voor bedspelletjes hoef je geen echte speler te zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar hij kan niet spelen, dat is het "probleem" hij neemt elke actie van haar au serieux. Dan ben je geen speler hé
Mits twister.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor bedspelletjes hoef je geen echte speler te zijn.
Precies. Een dobbelsteen is genoeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk niet dat hij van bedspelletjes houdt, hij komt over als iemand die veel analyseert en meestal zijn zulke mensen niet goed in bed. Hehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
of een stel ballen en een keu, en wat pockets om op te richten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Precies. Een dobbelsteen is genoeg.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Precies. Een dobbelsteen is genoeg.
Ik ben benieuwd daar de omvang van jouw onderzoek. vertel me meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk niet dat hij van bedspelletjes houdt, hij komt over als iemand die veel analyseert en meestal zijn zulke mensen niet goed in bed. Hehe
Nee, dat is daarvoor. Om haar op te warmen. Een keu en een set ballen als fallussymbolen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
of een stel ballen en een keu, en wat pockets om op te richten.
Kijk, mensen die los zijn in omgang zijn ook los in bed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd daar de omvang van jouw onderzoek. vertel me meer.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Jij weer hier! Neuken? Was lekker de vorige keer.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Verder, stille water hebben diepe gronden
Alles is mogelijk. En mensen die acties overdenken hebben misschien juist een hele goede routine, in tegenstelling tot mensen die er totaal niet bij denken en maar wat aanklotenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Kijk, mensen die los zijn in omgang zijn ook los in bed.
stille water hebben diepe gronden
Je hebt een Marokkaanse vriend?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
schatje als je me geneukt had, dan was je nu niet meer op Fok!
Nee geen vriendquote:
Ja maar ik ben denk ik minder een denker dan een doenerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles is mogelijk. En mensen die acties overdenken hebben misschien juist een hele goede routine, in tegenstelling tot mensen die er totaal niet bij denken en maar wat aankloten
Issues?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee geen vriend, happy vrijgezel
(hopelijk voor lang)
Nee, gewoon in vrijgezel-modusquote:
Tuurlijk wel. Even pauze nemen. Ik kan ook niet meer hele dagen niets anders dan vrouwen verwennen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
schatje als je me geneukt had, dan was je nu niet meer op Fok!
als je zoveel in dit topic zit zal dat wel goedkomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee geen vriend, happy vrijgezel
(hopelijk voor lang)
OMG, neen please ik wil geen vriendje. Mister Jacob mag nog lang wachten tot ik helemaal "uitgefeest" benquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je zoveel in dit topic zit zal dat wel goedkomen.
Pauzequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Even pauze nemen. Ik kan ook niet meer hele dagen niets anders dan vrouwen verwennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |