Dat is 95% van de mensen hierquote:Op maandag 13 januari 2014 15:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik herinner hem wel. Volgens mij was ie een tikje negatief
Daarom. Typsich Fok! weer. Deze man is een walking-chick-magnet, alleen omdat hij ''gewoon'' zichzelf is. Niks meer, niks minder. Geen PUA-trucjes, geen leuk gesprek, geen opbouw van de spanning, niks.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dit in werkelijkheid gewoon een shagrokende Anita bleek te zijn
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:26 schreef yats het volgende:
Tot nu toe viel seks voor mij ook altijd samen met liefde, en ik durf ook niet te voorspellen of ik dat (ooit) anders zal zien. Wat ik wel zeker durf te zeggen is dat ik nooit naar de hoeren zal gaan. Wat dat betreft denk ik dat je me goed inschat. Ja, op het moment is de behoefte groot, maar ik vind het onzin om voor seks te betalen. Dan maar gefrustreerd zijn omdat je seks mist.
Ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:26 schreef yats het volgende:
p.s. Even een gewetensvraag, zou jij een jaar zonder seks kunnen? Omdat je zelf aangeeft dat je seks met liefde verbind.
Haha, gelukkig heb jij geen enkel probleem qua zelfvertrouwen. Dat lijkt me echt heerlijk! Onder seks versta ik overigens alles dat verder gaat dan zoenen. Dus ook het betere hand-/mondwerk.quote:Ja.
Hangt er ook vanaf wat je verstaat onder "seks". En zoals ik al eerder aangaf, ik ben heel flirterig en ja seks is geweldig, maar ik duik niet in bed met alle mannen die mij aandacht geven. Dan had ik al seks gehad met heel BE.
![]()
Dat is best netjes. Ik heb toch altijd een beetje een beeld of ik met mijn drie bedpartners ruim onder het gemiddelde scoor, maar als ik jou goed begrijp valt dat dus best mee.quote:Mijn aantal sekspartners kan ik op 1 hand tellen.
Ik kan me best voorstellen dat je alleen seks met gevoelens wil hebben. Zoals ik al zei, ik heb geen ervaring met een ONS dus weet ik niet of dat echt zo 'anders' voelt dan seks met gevoelens. Op dit moment zie ik seks vooral als iets fysieks wat gewoon heerlijk is om te hebben, ongeacht of dat met een vrouw is waar wederzijdse gevoelens mee zijn. Maar wellicht zijn dat inderdaad de hormonen van het lange tijd zonder zitten...quote:Alleen als er sprake is van gevoelens laat ik me diep nemen. Maar ik vind de timing meestal vervelend. En als ik zou kiezen tussen een jaar geen seks en een jaar seks puur en alleen om "seks", dan liever geen seks.![]()
Leuke naam voor een dildo. Ik dacht dat alleen mannen 'hun ding' een naam gaven.quote:Dan gebruik ik nog liever mijn dildo/Tarzandan seks met een krapuul zonder betekenis.
Dat laatste klopt zeker! Gevoelens kun je sowieso niet faken is mijn ervaring. Maar nogmaals, ik weet niet uit ervaring of ik seks los kan koppelen van gevoelens of niet dus kan ik daar geen antwoord op geven.quote:Als ik seks heb dan is dat heel intens en passioneel. Dus kan ik het niet doen met iemand voor wie ik geen gevoelens heb. Intensiteit en passie in bed kan je niet faken.
dat viel wel mee, volgens mij is rb een van de weinige die wel aandacht kreeg van een meisje (toen ook al een date/vriendin) maar wel interpretatie problemen/autisme. Ik ken rb in ieder geval nog welquote:Op maandag 13 januari 2014 15:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik herinner hem wel. Volgens mij was ie een tikje negatief
Besta jij ook nog?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat viel wel mee, volgens mij is rb een van de weinige die wel aandacht kreeg van een meisje (toen ook al een date/vriendin) maar wel interpretatie problemen/autisme. Ik ken rb in ieder geval nog wel
Meeste mannen hebben daar geen moeite meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:54 schreef yats het volgende:
ik weet niet uit ervaring of ik seks los kan koppelen van gevoelens of niet dus kan ik daar geen antwoord op geven.
Ik geloof je op je woord. Als ik er op dit moment antwoord op zou moeten geven zou ik ook zeggen dat ik puur als iets fysieks zie. Maar mijn beeld is wat vertroebeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Meeste mannen hebben daar geen moeite mee
Misschien kan je leren jouw hormonen in "evenwicht" te houdenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Als ik er op dit moment antwoord op zou moeten geven zou ik ook zeggen dat ik puur als iets fysieks zie. Maar mijn beeld is wat vertroebeld natuurlijk.
Je maakt jezelf hartstikke gek volgens mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Als ik er op dit moment antwoord op zou moeten geven zou ik ook zeggen dat ik puur als iets fysieks zie. Maar mijn beeld is wat vertroebeld natuurlijk.
Jij maakt me gek. Verleiderquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je maakt jezelf hartstikke gek volgens mij.
Is dat zo gek dan? Of heb jij er ervaring mee om zo lang zonder te zitten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je maakt jezelf hartstikke gek volgens mij.
Je bent mijn naamgenoot (mijn echte naam) en min of meer leeftijdsgenoot.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jazekerstille meelezer, als ik zin heb
Zullen we dansen? Dan trek ik je dicht tegen me aan zodat onze lichamen elkaar continu raken, en onze ogen elkaar vinden, onze lippen die maar enkele millimeters van elkaar verwijderd zijn.quote:
Hormonen onderdrukken is geen goed idee, daar raak je alleen maar gefrustreerd van. Met beeld 'vertroebeld' bedoel ik dat ik er nu anders over denk dan als je het me een maand of 10 terug had gevraagd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien kan je leren jouw hormonen in "evenwicht" te houden
Beeld vertroebeld?
Ik heb het idee dat je er vrij dwangmatig mee bezig bent als ik je zie posten. Lijkt me niet bevorderlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Of heb jij er ervaring mee om zo lang zonder te zitten?
Ok ok, ik zeg niet dat je jouw hormonen moet onderdrukken, maar er bestaan andere manieren om je minder "hormonaal" gesfrustreerd te voelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:05 schreef yats het volgende:
[..]
Hormonen onderdrukken is geen goed idee, daar raak je alleen maar gefrustreerd van. Met beeld 'vertroebeld' bedoel ik dat ik er nu anders over denk dan als je het me een maand of 10 terug had gevraagd.
grappig. Is mijn tweede naamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent mijn naamgenoot (mijn echte naam) en min of meer leeftijdsgenoot.![]()
Aangenaam kennismaking .
Sorry ik ben niet grappig
quote:
Ik heb ook geen humorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:07 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
leuk dan kan je me leren grappig zijn/worden
Wie kan er ons helpenquote:
Ho, wacht even, het is niet zo dat ik nu mijn leven door loop als een zwaar gefrustreerde man. Verre van zelfs. In het normale leven ben ik vrij relaxt en maak ik me nooit zo snel zorgen om iets. Ik heb nog steeds genoeg lol met mijn vrienden, ga geregeld leuke dingen doen (niet alleen stappen, maar ook andere dingen) en sta op dit moment vlak voor een grote stap in mijn carrière waar ik nu veel tijd en energie in steek. Alleen ja, er ontbreekt wel 'iets' ja wat soms vervelend is en soms ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok ok, ik zeg niet dat je jouw hormonen moet onderdrukken, maar er bestaan andere manieren om je minder "hormonaal" gefrustreerd te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |