Voor jou is het allemaal niet zo moeilijk als ik jouw verhalen zo lees. Niet zo gek dat je geen negatieve instelling krijgt of niet eens weet wat het inhoudt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef complicate het volgende:
Die negatieve houding van Yats en Faxie aub doe daar iets aan! Pfffff
Nee niet zo gek nee, en WAT heeft dat echt met jouw negatieve instelling te maken?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor jou is het allemaal niet zo moeilijk als ik jouw verhalen zo lees. Niet zo gek dat je geen negatieve instelling krijgt of niet eens weet wat het inhoudt.
Ja de fuck it instelling heeft ook al veel geholpen...quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
..
Dat het zonder die instelling niks werd in het verleden maakt niet dat het zo een beetje een vereiste is qua versieren, en dat weet je zelf ook heel goed.. Je zit nu maar wat te miepen in zelfmedelijden..
Je hoeft geen pessimistische instelling te krijgen, krijg dan gewoon een ''fuck it'' instelling, schiet je meer mee op... Motiveerd je tenminste om dingen te doen.
Jij jezelf.
Heeft meer met het onbegrip te maken... geldt voor meerdere.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee niet zo gek nee, en WAT heeft dat echt met jouw negatieve instelling te maken?
Anders lees je de praktijksituaties even terugquote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Weer zo een reactie vol zelfmedelijden.
Wat weet jij nu werkelijk van haar? Of van mij? Of van wie dan ook? Dat gezeur altijd dat anderen "het zo makkelijk hebben", echt stop daar eens mee. Zo onrespectvol en gewoon dom.
Whatever mijnheer Faxie. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat jij niet geholpen wilt worden. Maar misschien kun je dan beter in het Depressie & Angst topic gaan posten, want wellicht kunnen we anderen wel motiveren met tips.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders lees je de praktijksituaties even terug
Oh dank je. Je hebt professioneel hulp nodig man!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor jou is het allemaal niet zo moeilijk als ik jouw verhalen zo lees. Niet zo gek dat je geen negatieve instelling krijgt of niet eens weet wat het inhoudt.
Heuj heuj... Rustig jij.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dank je. Je hebt professioneel hulp nodig man!
Ik heb nooit beweert dat ik jouw situatie niet verstond, NOOIT! Dus ja flikker nu maar op met jouw negativiteit. Het kan me geen barst meer schelen!
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ik jouw situatie niet verstond, NOOIT! Dus ja flikker nu maar op met jouw negativiteit. Het kan me geen barst meer schelen!
Onbegrip ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Faxie het volgende:
Heeft meer met het onbegrip te maken... geldt voor meerdere.
Die 'fuck it' instelling heb ik nog steeds. Ik betrek hem nu echter meer op mijn eigen leven (ik doe nu gewoon dingen die ik zelf leuk vind in plaats van altijd aardig te zijn) dan op mijn (momenteel non existente) datingleven. Wellicht komt die houding daarin weer terug, dat gaan we vrijdag wel weer zien (ik ga er mijn best voor doen in ieder geval).quote:Dat het zonder die instelling niks werd in het verleden maakt niet dat het zo een beetje een vereiste is qua versieren, en dat weet je zelf ook heel goed.. Je zit nu maar wat te miepen in zelfmedelijden..
Je hoeft geen pessimistische instelling te krijgen, krijg dan gewoon een ''fuck it'' instelling, schiet je meer mee op... Motiveerd je tenminste om dingen te doen.
Ben rustig hoor en liefquote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heuj heuj... Rustig jij.
Does lievv.![]()
quote:
Ik zocht net onder de tafel, maar kon je niet vinden.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben rustig hoor en lief, maar wie me zoekt, zal me ook wel vinden hoor
![]()
Voor de rest alles ok
Hier ben ikquote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zocht net onder de tafel, maar kon je niet vinden.
* Seriemoordenaar ogen open doet....quote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben rustig hoor en lief, maar wie me zoekt, zal me ook wel vinden hoor
![]()
Voor de rest alles ok
Yats, er is helemaal niks mis met posten over een baaldag of zelfs onzeker zijn, maar het gaat gewoon om de continuiteit van negatieve reacties in dit topic terwijl mensen wel proberen te helpen en dan is dat alles behalve "motiverend" voor mensen/users die wel tips nodig hebben. Maar goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef yats het volgende:
In dat licht dus mijn posts van vandaag. Mocht dat negatief klinken, dan is dat maar zo, zo voel ik me nu gewoon even. Hopelijk is dat morgen (of later deze week) weer voorbij en ga ik lachend het weekend in!
Bij dezen mijn excuses daarvoor. Zoals ik ook al eerder zei, ik stel alle hulp op prijs en probeer er ook zeker iets mee te doen (vandaar ook mijn feedback op je eerdere vraag vanmiddag).quote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, er is helemaal niks mis met posten over een baaldag of zelfs onzeker zijn, maar het gaat gewoon om de continuiteit van negatieve reacties in dit topic terwijl mensen wel proberen te helpen en dan is dat alles behalve "motiverend" voor mensen/users die wel tips nodig hebben. Maar goed.
Ik snap jequote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Bij dezen mijn excuses daarvoor. Zoals ik ook al eerder zei, ik stel alle hulp op prijs en probeer er ook zeker iets mee te doen (vandaar ook mijn feedback op je eerdere vraag vanmiddag).
Gewoon rustig ademen en tot 10 tellenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godver ik ben zenuwachtigtoch nog.
Mi amorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
* Seriemoordenaar ogen open doet....
Bon soir.
Gewoon rustig in en uit blijven ademen en verder gewoon lol hebben. Het komt wel goed gozer!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Thxs, much appreciated!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap jekomt wel goed hoor, we zijn er voor je
Succes kerel. Ze bijt niet. En als ze wel bijt is dat meestal wel een goed voorteken, moet je maar beredeneren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon rustig ademen en tot 10 tellen
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon rustig in en uit blijven ademen en verder gewoon lol hebben. Het komt wel goed gozer!
Dat weet ik allemaal wel en het is ook onzin maar daarom is het des te vervelenderquote:Op zondag 5 januari 2014 18:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Succes kerel. Ze bijt niet. En als ze wel bijt is dat meestal wel een goed voorteken, moet je maar beredeneren.
Hey anders drink je nu even wat koffie met suikerquote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat weet ik allemaal wel en het is ook onzin maar daarom is het des te vervelender
Heb al zat koffie op en ik voel me niet lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey anders drink je nu even wat koffie met suiker
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb al zat koffie op en ik voel me niet lekkerheeft overigens niks te maken met vanavond.
Geen idee, is al langer zo.quote:
Het idee was leukquote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
Het was een niet geslaagde mop over zijn username
Twerkt laxerend, maar nah.. Kga er alleen op redelijk korte termijn van moeten pissen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koffie lijkt me nou niet heel handig voor een date.
Of ben ik de enige die van cafeïne enorm moet schijten?
Ah, ok.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
Het was een niet geslaagde mop over zijn username
Gewoon niet drinken.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Twerkt laxerend, maar nah.. Kga er alleen op redelijk korte termijn van moeten pissen.
De tijd gaat snel, maar zo snel gelukkig niet...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
Whut? Ist maandag vandaag? Nee toch?!
FUCKING COMPUTER TIJD. -.- grr. schrok me kapot.
Is het een fok!ster?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha ze appt net dat ze het ook wel spannend vindtzou ze meelezen
We zijn af en toe net mensen.
Maar wow wow, van waar ken je haar dan?quote:
Haha hoezo.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar wow wow, van waar ken je haar dan?
Ok, een "digitaal" meisje, het is dus wel een Fok!sterquote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha hoezo.
Dat ga ik hier niet posten.
Bedankt voor de inside information dude.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha hoezo.
Je maakt me nieuwsgierig. Wie weet kan ik van jouw ervaring leren?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha hoezo.
Nou vertel dan eens hoevaak jij wel niet een blauwtje gelopen hebtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef complicate het volgende:
[..]
0 en danquote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou vertel dan eens hoevaak jij wel niet een blauwtje gelopen hebt
Ik heb jaren lang niks anders gedaan dan de vinger naar mezelf wijzen. Dat heb ik lang geleden al eens helemaal uitgelegd hier...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Onbegrip ?Ik doe niet anders dan jou begrijpen , maar je doet niet mee, volgens mij kan er niemand jou helpen. Als je zo diep lijdt moet je jezelf maar gaan redden, niemand zal dat doen voor u, het is uw verantwoordelijkheid! Stop om altijd de vinger naar een ander te wijzen en kijk eens naar jouzelf! En neen ik zeg dit niet omdat ik in een luxepositie zit hoor!
Eh ok. Dat is ehm, nihil dus. Dat kan ik je helaas niet nazeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
0 en dan??? dat is toch niet het punt!
Owja dat klinkt ook wel herkenbaarquote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
Die 'fuck it' instelling heb ik nog steeds. Ik betrek hem nu echter meer op mijn eigen leven (ik doe nu gewoon dingen die ik zelf leuk vind in plaats van altijd aardig te zijn) dan op mijn (momenteel non existente) datingleven. Wellicht komt die houding daarin weer terug, dat gaan we vrijdag wel weer zien (ik ga er mijn best voor doen in ieder geval).
Voor nu heeft het er gewoon even mee te maken dat ik gisteren geconfronteerd werd met vier verliefde stelletjes (mijn vriendengroep dus) waar ik dan 'gezellig' in mijn eentje tussen zat die totaal geen moeite deden om mij vooral in te peperen hoe leuk is als je met twee bent i.p.v. alleen. Ja, en als dan bij het uitgaan er ook nog eens een overduidelijke afwijzing volgt voel je je helemaal alleen.
Dan kan je het je niet voorstellenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
0 en dan??? dat is toch niet het punt!
Het vrijgezel zijn vind ik op zich niet zo erg. Echter, ik heb wel regelmatig dat ik het gewoon mis om een 'maatje' te hebben als ik weer eens in een (op mijn kat na) leeg huis binnen kom. Gewoon die ene vrouwelijke persoon die als je het even nodig hebt je een knuffel of een kus geeft om een slechte dag weer goed te maken of je gedachten weer even om te zetten in iets leuks. Ik kan veel met mijn vrienden bespreken (ze weten vrijwel alles van mij) maar dit is iets wat je toch met een vrouw deelt, en niet echt met je vrienden.quote:
Dat is maar voor zeer weinig mannen weggelegd...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Een man kan zich toch niet vergelijken met een dame?
Ja dat eerste jaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Het vrijgezel zijn vind ik op zich niet zo erg. Echter, ik heb wel regelmatig dat ik het gewoon mis om een 'maatje' te hebben als ik weer eens in een (op mijn kat na) leeg huis binnen kom. Gewoon die ene vrouwelijke persoon die als je het even nodig hebt je een knuffel of een kus geeft om een slechte dag weer goed te maken of je gedachten weer even om te zetten in iets leuks. Ik kan veel met mijn vrienden bespreken (ze weten vrijwel alles van mij) maar dit is iets wat je toch met een vrouw deelt, en niet echt met je vrienden.
En ja, natuurlijk komt er ook het fysieke aspect van een tijd zonder seks zitten bij. Dat gaat op den duur ook ontzettend aan je knagen en frustreert zeker (ik heb immers ook mijn behoeften).
Weinig blauwtjes lopen bedoel je? Daar heb je gelijk in denk ik, ik zelf heb ook maar heel weinig blauwtjes gelopen, en ik besef me dat dat redelijk uitzonderlijk is of kan zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is maar voor zeer weinig mannen weggelegd...
Het zal je nog verbazen hoe vrolijk ik kan zijn... zeker als ik iets leuks tegenkom en de roze bril weer opgaat...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Weinig blauwtjes lopen bedoel je? Daar heb je gelijk in denk ik, ik zelf heb ook maar heel weinig blauwtjes gelopen, en ik besef me dat dat redelijk uitzonderlijk is of kan zijn.
Maar dat neemt niet weg dat mensen niet in moeilijke of uitzichtloze situaties verzeild kunnen raken, en dan is het evenwel belangrijk om positief te blijven, zelf actie te ondernemen, enzovoorts. Daarom vind ik je vorige uitspraak van weinig respect betuigen, terwijl je het veel hebt over begrip, inleven, en dat soort zaken.
Dat tweede is me tot nu toe ook niet gelukt. Zelfs zonder principes blijft dat lastig. Dus of het niets voor mij is, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat eerste ja![]()
Dat tweede is niet zo'n probleem gebleken nadat ik m'n principes een keer liet vallen (beweer nooit dat ik niets met tips doe.... ), maar dat is dus mijn ding niet en ben ik ook niet meer van plan.
Welkom op Fok. Vrouwen zat hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat tweede is me tot nu toe ook niet gelukt. Zelfs zonder principes blijft dat lastig. Dus of het niets voor mij is, geen idee eigenlijk.
Ik heb drie langere relaties gehad inderdaad. Maar of dat nou echt aan mij lag of dat de vrouwen al overtuigd waren over mij na een leuke avond/nacht en mij versiert hebben ben ik nog steeds niet over uit. Ik weet wel dat het in alledrie de gevallen een ONS betrof die zijn blijven hangen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welkom op Fok. Vrouwen zat hier.
Je had toch al relatie gehad enzo toch? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Het is geen FOK!ster! Ik ga hier alleen niet neerzetten hoe ik haar precies ontmoet heb. Maar absoluut niet via FOK!.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef complicate het volgende:
Zwartmetsuiker, We willen het weten please vertel vertel
Goed zo, ik zou ook geen Fok!ker datenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is geen FOK!ster! Ik ga hier alleen niet neerzetten hoe ik haar precies ontmoet heb. Maar absoluut niet via FOK!.
Ik sluit niks uit maar ik houd FOK! en privé gescheidenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed zo ik zou ook geen Fok!ker daten
Is dat zo? er staat in je ondertitel "DM voor seks"quote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar ik houd FOK! en privé gescheiden
Haha.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat zo? er staat in je ondertitel "DM voor seks"
Dit klinkt als een uitdaging. Even een DM voor seks opstellen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed zo, ik zou ook geen Fok!ker daten
No offence verder voor complicate, maar ik zie het je nog lukken ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitdaging. Even een DM voor seks opstellen.
Zeker 1!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha.
Hoeveel reactie denk je dat ik daar op krijg
Nog geen een van een gewillige dame.quote:
Sterktequote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha.
Hoeveel reactie denk je dat ik daar op krijg
Nee vooruit, dat gaat mij niet lukkenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nog geen een van een gewillige dame.
Denk je? mij krijgt niemand in zijn bed via DMquote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
No offence verder voor complicate, maar ik zie het je nog lukken ook.
Ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
No offence verder voor complicate, maar ik zie het je nog lukken ook.
Niet direct via dm, dat lijkt me ook onlogisch. Maar als dat ertoe leid dat je kunt meeten in Leuven weet je maar nooit toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Denk je? mij krijgt niemand in zijn bed via DM
Mij wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Denk je? mij krijgt niemand in zijn bed via DM
Is dit een versierpoging om elkaar in Leuven te ontmoeten!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Niet direct via dm, dat lijkt me ook onlogisch. Maar als dat ertoe leid dat je kunt meeten in Leuven weet je maar nooit toch?
dat jouw ondertitel geen succes heeftquote:
Verleiderquote:
Oh wat leuk voor jouquote:
Heb ik jou een dm gestuurd dan? Zo ja moet ik toch eens kijken wie mijn account gehackt heeft en stiekem dm's verstuurd. Je weet toch dat ik niet aan versierpogingen doe?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dit een versierpoging om elkaar in Leuven te ontmoeten!
Maar mensen lachen erom en ik heb er weer een gesprek over kunnen houden.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef complicate het volgende:
[..]
dat jouw ondertitel geen succes heeft
Nee want je hebt mijn telefoonnummer niet , dus inderdaad je doet geen versierpogingquote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik jou een dm gestuurd dan? Zo ja moet ik toch eens kijken wie mijn account gehackt heeft en stiekem dm's verstuurd. Je weet toch dat ik niet aan versierpogingen doe?
Haha, een ding heb je wel vast bereikt complicate. Mijn humeur begint alweer op te klaren. Zelfs als ik het wel had, had ik nog geen poging gedaan. Je kent me toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want je hebt mijn telefoonnummer niet , dus inderdaad je doet geen versierpoging
Ja ik ken je inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, een ding heb je wel vast bereikt complicate. Mijn humeur begint alweer op te klaren. Zelfs als ik het wel had, had ik nog geen poging gedaan. Je kent me toch?
Gelukkig, hoef ik me niet druk te maken dat je mij al te serieus neemt. Al zou het wel grappig zijn als ik je puur toevallig in Leuven tegen zou komen.quote:
Ok, ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef yats het volgende:
p.s. ik hou me aanbevolen voor leuke vrijgezelle vriendinnen van je hoor...
Mits het één bepaalde dame is.quote:
Wie dan wel?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits het één bepaalde dame is.
Dan rij ik er gelijk naar toe.
quote:
Vragen in een DM. En vraag dan gelijk z'n nummerquote:Op zondag 5 januari 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]alleeeez ik wil het weten, als hij A zegt wil ik graag B horen
Hiermee stem ik in.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits het één bepaalde dame is.
Dan rij ik er gelijk naar toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |