag 5 januari 2014 18:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Succes kerel. Ze bijt niet. En als ze wel bijt is dat meestal wel een goed voorteken, moet je maar beredeneren.
Hey anders drink je nu even wat koffie met suikerquote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat weet ik allemaal wel en het is ook onzin maar daarom is het des te vervelender
Heb al zat koffie op en ik voel me niet lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey anders drink je nu even wat koffie met suiker
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb al zat koffie op en ik voel me niet lekkerheeft overigens niks te maken met vanavond.
Geen idee, is al langer zo.quote:
Het idee was leukquote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
Het was een niet geslaagde mop over zijn username
Twerkt laxerend, maar nah.. Kga er alleen op redelijk korte termijn van moeten pissen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koffie lijkt me nou niet heel handig voor een date.
Of ben ik de enige die van cafeïne enorm moet schijten?
Ah, ok.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
Het was een niet geslaagde mop over zijn username
Gewoon niet drinken.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Twerkt laxerend, maar nah.. Kga er alleen op redelijk korte termijn van moeten pissen.
De tijd gaat snel, maar zo snel gelukkig niet...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
Whut? Ist maandag vandaag? Nee toch?!
FUCKING COMPUTER TIJD. -.- grr. schrok me kapot.
Is het een fok!ster?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha ze appt net dat ze het ook wel spannend vindtzou ze meelezen
We zijn af en toe net mensen.
Maar wow wow, van waar ken je haar dan?quote:
Haha hoezo.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar wow wow, van waar ken je haar dan?
Ok, een "digitaal" meisje, het is dus wel een Fok!sterquote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha hoezo.
Dat ga ik hier niet posten.
Bedankt voor de inside information dude.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha hoezo.
Je maakt me nieuwsgierig. Wie weet kan ik van jouw ervaring leren?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha hoezo.
Nou vertel dan eens hoevaak jij wel niet een blauwtje gelopen hebtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef complicate het volgende:
[..]
0 en danquote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou vertel dan eens hoevaak jij wel niet een blauwtje gelopen hebt
Ik heb jaren lang niks anders gedaan dan de vinger naar mezelf wijzen. Dat heb ik lang geleden al eens helemaal uitgelegd hier...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Onbegrip ?Ik doe niet anders dan jou begrijpen , maar je doet niet mee, volgens mij kan er niemand jou helpen. Als je zo diep lijdt moet je jezelf maar gaan redden, niemand zal dat doen voor u, het is uw verantwoordelijkheid! Stop om altijd de vinger naar een ander te wijzen en kijk eens naar jouzelf! En neen ik zeg dit niet omdat ik in een luxepositie zit hoor!
Eh ok. Dat is ehm, nihil dus. Dat kan ik je helaas niet nazeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
0 en dan??? dat is toch niet het punt!
Owja dat klinkt ook wel herkenbaarquote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
Die 'fuck it' instelling heb ik nog steeds. Ik betrek hem nu echter meer op mijn eigen leven (ik doe nu gewoon dingen die ik zelf leuk vind in plaats van altijd aardig te zijn) dan op mijn (momenteel non existente) datingleven. Wellicht komt die houding daarin weer terug, dat gaan we vrijdag wel weer zien (ik ga er mijn best voor doen in ieder geval).
Voor nu heeft het er gewoon even mee te maken dat ik gisteren geconfronteerd werd met vier verliefde stelletjes (mijn vriendengroep dus) waar ik dan 'gezellig' in mijn eentje tussen zat die totaal geen moeite deden om mij vooral in te peperen hoe leuk is als je met twee bent i.p.v. alleen. Ja, en als dan bij het uitgaan er ook nog eens een overduidelijke afwijzing volgt voel je je helemaal alleen.
Dan kan je het je niet voorstellenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
0 en dan??? dat is toch niet het punt!
Het vrijgezel zijn vind ik op zich niet zo erg. Echter, ik heb wel regelmatig dat ik het gewoon mis om een 'maatje' te hebben als ik weer eens in een (op mijn kat na) leeg huis binnen kom. Gewoon die ene vrouwelijke persoon die als je het even nodig hebt je een knuffel of een kus geeft om een slechte dag weer goed te maken of je gedachten weer even om te zetten in iets leuks. Ik kan veel met mijn vrienden bespreken (ze weten vrijwel alles van mij) maar dit is iets wat je toch met een vrouw deelt, en niet echt met je vrienden.quote:
Dat is maar voor zeer weinig mannen weggelegd...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Een man kan zich toch niet vergelijken met een dame?
Ja dat eerste jaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Het vrijgezel zijn vind ik op zich niet zo erg. Echter, ik heb wel regelmatig dat ik het gewoon mis om een 'maatje' te hebben als ik weer eens in een (op mijn kat na) leeg huis binnen kom. Gewoon die ene vrouwelijke persoon die als je het even nodig hebt je een knuffel of een kus geeft om een slechte dag weer goed te maken of je gedachten weer even om te zetten in iets leuks. Ik kan veel met mijn vrienden bespreken (ze weten vrijwel alles van mij) maar dit is iets wat je toch met een vrouw deelt, en niet echt met je vrienden.
En ja, natuurlijk komt er ook het fysieke aspect van een tijd zonder seks zitten bij. Dat gaat op den duur ook ontzettend aan je knagen en frustreert zeker (ik heb immers ook mijn behoeften).
Weinig blauwtjes lopen bedoel je? Daar heb je gelijk in denk ik, ik zelf heb ook maar heel weinig blauwtjes gelopen, en ik besef me dat dat redelijk uitzonderlijk is of kan zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is maar voor zeer weinig mannen weggelegd...
Het zal je nog verbazen hoe vrolijk ik kan zijn... zeker als ik iets leuks tegenkom en de roze bril weer opgaat...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Weinig blauwtjes lopen bedoel je? Daar heb je gelijk in denk ik, ik zelf heb ook maar heel weinig blauwtjes gelopen, en ik besef me dat dat redelijk uitzonderlijk is of kan zijn.
Maar dat neemt niet weg dat mensen niet in moeilijke of uitzichtloze situaties verzeild kunnen raken, en dan is het evenwel belangrijk om positief te blijven, zelf actie te ondernemen, enzovoorts. Daarom vind ik je vorige uitspraak van weinig respect betuigen, terwijl je het veel hebt over begrip, inleven, en dat soort zaken.
Dat tweede is me tot nu toe ook niet gelukt. Zelfs zonder principes blijft dat lastig. Dus of het niets voor mij is, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat eerste ja![]()
Dat tweede is niet zo'n probleem gebleken nadat ik m'n principes een keer liet vallen (beweer nooit dat ik niets met tips doe.... ), maar dat is dus mijn ding niet en ben ik ook niet meer van plan.
Welkom op Fok. Vrouwen zat hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat tweede is me tot nu toe ook niet gelukt. Zelfs zonder principes blijft dat lastig. Dus of het niets voor mij is, geen idee eigenlijk.
Ik heb drie langere relaties gehad inderdaad. Maar of dat nou echt aan mij lag of dat de vrouwen al overtuigd waren over mij na een leuke avond/nacht en mij versiert hebben ben ik nog steeds niet over uit. Ik weet wel dat het in alledrie de gevallen een ONS betrof die zijn blijven hangen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welkom op Fok. Vrouwen zat hier.
Je had toch al relatie gehad enzo toch? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Het is geen FOK!ster! Ik ga hier alleen niet neerzetten hoe ik haar precies ontmoet heb. Maar absoluut niet via FOK!.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef complicate het volgende:
Zwartmetsuiker, We willen het weten please vertel vertel
Goed zo, ik zou ook geen Fok!ker datenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is geen FOK!ster! Ik ga hier alleen niet neerzetten hoe ik haar precies ontmoet heb. Maar absoluut niet via FOK!.
Ik sluit niks uit maar ik houd FOK! en privé gescheidenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed zo ik zou ook geen Fok!ker daten
Is dat zo? er staat in je ondertitel "DM voor seks"quote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar ik houd FOK! en privé gescheiden
Haha.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat zo? er staat in je ondertitel "DM voor seks"
Dit klinkt als een uitdaging. Even een DM voor seks opstellen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed zo, ik zou ook geen Fok!ker daten
No offence verder voor complicate, maar ik zie het je nog lukken ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitdaging. Even een DM voor seks opstellen.
Zeker 1!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha.
Hoeveel reactie denk je dat ik daar op krijg
Nog geen een van een gewillige dame.quote:
Sterktequote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha.
Hoeveel reactie denk je dat ik daar op krijg
Nee vooruit, dat gaat mij niet lukkenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nog geen een van een gewillige dame.
Denk je? mij krijgt niemand in zijn bed via DMquote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
No offence verder voor complicate, maar ik zie het je nog lukken ook.
Ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
No offence verder voor complicate, maar ik zie het je nog lukken ook.
Niet direct via dm, dat lijkt me ook onlogisch. Maar als dat ertoe leid dat je kunt meeten in Leuven weet je maar nooit toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Denk je? mij krijgt niemand in zijn bed via DM
Mij wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Denk je? mij krijgt niemand in zijn bed via DM
Is dit een versierpoging om elkaar in Leuven te ontmoeten!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Niet direct via dm, dat lijkt me ook onlogisch. Maar als dat ertoe leid dat je kunt meeten in Leuven weet je maar nooit toch?
dat jouw ondertitel geen succes heeftquote:
Verleiderquote:
Oh wat leuk voor jouquote:
Heb ik jou een dm gestuurd dan? Zo ja moet ik toch eens kijken wie mijn account gehackt heeft en stiekem dm's verstuurd. Je weet toch dat ik niet aan versierpogingen doe?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dit een versierpoging om elkaar in Leuven te ontmoeten!
Maar mensen lachen erom en ik heb er weer een gesprek over kunnen houden.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef complicate het volgende:
[..]
dat jouw ondertitel geen succes heeft
Nee want je hebt mijn telefoonnummer niet , dus inderdaad je doet geen versierpogingquote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik jou een dm gestuurd dan? Zo ja moet ik toch eens kijken wie mijn account gehackt heeft en stiekem dm's verstuurd. Je weet toch dat ik niet aan versierpogingen doe?
Haha, een ding heb je wel vast bereikt complicate. Mijn humeur begint alweer op te klaren. Zelfs als ik het wel had, had ik nog geen poging gedaan. Je kent me toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want je hebt mijn telefoonnummer niet , dus inderdaad je doet geen versierpoging
Ja ik ken je inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, een ding heb je wel vast bereikt complicate. Mijn humeur begint alweer op te klaren. Zelfs als ik het wel had, had ik nog geen poging gedaan. Je kent me toch?
Gelukkig, hoef ik me niet druk te maken dat je mij al te serieus neemt. Al zou het wel grappig zijn als ik je puur toevallig in Leuven tegen zou komen.quote:
Ok, ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef yats het volgende:
p.s. ik hou me aanbevolen voor leuke vrijgezelle vriendinnen van je hoor...
Mits het één bepaalde dame is.quote:
Wie dan wel?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits het één bepaalde dame is.
Dan rij ik er gelijk naar toe.
quote:
Vragen in een DM. En vraag dan gelijk z'n nummerquote:Op zondag 5 januari 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]alleeeez ik wil het weten, als hij A zegt wil ik graag B horen
Hiermee stem ik in.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits het één bepaalde dame is.
Dan rij ik er gelijk naar toe.
Wie, of ga je het ook niet zeggen ?quote:
Nope, ivm privacy van de dame in kwestie.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie, of ga je het ook niet zeggen ?
Dit is echt ping pong!
I know because it's mequote:Op zondag 5 januari 2014 20:52 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Nope, ivm privacy van de dame in kwestie.
Krijg ik toch gelijk he?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:56 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat klopt jongedame.![]()
Hebben die DMs toch gewerkt.
Mille grazie senorita.quote:
Nee maar ik heb wel de indruk dat hij weet hoe hij me zou verleidenquote:
Ik heb er ook geen seconde aan getwijfeld dat seriemoordenaar precies weet hoe hij vrouwen moet versieren. Enig concreet advies (met voorbeelden) van hem zou ik ook zeker op prijs stellen.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel de indruk dat hij weet hoe hij me zou verleidenDus ik zou zijn tips wel à la lettre volgen als ik jou was
Maar hahaha ik date echt geen Fok!kers
Irl dating is
Als je een Fokker date dan is de date toch ook irl. Of wilde je via skype een drankje doen?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel de indruk dat hij weet hoe hij me zou verleidenDus ik zou zijn tips wel à la lettre volgen als ik jou was
Maar hahaha ik date echt geen Fok!kers
Irl dating is
Heb wel eens met een FOK!ster gegeten via webcam. Kaartjes en wijntje.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een Fokker date dan is de date toch ook irl. Of wilde je via skype een drankje doen?
Weleens met iemand via msn een film gekeken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens met een FOK!ster gegeten via webcam. Kaartjes en wijntje.
Was wel grappig.
Maar het was meer een uit de hand gelopen chatsessie.
Dat is wel baasquote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel grappig.
Hehehe.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weleens met iemand via msn een film gekeken.
Het was echt onwijs leuk. Jammer dat het irl minder klikte.quote:
Dat is dan weer jammer jaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Maar was dat ook date-achtig?
[..]
Het was echt onwijs leuk. Jammer dat het irl minder klikte.
Hahaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel grappig.
Ach, het kan niet altijd raak zijn.quote:
Omdat wij nooit chatten, Roy.quote:
Oh jaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan niet altijd raak zijn.
[..]
Omdat wij nooit chatten, Roy.
Nee, dat niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Maar was dat ook date-achtig?
Kvind het wel leuk om tegelijkertijd een film te kijken, dan kun je toch samen praten over wat je ziet, is wel leuk.quote:
En zij was wel wat knapper dan jij bent.quote:
Wat zou voor jou een ideale eerste date zijn?quote:
Songfestival kijken samen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou voor jou een ideale eerste date zijn?
Srs.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Not sure if serious or trolling...
Vraag haar gewoon "wil je met me gaan zwemmen?"quote:Op zondag 5 januari 2014 21:53 schreef Erno-BE het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je met een meisje mag zwemmen?
Eigenlijk is er niks mis met Fok!kers of mannen in het algemeenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een Fokker date dan is de date toch ook irl. Of wilde je via skype een drankje doen?
Dat.durf ik niet, omdat ik bang ben dat ze een vriendje hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Vraag haar gewoon "wil je met me gaan zwemmen?"
Maar zwemmen is toch maar zwemmen, ik ga ook zwemmen met mannen die een vriendin hebben, dat is toch niet zo big deal.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat.durf ik niet, omdat ik bang ben dat ze een vriendje hebben.
Dat hou je natuurlijk altijd bij onlinedating.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Vraag haar gewoon "wil je met me gaan zwemmen?"
[..]
Eigenlijk is er niks mis met Fok!kers of mannen in het algemeen,maar ik leer gewoon veel mannen irl kennen en bovendien vertrouw ik geen online ontmoetingen en zie daar geen nut in. Al zou ik iemand heel leuk vinden zoals een fok!er waarmee ik in contact ben, zou ik dat toch niet zo rap vertrouwen, want ja online is toch maar online. Want ja als je elkaar ontmoet en je vind zijn geur bijvoorbeeld niet leuk dan sta je daar met amai "je bent niet zoals ik dacht"
. Dus ja ik ben gelukkig vrijgezel en ik geniet er gewoon van
Tja, beetje raar als he dat via Facebook vraagt (irl lukt niet aangezien ze in maastricht resp. Utrecht zitten)quote:Op zondag 5 januari 2014 22:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar zwemmen is toch maar zwemmen, ik ga ook zwemmen met mannen die een vriendin hebben, dat is toch niet zo big deal.
Nee dat is niet raar! vraag het gewoon, jongen toch.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Tja, beetje raar als he dat via Facebook vraagt (irl lukt niet aangezien ze in maastricht resp. Utrecht zitten)
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niks mis met genieten van je single leven.
Vertel meer.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik leef nogachteraf misschien te aardig geweest maar ach.
Tja wat wil je weten. Achteraf blijken de zenuwen toch vaak onnodig. We hielden het lang uit.quote:
En klikte het? Komt er een vervolgdate?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja wat wil je weten. Achteraf blijken de zenuwen toch vaak onnodig. We hielden het lang uit.
Je had je meer als een lul moeten gedragen?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
achteraf misschien te aardig geweest maar ach.
Nee dat niet maar misschien te terughoudend.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je had je meer als een lul moeten gedragen?
Terughoudend staat toch niet gelijk aan aardig zijn?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nee dat niet maar misschien te terughoudend.
Ja misschien wel. Maar dat is achteraf. Ik ga niet overanalyseren.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Terughoudend staat toch niet gelijk aan aardig zijn?
Maar je bedoelt dat je meer actie had moeten ondernemen?
Aan de andere kant is het maar de vraag hoe realistisch en volwassen een relatie echt is in iemands tienerjaren. Dus misschien raak je er wel een beetje aan gewend, maar een 'echte' relatie kan zeker nog een hele hoop verschillen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel jammer dat ik in m'n tienerjaren niet een langdurige relatie heb gehad, dan leer je al snel met wat voor soort emoties je te maken krijgt en hoe daarmee om te gaan.
Ik heb van m'n 16e tot 21e een relatie gehad. Heb daar achteraf niets van geleerd hoor. Daarna ben ik zoveel veranderd dat ik ik weinig ervaring uit die relatie mee kan nemen zeg maar.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel jammer dat ik in m'n tienerjaren niet een langdurige relatie heb gehad, dan leer je al snel met wat voor soort emoties je te maken krijgt en hoe daarmee om te gaan.
Heb je wel liefdesverdriet gehad na afloop?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb van m'n 16e tot 21e een relatie gehad. Heb daar achteraf niets van geleerd hoor. Daarna ben ik zoveel veranderd dat ik ik weinig ervaring uit die relatie mee kan nemen zeg maar.
Niet echt. Was mijn keuze om het te beeindigen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:42 schreef Fascination het volgende:
Heb je wel liefdesverdriet gehad na afloop?
Hij wist niet dat z'n vriendin daar nog heen wouquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het lijkt je niet logischer om aan te nemen dat hij terugkomt omdat zijn vriendin nog naar de bar wou en hij eerder kwam omdat hij je gewoon als extra optie open wil houden? Beetje goedgelovig (ook dat je direct denkt dat hij bang is om alleen te zijn terwijl hij best gewoon zoveel mogelijk meiden kan proberen te regelen om mee te kloten) en jij bent wel vatbaar daarvoor dan blijkbaar
Voor mij te toevallig. 2 a 3 uur weg en dan terug voor jou maar dan binnen 10 minuten ook zijn vriendin wat hij niet wist. En angst om alleen te zijn is een gemakkelijke voor als je gewoon wat wil aankloten want meiden geloven het ook nog wel eerder. Maar goed misschien is het wel zo. Maar ik zou het niet zo gelovenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wist niet dat z'n vriendin daar nog heen wou
En ten tweede zei hij zelf tegen mij dat ie bang is alleen te zijn. En van wat ik hoorde geloof ik dat ook wel ja.
Als ie wil aankloten met meiden moet ie dat vooral doen, ik zal niet nr 3 worden mocht ie daarop hopen. Dan had ie beter gewoon z'n mond kunnen houden dan alles wat ie me verteldequote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Voor mij te toevallig. 2 a 3 uur weg en dan terug voor jou maar dan binnen 10 minuten ook zijn vriendin wat hij niet wist. En angst om alleen te zijn is een gemakkelijke voor als je gewoon wat wil aankloten want meiden geloven het ook nog wel eerder. Maar goed misschien is het wel zo. Maar ik zou het niet zo geloven
Soms is een negatieve leugen beter dan de hele waarheid. Geen logische tactiek volgens jou, daarom werkt het ook. Want je zit er wel over na te denken terwijl hij dus een vriendin heeft en ook met een ander meisje kloot en jouw nummer vraagt. Zoiets vertellen doe je toch wel als je weet dat het anders toch wel uitkomt (een vriendin die binnen 10 minuten op komt duikelen e.d.). Begrijp nooit waarom meiden zulke simpele dingen niet kunnen doorzien, ook al is het juist de reden dat het gewoon werkt.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ie wil aankloten met meiden moet ie dat vooral doen, ik zal niet nr 3 worden mocht ie daarop hopen. Dan had ie beter gewoon z'n mond kunnen houden dan alles wat ie me verteldeWant dat waren eerder afknappers dan dat het voor hem sprak. Dus geen logische tactiek.
Ik vond hem een leuke kerel ja.. dus idd ik denk er over na. Alleen had ie meer succes gehad als ie het anders gespeeld zou hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Soms is een negatieve leugen beter dan de hele waarheid. Geen logische tactiek volgens jou, daarom werkt het ook. Want je zit er wel over na te denken terwijl hij dus een vriendin heeft en ook met een ander meisje kloot en jouw nummer vraagt. Zoiets vertellen doe je toch wel als je weet dat het anders toch wel uitkomt (een vriendin die binnen 10 minuten op komt duikelen e.d.). Begrijp nooit waarom meiden zulke simpele dingen niet kunnen doorzien, ook al is het juist de reden dat het gewoon werkt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
En nu gebeurde iets wat ik echt dacht waf
Het is een winkel waar ik werk, maar het is pas geopend ( 1 november) we zijn dus met zijn alle gelijktijdig begonnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb verhaal van je collega die alles vraagt niet zo meegekregen, maar is het niet zo dat ze haar kansen probeert in te schalen bij jou?
Sowieso goede facebookzoekskills ftw!
Maar nu dus gewoon geen contact met haar zoeken verder en aardig blijven doen in de winkel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het is een winkel waar ik werk, maar het is pas geopend ( 1 november) we zijn dus met zijn alle gelijktijdig begonnen.
Met haar had ik vrijwel een klik. Eerste paar dagen alleen met elkaar samengewerkt, gestaan, gegrapt, geplaagt. Misschien geflirt ook wel. Ik vroeg haar nummer en die gaf ze, waarna ik hoopte dat het contact verder zou gaan na werk dan enkel op werk. Ze bleef uiteindelijk kortaf doen de keer dat ik haar whatsappte.
vervolgens een dag later kreeg ik van verschillende collega's te horen ;; ohh je hebt een oogje op haar he?? '' en dat ze schijnbaar tegen iedereen had verteld dat ik haar nummer had gevraagd en haar had geappt. waarvan ik dacht in welke context überhaupt? Daar was ik best pissig over, maar toch nog op werk normale klik met elkaar, een andere voel ik dan met de rest maar goed. Sinds dat moment vertrouw ik haar ook niet en heb ik het gevoel dat ze over mij praat met andere collega's in een negatieve manier.
Op whatsapp bleef ze kortaf doen, dan heb ik er geen zin meer in. weken gingen erover heen, dat ik haar whatsappte tussendoor en ze telkens kortaf deed en zelfs niet deed reageren.. En toen gebeurde dat bovenstaande.
Oh, ze kon haar vinden doordat ze haar voornaam wist ( door mij) en ze haar ging zoeken in mijn FB. En ik vraag me gewoon af; waarom de fuck doe je dit en dan ten 2e waarom vertel je dit dan ook
ja dat doe ik al, maar waarom maakt ze zulks uitspraken op werk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar nu dus gewoon geen contact met haar zoeken verder en aardig blijven doen in de winkel?
Sommige vrouwen hebben echt niet door hoor hoe ze doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ja dat doe ik al, maar waarom maakt ze zulks uitspraken op werk.
zit er dan überhaupt iets achter?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben echt niet door hoor hoe ze doen
whatsapp hier whatsapp daarquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
daarna was ze zo slim geweest om op haar vinger te slaan met een hamer. vinger gebroken, meteen naar ziekenhuis. Ik heb haar daarstraks een app gestuurd ( omdat ik haar nummer wel kan terughalen door groepsapp) met of het ging oid; geen fucking reactie.
ik word echt panisch van dat mens.
Ja , ze speelt met jou en je hebt het zelfs niet door. Ze vindt het misschien/waarschijnlijk leuk om je gek te maken .quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
zit er dan überhaupt iets achter?
Soms.. soms ook niet.quote:
Maar waarom zegt ze dan zulke dingen compleet uit het niets.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms.. soms ook niet.
Daarbij, wat ik destijds ook heb gezegd, jij zoekt ook teveel achter hele kleine dingen. Als ze een nietmachine van je leent zie je daar al van alles in. Terwijl het (in de meeste gevallen) puur betekent dat ze een nietmachine nodig heeft. En niet dat ze speciaal bij jou komt omdat ze je misschien wel leuk vindt enzo.
Haar gewoon lekker laten voor wat het is, zij wil je in ieder geval niet. Hoogstens voor af en toe wat aandacht.
Hier heb ik echt heel erg hard om gelachen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
daarna was ze zo slim geweest om op haar vinger te slaan met een hamer. vinger gebroken, meteen naar ziekenhuis.
Omdat elk gesprek begint uit het niets. Omdat ze ook wel eens een praatje wil doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan zulke dingen compleet uit het niets.en zoekt ze een potentieoneel meisje op via fb?
Misschien heeft ze "borderline"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan zulke dingen compleet uit het niets.en zoekt ze een potentieoneel meisje op via fb?
Hij hoopt dat hij ook met onderdelen van haar mag spelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:47 schreef complicate het volgende:
Waarom geef je aandacht aan een vrouw die gewoon met je wil spelen?
Ja maar hij kan niet spelenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij hoopt dat hij ook met onderdelen van haar mag spelen.
voor bedspelletjes hoef je geen echte speler te zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar hij kan niet spelen, dat is het "probleem" hij neemt elke actie van haar au serieux. Dan ben je geen speler hé
Mits twister.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor bedspelletjes hoef je geen echte speler te zijn.
Precies. Een dobbelsteen is genoeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk niet dat hij van bedspelletjes houdt, hij komt over als iemand die veel analyseert en meestal zijn zulke mensen niet goed in bed. Hehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
of een stel ballen en een keu, en wat pockets om op te richten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Precies. Een dobbelsteen is genoeg.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Precies. Een dobbelsteen is genoeg.
Ik ben benieuwd daar de omvang van jouw onderzoek. vertel me meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk niet dat hij van bedspelletjes houdt, hij komt over als iemand die veel analyseert en meestal zijn zulke mensen niet goed in bed. Hehe
Nee, dat is daarvoor. Om haar op te warmen. Een keu en een set ballen als fallussymbolen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
of een stel ballen en een keu, en wat pockets om op te richten.
Kijk, mensen die los zijn in omgang zijn ook los in bed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd daar de omvang van jouw onderzoek. vertel me meer.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Jij weer hier! Neuken? Was lekker de vorige keer.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Verder, stille water hebben diepe gronden
Alles is mogelijk. En mensen die acties overdenken hebben misschien juist een hele goede routine, in tegenstelling tot mensen die er totaal niet bij denken en maar wat aanklotenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Kijk, mensen die los zijn in omgang zijn ook los in bed.
stille water hebben diepe gronden
Je hebt een Marokkaanse vriend?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
schatje als je me geneukt had, dan was je nu niet meer op Fok!
Nee geen vriendquote:
Ja maar ik ben denk ik minder een denker dan een doenerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles is mogelijk. En mensen die acties overdenken hebben misschien juist een hele goede routine, in tegenstelling tot mensen die er totaal niet bij denken en maar wat aankloten
Issues?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee geen vriend, happy vrijgezel
(hopelijk voor lang)
Nee, gewoon in vrijgezel-modusquote:
Tuurlijk wel. Even pauze nemen. Ik kan ook niet meer hele dagen niets anders dan vrouwen verwennen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
schatje als je me geneukt had, dan was je nu niet meer op Fok!
als je zoveel in dit topic zit zal dat wel goedkomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
(hopelijk voor lang)
OMG, neen please ik wil geen vriendje. Mister Jacob mag nog lang wachten tot ik helemaal "uitgefeest" benquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je zoveel in dit topic zit zal dat wel goedkomen.
Pauzequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Even pauze nemen. Ik kan ook niet meer hele dagen niets anders dan vrouwen verwennen.
Dat lijkt me ook. Al geloof ik dat er mee vrouwen zijn geweest die pikante foto's hebben gestuurd dan mannen. Wat wel opvallend isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je zoveel in dit topic zit zal dat wel goedkomen.
Ben je Bi?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Al geloof ik dat er mee vrouwen zijn geweest die pikante foto's hebben gestuurd dan mannen. Wat wel opvallend is
Nee. Maar op Fok hoor ik eigenlijk meer gekke verhalen over de vrouwen hier dan over de mannen ':')quote:
naar jou?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Al geloof ik dat er mee vrouwen zijn geweest die pikante foto's hebben gestuurd dan mannen. Wat wel opvallend is
ah..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar wel naar anderen. Tieten en zo.
Wablieft? Waarom sturen ze tieten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar wel naar anderen. Tieten en zo.
Neen jong, you wish héquote:
Klopt. Sorryquote:
Niet zo'n moeilijke vraag lijkt mequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef complicate het volgende:
Ik zou NOOIT foto's online sturen , zeker niet mijn tieten![]()
Ik bedoel wat is de bedoeling als een vrouw haar tieten online stuur??
Ja maar vrouwen hoeven in principe toch niet veel te doen om een man te "krijgen" irl? waarom zou ze dan online haar tieten sturen? Mannen staren irl naar tieten!!! Vanwaar de drang om haar tieten dan online te sturen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet zo'n moeilijke vraag lijkt me
Ok, ik ben weg hier.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef complicate het volgende:
Zegt een vrouw in deze topicreeksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen hoeven in principe toch niet veel te doen om een man te "krijgen" irl?
wauwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen hoeven in principe toch niet veel te doen om een man te "krijgen" irl? waarom zou ze dan online haar tieten sturen? Mannen staren irl naar tieten!!! Vanwaar de drang om haar tieten dan online te sturen?
Ja en ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Zegt een vrouw in deze topicreeks
Ok duidelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauwligt er aan wat voor man je wil schat.
Niet volledig waar, het kan ook dat je in het dagelijks leven (te)veel analyseert maar in bed puur op gevoel handelt. Ik weet van mezelf dat mocht ik iemand in mijn bed hebben de analyseknop op yuit gaat en ik puur op gevoel dingen doe. Gezien er nooit klachten geweest zijn en de dames altijd voor meer terugkwamen zal ik toch iets goed gedaan hebben...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk niet dat hij van bedspelletjes houdt, hij komt over als iemand die veel analyseert en meestal zijn zulke mensen niet goed in bed. Hehe
Ik zou het afkloppen als ik jou was. Anders roep je het over jezelf af...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
(hopelijk voor lang)
Spannend, opwindend. Doe je het wel naar je vriend?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef complicate het volgende:
Ik bedoel wat is de bedoeling als een vrouw haar tieten online stuur??
Doe jij het?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spannend, opwindend. Doe je het wel naar je vriend?
Tja je moet er wel voor gaan. Grootste deel zit vaak alleen te huilenquote:
antiegelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind die ''HE DID ITTTT'' ook zo antiegelijk spot on
Ontiegelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ik ken geen statistieken of er echt een correlatie zou bestaan tussen denker/analyst zijn en seksuele prestatiesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Niet volledig waar, het kan ook dat je in het dagelijks leven (te)veel analyseert maar in bed puur op gevoel handelt. Ik weet van mezelf dat mocht ik iemand in mijn bed hebben de analyseknop op yuit gaat en ik puur op gevoel dingen doe. Gezien er nooit klachten geweest zijn en de dames altijd voor meer terugkwamen zal ik toch iets goed gedaan hebben...
Neen, er is niks mis met gelukkig zijn als vrijgezel , trouwens echte geluk zit van binnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou het afkloppen als ik jou was. Anders roep je het over jezelf af...
Ja hoor, naar mijn vriend welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spannend, opwindend. Doe je het wel naar je vriend?
Tja, je gaat geen foto's op WA naar elkaar sturen als je op de bank zit....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ken geen statistieken of er echt een correlatie zou bestaan tussen denker/analyst zijn en seksuele prestatiesDat was gewoon mijn mening.
[..]
Neen, er is niks mis met gelukkig zijn als vrijgezel , trouwens echte geluk zit van binnen.
Vandaag kreeg ik gedurende 10 min slappe lach omdat iemand tegen mij in de winkel zei "excuseer" en ik zei "excu what?, pardon?" en ik begon te lachen en kon gewoon niet stoppen en die persoon begon ook te lachen![]()
²
Best things in life are freeAllez, almost ,not all the things
[..]
Ja hoor, naar mijn vriend welBeste manier om een man te verleiden is uiteraard niet via foto's he. Mijn ex werd meer opgewonden als ik mijn borsten out of the bleu ging aanraken terwijl we naar tv keken, of als ik aan zijn piemel kwam tijdens een film
En ja de ene man kijkt liever porno en de ander gaat liever playboy magazine doorbladeren, mijn broertje is 12 en heeft al van die playboy magazines op zijn kamer.
![]()
Maar goed, ik wil gewoon zeggen ieder heeft zijn manier om iemand op te winden of opgewonden te worden.
hehequote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom zouden meiden, die in een relatie zitten, heel veel kunnen flirten met andere jongens?
wablieft...?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, je gaat geen foto's op WA naar elkaar sturen als je op de bank zit....
Ik ontken alle betrokkenheid...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
[..]
hehe
Ik werd onlangs door een fok!ker man "versierd" die een vriendin had/heeft en toen ik hem doorhad had ik meteen zo iets van :doei, Au revoir, A Dios, mi amigo!
Ik zou geen fysiek flirt-contact onderhouden met een man die een vriendin heeft. En ja meeste mannen/vrouwen die flirten tijdens een relatie zijn......
...ach laat maar, anders begint iedereen weer te reageren met "aanname dit en dat".
Ik ben persoonlijk een heel totaal ander persoon (qua flirten) als ik een relatie heb dan als ik vrijgezel ben. Dus ja flirten houdt op zodra ik bezet ben, want als je met een man/vrouw flirt terwijl je in relatie zit, dan vind ik dat onrespectvol. Maar opgepast, hangt af wat je verstaat onder "flirten" natuurlijk.
Nou het ging over foto's enzo en waarom je die zou sturen. Fas zegt omdat het spannend is. En jij begint over op de bank zitten. Tja en als je op de bank zit ga je geen foto's sturen natuurlijk.quote:
Je bent veel te braaf om aan zulke versier"pogingen" te doenquote:
Haha smaken verschillen hé én gelukkigquote:Op zondag 12 januari 2014 03:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou het ging over foto's enzo en waarom je die zou sturen. Fas zegt omdat het spannend is. En jij begint over op de bank zitten. Tja en als je op de bank zit ga je geen foto's sturen natuurlijk.
Eens. Als je niet gaat lopen jammeren kan het prima. Is alleen jammer als je 2 jaar met niemand verder afspreektquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Tja je moet er wel voor gaan. Grootste deel zit vaak alleen te huilen
Ik vrees dat je gelijk hebt. Al probeer ik dat wel te veranderen langzamerhand.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent veel te braaf om aan zulke versier"pogingen" te doen
Liken is sowieso stom.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha smaken verschillen hé én gelukkigStel je voor dat iedereen hetzelfde zou liken, dat zou echt stom zijn .
Komt goedquote:Op zondag 12 januari 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt. Al probeer ik dat wel te veranderen langzamerhand.
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:18 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Al wil ik na de neuksessie best wel zeggen dat ik haar erg like, hoor.
Ik merk er helaas nog te weinig van. Gisteren heel leuk twee (waarschijnlijke) ONS voor twee vrienden van me geregeld door hen te overtuigen dat de bewuste vrouw interesse in ze had, maar zelf liep ik helaas tegen een aantal afwijzingen aan waardoor de lol verdween en ik dus gezellig weer alleen maar huis ging. Blijkbaar kan ik dus de interesse voor/bij anderen goed inschatten, maar zie ik dat als het om mezelf gaat verkeerd ofzo?quote:
Die actie waar complicate het over had moet je eigenlijk niet eens zelf willen, zo een onzekere mannetje die zijn vriendin bedriegt om zich goed te voelen. Toon karakter, is veel aantrekkelijker, beste yats.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt. Al probeer ik dat wel te veranderen langzamerhand.
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik merk er helaas nog te weinig van. Gisteren heel leuk twee (waarschijnlijke) ONS voor twee vrienden van me geregeld door hen te overtuigen dat de bewuste vrouw interesse in ze had, maar zelf liep ik helaas tegen een aantal afwijzingen aan waardoor de lol verdween en ik dus gezellig weer alleen maar huis ging. Blijkbaar kan ik dus de interesse voor/bij anderen goed inschatten, maar zie ik dat als het om mezelf gaat verkeerd ofzo?
Can't waitquote:Op zondag 12 januari 2014 13:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Als ik het me goed herinner wilde je een concreet voorbeeld van me toch?
Komt er zo een aan, waarvan ik hoop dat het je een idee geeft.
Ja dat vind ik dus hé, als iemand een vriendin heeft moet hij gewoon stoppen te flirten met andere mossels!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Die actie waar complicate het over had moet je eigenlijk niet eens zelf willen, zo een onzekere mannetje die zijn vriendin bedriegt om zich goed te voelen. Toon karakter, is veel aantrekkelijker, beste yats.
.
Moeder Theresa is mijn grote voorbeeld...quote:Op zondag 12 januari 2014 13:29 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
je bent te goed voor deze wereld![]()
Gun je het jezelf dan niet?
Mooie anekdotequote:Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Lang lang geleden, toen Seriemoordenaar nog een jonge God was, maakte hij op een avond in de plaatselijke bierdrinkkroeg een praatje met een erg leuk uitziend meisje, wat een al tijdje zijn mannelijke vormen aan het bewonderen was van een afstandje.
Ja maar je bent sociaal aangelegd (zo te horen ) en sommigen hebben daar moeite mee. Ik denk dat sommige mannen qua aanleg gewoon nooit "versierder" zullen worden/zijn, maar dat ze wel beter hun gevoelens en wil kunnen leren uiten e.d.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Op een gegeven moment kwam het gesprek op muziek, en zo hebben we een behoorlijke tijd aangenaam over muziek en onze smaken zitten babbelen. Tot ik op een gegeven moment vroeg of ze ook van rustige, romantische zwijmelmuziek hield, en terwijl ik dat vroeg ging ik wat dichter bij/tegen haar staan, legde mijn hand om haar middel, trok haar tegen me aan, draaide een half rondje alsof ik haar ging leiden in een dans of zo, en toen zoende ze me.
Geen lang verhaal, want zo ingewikkeld was het niet.
Wees creatief en een beetje brutaal.
Dat is het punt. Ongedwongen babbelen, gewoon omdat het leuk is. Niet omdat je jezelf als doel hebt gesteld haar je bed in te lullen, dat is zo doorzichtig vind ik. En niet leuk, het is een beetje een spel.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooie anekdote
[..]
Ja maar je bent sociaal aangelegd (zo te horen ) en sommigen hebben daar moeite mee. Ik denk dat sommige mannen qua aanleg gewoon nooit "versierder" zullen worden/zijn, maar dat ze wel beter hun gevoelens en wil kunnen leren uiten e.d.
Hou je dan niet van jezelf? Vind je jezelf dan niet de moeite waard?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Moeder Theresa is mijn grote voorbeeld...![]()
Nee, even zonder gein, ik baal er zelf gewoon enorm van en ben er af en toe best gefrustreerd over dat het bij mij gewoon niet lijkt te lukken. Ik bedoel, ik durf best toe te geven dat er flink mee zit en dat ik als man zijnde totaal niet blij ben met hoe mijn liefdesleven het afgelopen jaar gegaan is. Ik vrees echter dat er weinig verandering aan zit te komen gezien ik tegen dezelfde stenen op blijf lopen (blijkbaar ben ik geen ezel).
Er zit bij mij gewoon een soort rare kronkel ofzo die niet lijkt te willen geloven dat ik zelf de moeite waard ben of iets maar die dan wel de neiging heeft om anderen uit hun schulp te trekken en met dingen te helpen.
Dat is dus het rare, ik kan prima ongedwongen babbelen met vrouwen. En toch straal ik blijkbaar iets uit wat dan uiteindelijk nergens toe leid.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat is het punt. Ongedwongen babbelen, gewoon omdat het leuk is. Niet omdat je jezelf als doel hebt gesteld haar je bed in te lullen, dat is zo doorzichtig vind ik. En niet leuk, het is een beetje een spel.
Dan is het kennelijk toch niet helemaal ongedwongen, en wil je te graag, of vind je jezelf stiekem niet de moeite waard of zo?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is dus het rare, ik kan prima ongedwongen babbelen met vrouwen. En toch straal ik blijkbaar iets uit wat dan uiteindelijk nergens toe leid.
Oei, een instinker. Maar als ik echt heel eerlijk ben moet ik twee keer met nee antwoorden. Ik weet dat ik best iets te bieden heb aan vrouwen, maar dat is niet aan de buitenkant aan mij te zien verder als ik in een kroeg/op straat/in een winkel of weet ik veel waar ben. Maar ergens is er toch een soort gevoel dat ik bijzonder/leuk/knap etc ben en vrouwen makkelijk een beter iemand kunnen vinden. En ja, dat is geen handige instelling qua daten/versieren/contacten leggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Hou je dan niet van jezelf? Vind je jezelf dan niet de moeite waard?
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Oei, een instinker. Maar als ik echt heel eerlijk ben moet ik twee keer met nee antwoorden. Ik weet dat ik best iets te bieden heb aan vrouwen, maar dat is niet aan de buitenkant aan mij te zien verder als ik in een kroeg/op straat/in een winkel of weet ik veel waar ben. Maar ergens is er toch een soort gevoel dat ik bijzonder/leuk/knap etc ben en vrouwen makkelijk een beter iemand kunnen vinden. En ja, dat is geen handige instelling qua daten/versieren/contacten leggen.
Ik denk dat je het een beetje als een self-fullfilling prophecy moet zien. Ik begin meestal met de gedachte 'schijt aan wat anderen van mij denken, ik heb gewoon lol en zie het verder wel'. Ik heb dan in beginsel ook gewoon lol (een beetje dansen, een biertje of een cola erbij etc. Vervolgens ga ik dan toch wat dingen proberen (geloof me, na een jaar alleen zijn is die drang altijd aanwezig) die uiteindelijk meestal nergens toe leiden. Als je dan andere mensen wel 'succes' ziet hebben waaraan je jezelf minimaal gelijkwaardig acht (ofwel door een ONS, ofwel door het hebben van een relatie) en het lukt zelf niet komt er al snel weer de oude gedachte terug 'dat je niet goed genoeg bent'. Als die gedachte er eenmaal is krijg je die niet meer weg en zul je inderdaad geen succes hebben. Ziedaar de self-fullfilling prophecy.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Als je inzicht (zelfreflexie) hebt, dat het inderdaad geen handige instelling is qua contacten leggen, zou je daar toch eerst aan kunnen werken hé. Want geloof me als je niet gelukkig met jezelf kan zijn (lees: genoeg van jezelf houden), dan ga je helaas niet gelukkig kunnen zijn met een ander persoon. Al zou je morgen een leuk meisje tegenkomen dan nog zou je echt niet voldaan zijn. Kan je proberen om meer de focus te leggen op jouzelf en misschien eerder op zoek te gaan naar jouw innerlijke kracht?
Lijkt me beter (in jouw geval) jouw innerlijke kracht te zoeken dan een chick vinden/versieren om jouw liefdesleven op te vrolijken. Dat kan jouw zelfvertrouwen stimuleren, maar echt niet op lange terwmijn.
Ik zou geen man passioneel zoenen nadat die me bekend heeft dat die in een relatie zitquote:Op zondag 12 januari 2014 13:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Op een gegeven moment zei ze dat het tijd was om te vertrekken, ze zou immers de volgende dag vroeg met vakantie gaan. Terwijl ze opstond liet ze haar hand over mijn arm glijden, en gaf me een kus op mijn wang. Ik zei dat ze dat vast wel beter kon, maar vervolgende bekende ze me in een relatie te zitten, en dat ze toch echt nu moest gaan. Nou, helaas, maar met een goed gevoel over ons gebabbel ging ik terug naar mijn vrienden. En ineens hoor ik een van hen zeggen: "hey, dat is die dame toch of niet, Seriemoordenaar?" Dat was ze inderdaad, ze kwam terug naar binnen, liep meteen op me af en zoende me heel passioneel. Omdat ze me zo leuk vond en me gewoon gezoend moest hebben, aldus haar eigen, ongetwijfeld zorgvuldig gekozen woorden.
Mee eens, ik ook geen vrouw natuurlijk. In deze situatie ging het vrij snel, had ik genoeg gedronken en stonden mijn vrienden er omheen vol ongeloof te kijken. Dat was wel vrij egostrelend op je 21e hoor. Dan nog had ze het eigenlijk niet moeten doen, bon soit.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zou geen man passioneel zoenen nadat die me bekend heeft dat die in een relatie zit![]()
Dan zeg ik gewoon: "aangenaam je te hebben ontmoet, A Dios, See you , Ciao, Au revoir
Ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je het een beetje als een self-fullfilling prophecy moet zien. Ik begin meestal met de gedachte 'schijt aan wat anderen van mij denken, ik heb gewoon lol en zie het verder wel'. Ik heb dan in beginsel ook gewoon lol (een beetje dansen, een biertje of een cola erbij etc. Vervolgens ga ik dan toch wat dingen proberen (geloof me, na een jaar alleen zijn is die drang altijd aanwezig) die uiteindelijk meestal nergens toe leiden. Als je dan andere mensen wel 'succes' ziet hebben waaraan je jezelf minimaal gelijkwaardig acht (ofwel door een ONS, ofwel door het hebben van een relatie) en het lukt zelf niet komt er al snel weer de oude gedachte terug 'dat je niet goed genoeg bent'. Als die gedachte er eenmaal is krijg je die niet meer weg en zul je inderdaad geen succes hebben. Ziedaar de self-fullfilling prophecy.
Andersom werkt die bij mij overigens ook. Als ik wel succes heb voel ik me een soort koning (ik wist niet hoe het anders te omschrijven) en straal ik dat blijkbaar ook uit. Op dat moment gaat versieren mij waarschijnlijk juist makkelijk af. Echter, omdat ik in die situatie tot nu toe altijd in een relatie zat doe ik dat niet omdat ik dan immers een vriendin heb. Ik 'oefen' dus ook niet hoe die houding werkt of iets omdat ik vind dat ik dat niet tegenover een partner kan maken wat het dus erg lastig maakt om die houding/dat gevoel te recreëren op het moment dat ik wel vrijgezel ben. Snap je mijn dilemma?
Dat is het dus juist, ik heb juist de eerste paar maanden na de break up er bewust voor gekozen alleen te zijn en aan mezelf te werken nadat ik een en ander op een rijtje gezet heb voor mezelf. Daar kwamen een aantal doelen uit voort die ik ben gaan uitwerken voor mezelf. Ik ben bijvoorbeeld meer gaan sporten, heb nieuwe vrienden gemaakt etc. Het laatste punt op mijn lijstje om aan te werken is om weer gewoon ongedwongen met vrouwen om te kunnen gaan en leuke dates daaruit voort te laten komen. En daar stokt het nu dus en dat frustreert.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan dat wel snappen dat je na jouw relatie van 7 jaar (als ik het me goed herinner) in een soort leegte komt, maar volgens me moet je echt leren alleen zijn. Het lijkt meer alsof je wil vluchten uit jouw eenzaamheid en dat je te graag een relatie/vriendin wil. Als je te veel wil, krijg je niet veel. Maar als je werkt aan punten die relevant zijn in jouw fase, zou je gemakkelijker bereiken wat je wil.
Kort gezegd: je kan niet alleen zijn en dat is volgens mij eigenlijk het probleem. Dit moet je echt aanpakken Yats. Serieus. Leer van jezelf houden enz.
Ok, mogen we je nu aanraken ?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ander voorbeeld. Andere kroeg, nog langer geleden. We gingen met onze vriendengroep een biertje drinken, om onszelf te belonen voor het harde werk wat koffers inpakken heet. Eenmaal aangekomen in de kroeg, vroeg ik aan een goede vriend van me, hoe oud hij dacht dat een of andere jongedame zou zijn die we naast ons zagen.
Zonder aarzelen tikte ik haar aan, en vroeg hoe oud ze was. Zoals het echte vrouwen betaamt, vroeg ook zij mij ernaar te raden, want tja, leeftijd is immers een gevoelig punt. Ik met mijn 21 jaar zei dat ik dacht dat ze 26 was. Bleek ze 41 te zijn, en echt ze zag er geweldig uit voor haar leeftijd.
Toen ik met haar zat te praten, hield in mijn ogen voornamelijk op de hare gericht, al moet ik toegeven dat ik soms mijn blik wat liet afdalen naar beneden, ik ben ook maar een man. Ik zei een paar keer dat ze heel mooi was, en vooral ook heel sexy, af en toe wat plagen maar verder gewoon een normaal leuk gesprek waarbij veel gelachten werd. Waarop ze reageerde of ik met haar aan het flirten was. Bevestigend keek ik haar aan die keren, zonder te antwoorden.
Op een gegeven moment zei ze dat het tijd was om te vertrekken, ze zou immers de volgende dag vroeg met vakantie gaan. Terwijl ze opstond liet ze haar hand over mijn arm glijden, en gaf me een kus op mijn wang. Ik zei dat ze dat vast wel beter kon, maar vervolgende bekende ze me in een relatie te zitten, en dat ze toch echt nu moest gaan. Nou, helaas, maar met een goed gevoel over ons gebabbel ging ik terug naar mijn vrienden. En ineens hoor ik een van hen zeggen: "hey, dat is die dame toch of niet, Seriemoordenaar?" Dat was ze inderdaad, ze kwam terug naar binnen, liep meteen op me af en zoende me heel passioneel. Omdat ze me zo leuk vond en me gewoon gezoend moest hebben, aldus haar eigen, ongetwijfeld zorgvuldig gekozen woorden.
Tip 2. Doe gewoon normaal en ga niet raar en creepy en opdringerig doen.
mmm ok, het alleen zijn is toch het probleem bij jou hoor, het feit dat je seks wil/mis is een andere zaak. Laat het me even uitleggen hoe ik het zie.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het dus juist, ik heb juist de eerste paar maanden na de break up er bewust voor gekozen alleen te zijn en aan mezelf te werken nadat ik een en ander op een rijtje gezet heb voor mezelf. Daar kwamen een aantal doelen uit voort die ik ben gaan uitwerken voor mezelf. Ik ben bijvoorbeeld meer gaan sporten, heb nieuwe vrienden gemaakt etc. Het laatste punt op mijn lijstje om aan te werken is om weer gewoon ongedwongen met vrouwen om te kunnen gaan en leuke dates daaruit voort te laten komen. En daar stokt het nu dus en dat frustreert.
Ik hoef echt niet nu weer een relatie te hebben, al sluit ik dat natuurlijk ook niet uit mocht ik iemand tegen komen waarmee de klik er gewoon is. Zoals ik je echter ooit al eens vertelde, ik ben ook maar een man en enig fysiek contact met vrouwen zou ik erg toejuichen op dit moment. Toen mijn vrienden hoorden dat ik al een jaar zonder seks zit waren ze allemaal verbaasd dat ik niet gillend gek geworden ben. Dat fysieke contact lijkt er op het moment echter niet in te zitten wat ten eerste erg vervelend is natuurlijk, maar wat in mijn opinie ook mijn hele denken hieromtrent negatief beïnvloed. Dus of het 'alleen zijn' nu het probleem is? Dan zou zich dat toch veel meer moeten uiten in het actief op zoek zijn naar een relatie? En juist dat doe ik niet...
Ik merk dat ik het verkeerd uitgelegd heb wat ik bedoel of dat we elkaar niet goed begrijpen. Zelfs bij een ONS heb ik er (denk ik) weinig moeite mee om na afloop de rest van de nacht bij elkaar te zijn (ochtendseks is immers ook erg leuk). Hoe het dan verder gaat durf ik geen uitspraken over te doen daar ik geen ervaring heb met een ONS. Misschien zou ik het juist daarom graag eens mee willen maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
[..]
mmm ok, het alleen zijn is toch het probleem bij jou hoor, het feit dat je seks wil/mist is een andere zaak. Laat het me even uitleggen hoe ik het zie.
Niet alleen willen/kunnen zijn
Je zegt héél vaak van "pfff dat gevoel van alleen thuis komen zonder iemand die op mij wacht".
Dit is al een teken van het niet alleen kunnen zijn. Want een man/vrouw die op zoek is naar een ONS (denk ik) die wil liever nadien met rust gelaten worden en geen chick/man die in zijn/haar huis nog rondloopt na de actie. Ik denk dat je type-man bent, die liever een chick heeft die blijft slapen dan een chick die seks met jou heeft en nadien doei zegt. Dus Neen ik denk dat je stiekem een relatie wil en misschien moet je dat ook aan jezelf toegeven...
Nu wat seks befreft:
Ik ben geen man dus weet ik niet of geen seks hebben na een jaar, echt een man gek maakt. Maar je moet je natuurlijk niet laten beïvloeden door wat jouw vrienden vertellen. Bovendien als een vrouw een jaar niet zonder seks zou kunnen zou ik dat zien als "probleem". Want uiteindelijk wat is seks als je het doet zonder "liefde"? Ok, voor een man is dat anders. Op dat vlak snap ik dat mannen wel naar hoeren gaan omdat ze toch geen emotioneel connectie nodig hebben. Maar je lijkt me geen man die naar hoeren zou gaan om die redenen dat ik al zei. Volgens mij is het moeilijk voor jou om een vrouw te "versieren" met oog op seks. Probeer dan een vrouw als vrouw te zien en niet als "hopelijk kan ik haar neuken oid". Maar goed, zo zie ik het hé.
Nope, nee, geen idee wie je bent.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:17 schreef Raggingbull het volgende:
Aloha ben hier eigenlijks al bijna 2 jaar geloof ik al niet meer geweest. En dag vanavond ineens he laat ik me weer eens melden hier. Hoe is het met iedereen? En is er uberhaupt nog iemand die zich mij herinnerd?
Dat is 95% van de mensen hierquote:Op maandag 13 januari 2014 15:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik herinner hem wel. Volgens mij was ie een tikje negatief
Daarom. Typsich Fok! weer. Deze man is een walking-chick-magnet, alleen omdat hij ''gewoon'' zichzelf is. Niks meer, niks minder. Geen PUA-trucjes, geen leuk gesprek, geen opbouw van de spanning, niks.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dit in werkelijkheid gewoon een shagrokende Anita bleek te zijn
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:26 schreef yats het volgende:
Tot nu toe viel seks voor mij ook altijd samen met liefde, en ik durf ook niet te voorspellen of ik dat (ooit) anders zal zien. Wat ik wel zeker durf te zeggen is dat ik nooit naar de hoeren zal gaan. Wat dat betreft denk ik dat je me goed inschat. Ja, op het moment is de behoefte groot, maar ik vind het onzin om voor seks te betalen. Dan maar gefrustreerd zijn omdat je seks mist.
Ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:26 schreef yats het volgende:
p.s. Even een gewetensvraag, zou jij een jaar zonder seks kunnen? Omdat je zelf aangeeft dat je seks met liefde verbind.
Haha, gelukkig heb jij geen enkel probleem qua zelfvertrouwen. Dat lijkt me echt heerlijk! Onder seks versta ik overigens alles dat verder gaat dan zoenen. Dus ook het betere hand-/mondwerk.quote:Ja.
Hangt er ook vanaf wat je verstaat onder "seks". En zoals ik al eerder aangaf, ik ben heel flirterig en ja seks is geweldig, maar ik duik niet in bed met alle mannen die mij aandacht geven. Dan had ik al seks gehad met heel BE.
![]()
Dat is best netjes. Ik heb toch altijd een beetje een beeld of ik met mijn drie bedpartners ruim onder het gemiddelde scoor, maar als ik jou goed begrijp valt dat dus best mee.quote:Mijn aantal sekspartners kan ik op 1 hand tellen.
Ik kan me best voorstellen dat je alleen seks met gevoelens wil hebben. Zoals ik al zei, ik heb geen ervaring met een ONS dus weet ik niet of dat echt zo 'anders' voelt dan seks met gevoelens. Op dit moment zie ik seks vooral als iets fysieks wat gewoon heerlijk is om te hebben, ongeacht of dat met een vrouw is waar wederzijdse gevoelens mee zijn. Maar wellicht zijn dat inderdaad de hormonen van het lange tijd zonder zitten...quote:Alleen als er sprake is van gevoelens laat ik me diep nemen. Maar ik vind de timing meestal vervelend. En als ik zou kiezen tussen een jaar geen seks en een jaar seks puur en alleen om "seks", dan liever geen seks.![]()
Leuke naam voor een dildo. Ik dacht dat alleen mannen 'hun ding' een naam gaven.quote:Dan gebruik ik nog liever mijn dildo/Tarzandan seks met een krapuul zonder betekenis.
Dat laatste klopt zeker! Gevoelens kun je sowieso niet faken is mijn ervaring. Maar nogmaals, ik weet niet uit ervaring of ik seks los kan koppelen van gevoelens of niet dus kan ik daar geen antwoord op geven.quote:Als ik seks heb dan is dat heel intens en passioneel. Dus kan ik het niet doen met iemand voor wie ik geen gevoelens heb. Intensiteit en passie in bed kan je niet faken.
dat viel wel mee, volgens mij is rb een van de weinige die wel aandacht kreeg van een meisje (toen ook al een date/vriendin) maar wel interpretatie problemen/autisme. Ik ken rb in ieder geval nog welquote:Op maandag 13 januari 2014 15:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik herinner hem wel. Volgens mij was ie een tikje negatief
Besta jij ook nog?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat viel wel mee, volgens mij is rb een van de weinige die wel aandacht kreeg van een meisje (toen ook al een date/vriendin) maar wel interpretatie problemen/autisme. Ik ken rb in ieder geval nog wel
Meeste mannen hebben daar geen moeite meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:54 schreef yats het volgende:
ik weet niet uit ervaring of ik seks los kan koppelen van gevoelens of niet dus kan ik daar geen antwoord op geven.
Ik geloof je op je woord. Als ik er op dit moment antwoord op zou moeten geven zou ik ook zeggen dat ik puur als iets fysieks zie. Maar mijn beeld is wat vertroebeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Meeste mannen hebben daar geen moeite mee
Misschien kan je leren jouw hormonen in "evenwicht" te houdenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Als ik er op dit moment antwoord op zou moeten geven zou ik ook zeggen dat ik puur als iets fysieks zie. Maar mijn beeld is wat vertroebeld natuurlijk.
Je maakt jezelf hartstikke gek volgens mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Als ik er op dit moment antwoord op zou moeten geven zou ik ook zeggen dat ik puur als iets fysieks zie. Maar mijn beeld is wat vertroebeld natuurlijk.
Jij maakt me gek. Verleiderquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je maakt jezelf hartstikke gek volgens mij.
Is dat zo gek dan? Of heb jij er ervaring mee om zo lang zonder te zitten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je maakt jezelf hartstikke gek volgens mij.
Je bent mijn naamgenoot (mijn echte naam) en min of meer leeftijdsgenoot.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jazekerstille meelezer, als ik zin heb
Zullen we dansen? Dan trek ik je dicht tegen me aan zodat onze lichamen elkaar continu raken, en onze ogen elkaar vinden, onze lippen die maar enkele millimeters van elkaar verwijderd zijn.quote:
Hormonen onderdrukken is geen goed idee, daar raak je alleen maar gefrustreerd van. Met beeld 'vertroebeld' bedoel ik dat ik er nu anders over denk dan als je het me een maand of 10 terug had gevraagd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien kan je leren jouw hormonen in "evenwicht" te houden
Beeld vertroebeld?
Ik heb het idee dat je er vrij dwangmatig mee bezig bent als ik je zie posten. Lijkt me niet bevorderlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Of heb jij er ervaring mee om zo lang zonder te zitten?
Ok ok, ik zeg niet dat je jouw hormonen moet onderdrukken, maar er bestaan andere manieren om je minder "hormonaal" gesfrustreerd te voelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:05 schreef yats het volgende:
[..]
Hormonen onderdrukken is geen goed idee, daar raak je alleen maar gefrustreerd van. Met beeld 'vertroebeld' bedoel ik dat ik er nu anders over denk dan als je het me een maand of 10 terug had gevraagd.
grappig. Is mijn tweede naamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent mijn naamgenoot (mijn echte naam) en min of meer leeftijdsgenoot.![]()
Aangenaam kennismaking .
Sorry ik ben niet grappig
quote:
Ik heb ook geen humorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:07 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
leuk dan kan je me leren grappig zijn/worden
Wie kan er ons helpenquote:
Ho, wacht even, het is niet zo dat ik nu mijn leven door loop als een zwaar gefrustreerde man. Verre van zelfs. In het normale leven ben ik vrij relaxt en maak ik me nooit zo snel zorgen om iets. Ik heb nog steeds genoeg lol met mijn vrienden, ga geregeld leuke dingen doen (niet alleen stappen, maar ook andere dingen) en sta op dit moment vlak voor een grote stap in mijn carrière waar ik nu veel tijd en energie in steek. Alleen ja, er ontbreekt wel 'iets' ja wat soms vervelend is en soms ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok ok, ik zeg niet dat je jouw hormonen moet onderdrukken, maar er bestaan andere manieren om je minder "hormonaal" gefrustreerd te voelen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Zullen we dansen? Dan trek ik je dicht tegen me aan zodat onze lichamen elkaar continu raken, en onze ogen elkaar vinden, onze lippen die maar enkele millimeters van elkaar verwijderd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |