Gewoon rustig in en uit blijven ademen en verder gewoon lol hebben. Het komt wel goed gozer!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godver ik ben zenuwachtigtoch nog.
Thxs, much appreciated!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap jekomt wel goed hoor, we zijn er voor je
Succes kerel. Ze bijt niet. En als ze wel bijt is dat meestal wel een goed voorteken, moet je maar beredeneren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godver ik ben zenuwachtigtoch nog.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon rustig ademen en tot 10 tellen
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon rustig in en uit blijven ademen en verder gewoon lol hebben. Het komt wel goed gozer!
Dat weet ik allemaal wel en het is ook onzin maar daarom is het des te vervelenderquote:Op zondag 5 januari 2014 18:42 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Succes kerel. Ze bijt niet. En als ze wel bijt is dat meestal wel een goed voorteken, moet je maar beredeneren.
Hey anders drink je nu even wat koffie met suikerquote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat weet ik allemaal wel en het is ook onzin maar daarom is het des te vervelender
Heb al zat koffie op en ik voel me niet lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey anders drink je nu even wat koffie met suiker
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb al zat koffie op en ik voel me niet lekkerheeft overigens niks te maken met vanavond.
Geen idee, is al langer zo.quote:
Het idee was leukquote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
Het was een niet geslaagde mop over zijn username
Twerkt laxerend, maar nah.. Kga er alleen op redelijk korte termijn van moeten pissen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koffie lijkt me nou niet heel handig voor een date.
Of ben ik de enige die van cafeïne enorm moet schijten?
Ah, ok.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef complicate het volgende:
Het was een niet geslaagde mop over zijn username
Gewoon niet drinken.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Twerkt laxerend, maar nah.. Kga er alleen op redelijk korte termijn van moeten pissen.
De tijd gaat snel, maar zo snel gelukkig niet...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
Whut? Ist maandag vandaag? Nee toch?!
FUCKING COMPUTER TIJD. -.- grr. schrok me kapot.
Is het een fok!ster?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha ze appt net dat ze het ook wel spannend vindtzou ze meelezen
We zijn af en toe net mensen.
Maar wow wow, van waar ken je haar dan?quote:
Haha hoezo.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar wow wow, van waar ken je haar dan?
Ok, een "digitaal" meisje, het is dus wel een Fok!sterquote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha hoezo.
Dat ga ik hier niet posten.
Bedankt voor de inside information dude.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha hoezo.
Je maakt me nieuwsgierig. Wie weet kan ik van jouw ervaring leren?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha hoezo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |