abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135142730
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb van m'n 16e tot 21e een relatie gehad. Heb daar achteraf niets van geleerd hoor. Daarna ben ik zoveel veranderd dat ik ik weinig ervaring uit die relatie mee kan nemen zeg maar.
Heb je wel liefdesverdriet gehad na afloop?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:43:54 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135142780
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:42 schreef Fascination het volgende:
Heb je wel liefdesverdriet gehad na afloop?
Niet echt. Was mijn keuze om het te beeindigen.
Natuurlijk wel een tijdje het gemis gehad van dat er ineens iemand waar je veel mee omging uit je leven is. Maar dat was kwestie van wennen.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:14:32 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135144028
Afgelopen zaterdag zat ik in de kroeg, was nog relatief rustig. Op een gegeven moment staat er een jongen aan de bar een biertje te bestellen en hij zag er wel goed uit, dus ik zat een beetje te staren.
Hij keek me ineens aan, dus ik lachte maar lief :+ lachte hij terug.. en bleek dat hij me ook even bleef aankijken toen hij weer terug bij z'n vrienden was. Toen liep hij naar buiten om te roken, keek me nog wel even aan. Maar zag niet of dit nou een hint was , dus bleef ik zitten waar ik zat.
Daarna ging de vriendengroep incl hij weg :') Kans verkeken.

Uurtje of 2/3 later was ik weer terug in de kroeg, even buiten gaan staan om een frisse neus te halen. Kwam hij ineens aangelopen. Toen maar een gesprekje gestart.

Bleek dat hij toch wel speciaal was teruggekomen om te kijken of ik er nog was. En dat er dus wel wederzijdse interesse was. Toen heeft hij al redeljik vlot m'n nummer gevraagd... en gekregen :)

Echter kwam toen het mooiste van het verhaal. Hij was nogal eerlijk over z'n liefdesleven, en bleek hij nu een beetje te vozen met twee exen van hem. Eentje was dan nu sinds 2 weken dan ook weer z'n vriendin. :+ welke binnen 10 minuten ook naar het cafe zou komen. Dus daar ook nog even mee geouwehoerd :')

Geen idee wat ik hier verder nog mee moet. Ergens lijkt hij me erg leuk, aan de andere kant heeft ie volgens mij ook wat issues aangezien hij blijkbaar bang is om alleen te zijn.
we zullen het wel weer zien.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:16:42 #154
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135146521
Het lijkt je niet logischer om aan te nemen dat hij terugkomt omdat zijn vriendin nog naar de bar wou en hij eerder kwam omdat hij je gewoon als extra optie open wil houden? Beetje goedgelovig (ook dat je direct denkt dat hij bang is om alleen te zijn terwijl hij best gewoon zoveel mogelijk meiden kan proberen te regelen om mee te kloten) en jij bent wel vatbaar daarvoor dan blijkbaar
we dan
  maandag 6 januari 2014 @ 15:17:59 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135146570
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Het lijkt je niet logischer om aan te nemen dat hij terugkomt omdat zijn vriendin nog naar de bar wou en hij eerder kwam omdat hij je gewoon als extra optie open wil houden? Beetje goedgelovig (ook dat je direct denkt dat hij bang is om alleen te zijn terwijl hij best gewoon zoveel mogelijk meiden kan proberen te regelen om mee te kloten) en jij bent wel vatbaar daarvoor dan blijkbaar
Hij wist niet dat z'n vriendin daar nog heen wou
En ten tweede zei hij zelf tegen mij dat ie bang is alleen te zijn. En van wat ik hoorde geloof ik dat ook wel ja.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:19:43 #156
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135146656
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij wist niet dat z'n vriendin daar nog heen wou
En ten tweede zei hij zelf tegen mij dat ie bang is alleen te zijn. En van wat ik hoorde geloof ik dat ook wel ja.
Voor mij te toevallig. 2 a 3 uur weg en dan terug voor jou maar dan binnen 10 minuten ook zijn vriendin wat hij niet wist. En angst om alleen te zijn is een gemakkelijke voor als je gewoon wat wil aankloten want meiden geloven het ook nog wel eerder. Maar goed misschien is het wel zo. Maar ik zou het niet zo geloven
we dan
  maandag 6 januari 2014 @ 15:22:00 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135146741
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Voor mij te toevallig. 2 a 3 uur weg en dan terug voor jou maar dan binnen 10 minuten ook zijn vriendin wat hij niet wist. En angst om alleen te zijn is een gemakkelijke voor als je gewoon wat wil aankloten want meiden geloven het ook nog wel eerder. Maar goed misschien is het wel zo. Maar ik zou het niet zo geloven
Als ie wil aankloten met meiden moet ie dat vooral doen, ik zal niet nr 3 worden mocht ie daarop hopen. Dan had ie beter gewoon z'n mond kunnen houden dan alles wat ie me vertelde :') Want dat waren eerder afknappers dan dat het voor hem sprak. Dus geen logische tactiek.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:24:55 #158
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135146869
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ie wil aankloten met meiden moet ie dat vooral doen, ik zal niet nr 3 worden mocht ie daarop hopen. Dan had ie beter gewoon z'n mond kunnen houden dan alles wat ie me vertelde :') Want dat waren eerder afknappers dan dat het voor hem sprak. Dus geen logische tactiek.
Soms is een negatieve leugen beter dan de hele waarheid. Geen logische tactiek volgens jou, daarom werkt het ook. Want je zit er wel over na te denken terwijl hij dus een vriendin heeft en ook met een ander meisje kloot en jouw nummer vraagt. Zoiets vertellen doe je toch wel als je weet dat het anders toch wel uitkomt (een vriendin die binnen 10 minuten op komt duikelen e.d.). Begrijp nooit waarom meiden zulke simpele dingen niet kunnen doorzien, ook al is het juist de reden dat het gewoon werkt.
we dan
  maandag 6 januari 2014 @ 15:30:38 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135147092
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Soms is een negatieve leugen beter dan de hele waarheid. Geen logische tactiek volgens jou, daarom werkt het ook. Want je zit er wel over na te denken terwijl hij dus een vriendin heeft en ook met een ander meisje kloot en jouw nummer vraagt. Zoiets vertellen doe je toch wel als je weet dat het anders toch wel uitkomt (een vriendin die binnen 10 minuten op komt duikelen e.d.). Begrijp nooit waarom meiden zulke simpele dingen niet kunnen doorzien, ook al is het juist de reden dat het gewoon werkt.
Ik vond hem een leuke kerel ja.. dus idd ik denk er over na. Alleen had ie meer succes gehad als ie het anders gespeeld zou hebben.

Hoe dan ook, het eindresultaat is hetzelfde: er gebeurd weinig :+
pi_135246546
Hoiii mensen, daar ben ik weer. :D *O*

Dit keer weer over mijn collega waar ik al vaker hier heb geschreven, de collega van het whatsapp bericht, die dat mededeelde met mijn collega's en van die ''grote vriend'' blabla oké goed.

Er zijn weken overhen gegaan. In de tussentijd heb ik met kerst een bericht gestuurd naar iedereen op whatsapp met een gelukkig nieuwjaar via zo'n functie. Bij de functie staat '' alleen mensen die dit nummer in hun telefoon hebben staan ontvangen dit bericht'' Nou goed. Ik ook na haar gestuurd ( onder de nom van collega's etc... heeft ze niks binnen gehad want er stond 1 vinkje bij het bericht, terwijl ze wel online was. Ze heeft me niet in haar telefoon staan.

Dus ik heb tenslotte haar nummer maar ook verwijderd, en gewoon contact te houden via werk. Nou in de tussentijd kreeg ik vakantie en zat ik op tinder en had ik een match. een heel leuk meisje, met veel potentie. Sindsdien iedere dag een whatsapp gesprek, dus heel intensief contact ook nog.

Op het werk zag ik het meisje weer, ik dacht ik ga is doen of ik haar ken via uitgaan en kijken wat ze reageert.

Ze zei dat ze het leuk vond en ze vroeg me het hemd van het lijf '' wie is ze, waar woont ze, sinds wanneer ken je haar '' Wat ik zelf al verwachtte. Nou goed.

vandaag moest ik weer werken, zij ook. En nu gebeurde iets wat ik echt dacht waf.;
1. ze vertelde dat ze het meisje heeft opgezocht via mijn fb en ze het een '' leuk meisje '' vond.
2. ze zei ineens dat ik goe bezig was, ik zei '' toch wel? '' en ze antwoordde met '' ik heb nooit negatief over je gepraat''.
en tot slot zei ze heel vreemd en zo uit het niets ; '' ik verwachtte wel een berichtje van je nog gister ''. Ik zei hoezo? zei; oh gewoon.

WTF?

daarna was ze zo slim geweest om op haar vinger te slaan met een hamer. vinger gebroken, meteen naar ziekenhuis. Ik heb haar daarstraks een app gestuurd ( omdat ik haar nummer wel kan terughalen door groepsapp) met of het ging oid; geen fucking reactie.

ik word echt panisch van dat mens. :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:51:40 #161
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135248960
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
En nu gebeurde iets wat ik echt dacht waf
:D

Ik heb verhaal van je collega die alles vraagt niet zo meegekregen, maar is het niet zo dat ze haar kansen probeert in te schalen bij jou? :P

Sowieso goede facebookzoekskills ftw!
pi_135249387
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

:D

Ik heb verhaal van je collega die alles vraagt niet zo meegekregen, maar is het niet zo dat ze haar kansen probeert in te schalen bij jou? :P

Sowieso goede facebookzoekskills ftw!
Het is een winkel waar ik werk, maar het is pas geopend ( 1 november) we zijn dus met zijn alle gelijktijdig begonnen.
Met haar had ik vrijwel een klik. Eerste paar dagen alleen met elkaar samengewerkt, gestaan, gegrapt, geplaagt. Misschien geflirt ook wel. Ik vroeg haar nummer en die gaf ze, waarna ik hoopte dat het contact verder zou gaan na werk dan enkel op werk. Ze bleef uiteindelijk kortaf doen de keer dat ik haar whatsappte.

vervolgens een dag later kreeg ik van verschillende collega's te horen ;; ohh je hebt een oogje op haar he?? '' en dat ze schijnbaar tegen iedereen had verteld dat ik haar nummer had gevraagd en haar had geappt. waarvan ik dacht in welke context überhaupt? Daar was ik best pissig over, maar toch nog op werk normale klik met elkaar, een andere voel ik dan met de rest maar goed. Sinds dat moment vertrouw ik haar ook niet en heb ik het gevoel dat ze over mij praat met andere collega's in een negatieve manier.

Op whatsapp bleef ze kortaf doen, dan heb ik er geen zin meer in. weken gingen erover heen, dat ik haar whatsappte tussendoor en ze telkens kortaf deed en zelfs niet deed reageren.. En toen gebeurde dat bovenstaande.

Oh, ze kon haar vinden doordat ze haar voornaam wist ( door mij) en ze haar ging zoeken in mijn FB. En ik vraag me gewoon af; waarom de fuck doe je dit en dan ten 2e waarom vertel je dit dan ook :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 21:05:33 ]
  woensdag 8 januari 2014 @ 21:10:02 #163
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135249912
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:59 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Het is een winkel waar ik werk, maar het is pas geopend ( 1 november) we zijn dus met zijn alle gelijktijdig begonnen.
Met haar had ik vrijwel een klik. Eerste paar dagen alleen met elkaar samengewerkt, gestaan, gegrapt, geplaagt. Misschien geflirt ook wel. Ik vroeg haar nummer en die gaf ze, waarna ik hoopte dat het contact verder zou gaan na werk dan enkel op werk. Ze bleef uiteindelijk kortaf doen de keer dat ik haar whatsappte.

vervolgens een dag later kreeg ik van verschillende collega's te horen ;; ohh je hebt een oogje op haar he?? '' en dat ze schijnbaar tegen iedereen had verteld dat ik haar nummer had gevraagd en haar had geappt. waarvan ik dacht in welke context überhaupt? Daar was ik best pissig over, maar toch nog op werk normale klik met elkaar, een andere voel ik dan met de rest maar goed. Sinds dat moment vertrouw ik haar ook niet en heb ik het gevoel dat ze over mij praat met andere collega's in een negatieve manier.

Op whatsapp bleef ze kortaf doen, dan heb ik er geen zin meer in. weken gingen erover heen, dat ik haar whatsappte tussendoor en ze telkens kortaf deed en zelfs niet deed reageren.. En toen gebeurde dat bovenstaande.

Oh, ze kon haar vinden doordat ze haar voornaam wist ( door mij) en ze haar ging zoeken in mijn FB. En ik vraag me gewoon af; waarom de fuck doe je dit en dan ten 2e waarom vertel je dit dan ook :')
Maar nu dus gewoon geen contact met haar zoeken verder en aardig blijven doen in de winkel?
pi_135250073
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Maar nu dus gewoon geen contact met haar zoeken verder en aardig blijven doen in de winkel?
ja dat doe ik al, maar waarom maakt ze zulks uitspraken op werk.
  woensdag 8 januari 2014 @ 21:27:38 #165
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135250836
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:12 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ja dat doe ik al, maar waarom maakt ze zulks uitspraken op werk.
Sommige vrouwen hebben echt niet door hoor hoe ze doen :')
pi_135250924
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Sommige vrouwen hebben echt niet door hoor hoe ze doen :')
zit er dan überhaupt iets achter? :')
pi_135313474
quote:

daarna was ze zo slim geweest om op haar vinger te slaan met een hamer. vinger gebroken, meteen naar ziekenhuis. Ik heb haar daarstraks een app gestuurd ( omdat ik haar nummer wel kan terughalen door groepsapp) met of het ging oid; geen fucking reactie.

ik word echt panisch van dat mens. :')
whatsapp hier whatsapp daar _O-
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:29 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja , ze speelt met jou en je hebt het zelfs niet door. Ze vindt het misschien/waarschijnlijk leuk om je gek te maken . :+ Geen aandacht meer geven! Tenzij jij ook van spelletjes houdt. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:43:06 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135314395
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
Soms.. soms ook niet.

Daarbij, wat ik destijds ook heb gezegd, jij zoekt ook teveel achter hele kleine dingen. Als ze een nietmachine van je leent zie je daar al van alles in. Terwijl het (in de meeste gevallen) puur betekent dat ze een nietmachine nodig heeft. En niet dat ze speciaal bij jou komt omdat ze je misschien wel leuk vindt enzo.

Haar gewoon lekker laten voor wat het is, zij wil je in ieder geval niet. Hoogstens voor af en toe wat aandacht.
pi_135314471
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Soms.. soms ook niet.

Daarbij, wat ik destijds ook heb gezegd, jij zoekt ook teveel achter hele kleine dingen. Als ze een nietmachine van je leent zie je daar al van alles in. Terwijl het (in de meeste gevallen) puur betekent dat ze een nietmachine nodig heeft. En niet dat ze speciaal bij jou komt omdat ze je misschien wel leuk vindt enzo.

Haar gewoon lekker laten voor wat het is, zij wil je in ieder geval niet. Hoogstens voor af en toe wat aandacht.
Maar waarom zegt ze dan zulke dingen compleet uit het niets. :') en zoekt ze een potentieoneel meisje op via fb?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2014 13:45:44 ]
pi_135314549
quote:
daarna was ze zo slim geweest om op haar vinger te slaan met een hamer. vinger gebroken, meteen naar ziekenhuis.
Hier heb ik echt heel erg hard om gelachen. _O-
pi_135314552
:{
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:47:33 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135314565
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar waarom zegt ze dan zulke dingen compleet uit het niets. :') en zoekt ze een potentieoneel meisje op via fb?
Omdat elk gesprek begint uit het niets. Omdat ze ook wel eens een praatje wil doen.
Omdat ze benieuwd is naar wie dat andere meisje is.

Nog niets wat iets zegt dat ze je wil.
pi_135314577
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Misschien heeft ze "borderline" :')
Waarom geef je aandacht aan een vrouw die gewoon met je wil spelen? Ze wil gewoon wat aandacht en spanning zoeken, maar verder wil ze niets van jou.
pi_135314672
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:47 schreef complicate het volgende:
Waarom geef je aandacht aan een vrouw die gewoon met je wil spelen?
Hij hoopt dat hij ook met onderdelen van haar mag spelen. :)
pi_135314695
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 13:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hij hoopt dat hij ook met onderdelen van haar mag spelen. :)
Ja maar hij kan niet spelen :9 , dat is het "probleem" hij neemt elke actie van haar au serieux. Dan ben je geen speler hé :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')