Dat lijkt me ook. Al geloof ik dat er mee vrouwen zijn geweest die pikante foto's hebben gestuurd dan mannen. Wat wel opvallend isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je zoveel in dit topic zit zal dat wel goedkomen.
Ben je Bi?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Al geloof ik dat er mee vrouwen zijn geweest die pikante foto's hebben gestuurd dan mannen. Wat wel opvallend is
Nee. Maar op Fok hoor ik eigenlijk meer gekke verhalen over de vrouwen hier dan over de mannen ':')quote:
naar jou?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Al geloof ik dat er mee vrouwen zijn geweest die pikante foto's hebben gestuurd dan mannen. Wat wel opvallend is
ah..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar wel naar anderen. Tieten en zo.
Wablieft? Waarom sturen ze tieten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar wel naar anderen. Tieten en zo.
Neen jong, you wish héquote:
Klopt. Sorryquote:
Niet zo'n moeilijke vraag lijkt mequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef complicate het volgende:
Ik zou NOOIT foto's online sturen , zeker niet mijn tieten![]()
Ik bedoel wat is de bedoeling als een vrouw haar tieten online stuur??
Ja maar vrouwen hoeven in principe toch niet veel te doen om een man te "krijgen" irl? waarom zou ze dan online haar tieten sturen? Mannen staren irl naar tieten!!! Vanwaar de drang om haar tieten dan online te sturen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet zo'n moeilijke vraag lijkt me
Ok, ik ben weg hier.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef complicate het volgende:
Zegt een vrouw in deze topicreeksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen hoeven in principe toch niet veel te doen om een man te "krijgen" irl?
wauwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen hoeven in principe toch niet veel te doen om een man te "krijgen" irl? waarom zou ze dan online haar tieten sturen? Mannen staren irl naar tieten!!! Vanwaar de drang om haar tieten dan online te sturen?
Ja en ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Zegt een vrouw in deze topicreeks
Ok duidelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauwligt er aan wat voor man je wil schat.
Niet volledig waar, het kan ook dat je in het dagelijks leven (te)veel analyseert maar in bed puur op gevoel handelt. Ik weet van mezelf dat mocht ik iemand in mijn bed hebben de analyseknop op yuit gaat en ik puur op gevoel dingen doe. Gezien er nooit klachten geweest zijn en de dames altijd voor meer terugkwamen zal ik toch iets goed gedaan hebben...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk niet dat hij van bedspelletjes houdt, hij komt over als iemand die veel analyseert en meestal zijn zulke mensen niet goed in bed. Hehe
Ik zou het afkloppen als ik jou was. Anders roep je het over jezelf af...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee geen vriend, happy vrijgezel
(hopelijk voor lang)
Spannend, opwindend. Doe je het wel naar je vriend?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:23 schreef complicate het volgende:
Ik bedoel wat is de bedoeling als een vrouw haar tieten online stuur??
Doe jij het?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spannend, opwindend. Doe je het wel naar je vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |