Nee vooruit, dat gaat mij niet lukkenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nog geen een van een gewillige dame.
Denk je? mij krijgt niemand in zijn bed via DMquote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
No offence verder voor complicate, maar ik zie het je nog lukken ook.
Ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
No offence verder voor complicate, maar ik zie het je nog lukken ook.
Niet direct via dm, dat lijkt me ook onlogisch. Maar als dat ertoe leid dat je kunt meeten in Leuven weet je maar nooit toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Denk je? mij krijgt niemand in zijn bed via DM
Mij wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Denk je? mij krijgt niemand in zijn bed via DM
Is dit een versierpoging om elkaar in Leuven te ontmoeten!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
Niet direct via dm, dat lijkt me ook onlogisch. Maar als dat ertoe leid dat je kunt meeten in Leuven weet je maar nooit toch?
dat jouw ondertitel geen succes heeftquote:
Verleiderquote:
Oh wat leuk voor jouquote:
Heb ik jou een dm gestuurd dan? Zo ja moet ik toch eens kijken wie mijn account gehackt heeft en stiekem dm's verstuurd. Je weet toch dat ik niet aan versierpogingen doe?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dit een versierpoging om elkaar in Leuven te ontmoeten!
Maar mensen lachen erom en ik heb er weer een gesprek over kunnen houden.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef complicate het volgende:
[..]
dat jouw ondertitel geen succes heeft
Nee want je hebt mijn telefoonnummer niet , dus inderdaad je doet geen versierpogingquote:Op zondag 5 januari 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik jou een dm gestuurd dan? Zo ja moet ik toch eens kijken wie mijn account gehackt heeft en stiekem dm's verstuurd. Je weet toch dat ik niet aan versierpogingen doe?
Haha, een ding heb je wel vast bereikt complicate. Mijn humeur begint alweer op te klaren. Zelfs als ik het wel had, had ik nog geen poging gedaan. Je kent me toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want je hebt mijn telefoonnummer niet , dus inderdaad je doet geen versierpoging
Ja ik ken je inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, een ding heb je wel vast bereikt complicate. Mijn humeur begint alweer op te klaren. Zelfs als ik het wel had, had ik nog geen poging gedaan. Je kent me toch?
Gelukkig, hoef ik me niet druk te maken dat je mij al te serieus neemt. Al zou het wel grappig zijn als ik je puur toevallig in Leuven tegen zou komen.quote:
Ok, ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef yats het volgende:
p.s. ik hou me aanbevolen voor leuke vrijgezelle vriendinnen van je hoor...
Mits het één bepaalde dame is.quote:
Wie dan wel?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits het één bepaalde dame is.
Dan rij ik er gelijk naar toe.
quote:
Vragen in een DM. En vraag dan gelijk z'n nummerquote:Op zondag 5 januari 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]alleeeez ik wil het weten, als hij A zegt wil ik graag B horen
Hiermee stem ik in.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits het één bepaalde dame is.
Dan rij ik er gelijk naar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |