Visualisering van de eerste dag van cadetten op de KMA?quote:
Als die met live torpedo's op afgeschreven oorlogsschepen schieten misschienquote:Op zondag 5 januari 2014 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Visualisering van de eerste dag van cadetten op de KMA?
Oeps, het KIM dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als die met live torpedo's op afgeschreven oorlogsschepen schieten misschien
De ruggegraat breken is natuurlijk makkelijker dan verwijderen.quote:
Wat moet je dan ook in vredesnaam met een ruggengraat?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ruggegraat breken is natuurlijk makkelijker dan verwijderen.
Onnodige ballast?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook in vredesnaam met een ruggengraat?
Welkom terugquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Dus ik wil even de motorkap opentrekken om de v-snaar te spannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pik in hand.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
Zo schedels, tijd voor de 16:30 statusupdate.
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
Gadverdamme, wat een smeerpijp ben je toch ook
Zumwalt of Indepence class. Denk het eerste.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
Welk schip wordt hier gebouwd?
https://goo.gl/maps/nF2tx
In Portsmouth?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zumwalt of Indepence class. Denk het eerste.
Type 45 of niet? De Type 26's moeten nog komen, dus lijkt me stug dat die nu al in elkaar worden geknutseld.quote:
Of die nieuwe carriers die de UK aan het bouwen is. Type 45 is al helemaal af.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Type 45 of niet? De Type 26's moeten nog komen, dus lijkt me stug dat die nu al in elkaar worden geknutseld.
Hm, ik loop achter merk ik al. Gaan ze nu wel alsnog 2 Elizabeth carriers bouwen?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of die nieuwe carriers die de UK aan het bouwen is. Type 45 is al helemaal af.
Naar mijn weten gaan die gewoon door ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hm, ik loop achter merk ik al. Gaan ze nu wel alsnog 2 Elizabeth carriers bouwen?
Statusupdate compleet gemistquote:Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
Zo schedels, tijd voor de 16:30 statusupdate.
Waar gaat de reis heen als ik het vragen mag?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Tietmans het volgende:
Status: Tas inpakken, en we gaan er weer voor.
Lui verkenquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lui verken
Kijk, ik ben nuttig bezig geweest
Volgens mij is die schuit die daar rechtsboven in de afgesloten dok ligt de HMS Ark Royal.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of die nieuwe carriers die de UK aan het bouwen is. Type 45 is al helemaal af.
Kan, zover heb ik niet gekeken.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Volgens mij is die schuit die daar rechtsboven in de afgesloten dok ligt de HMS Ark Royal.
quote:
verhalen willen we!quote:
De hoeveelheid politie daar is overal echt enorm. In de wat grotere steden echt op bijna ieder kruispunt wel een zwaarbewapende agent. M16's (soms zelfs met 203's eronder), volledige SWAT-uitrusting... en dan nog ik weet niet hoeveel pick-ups met 2 of 3 man achterop die constant rondrijden.quote:
Wel DTS-HD he?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Zeaux en nu de verse download van Band of Brothers in negentienhonderdtwintig-bij-duizendtachtig beeldpuntjes kijken met geluid beukerhard aan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:34 schreef Nibb-it het volgende:
NWS / Jan Soldaat staat reeds 200 jaar paraat
Mooie reactie weer ER.quote:
Idd, een idioot antwoord krijgen voor een idiote postquote:
Hey. Neuken?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef Wasmachinu het volgende:
Door de ontzettende drukte hier natuurlijk
Nee hoor. Gefeliciteerd! Dit was je eerste test van de KMD.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Mwoah vind je het erg als ik bedank?
Of vroeg. Als hij zo nachtdienst heeft.quote:
True true, sinds ik de halfwaardetijd van cafeïne weet drink ik geen koffie meer na 19:00quote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Of vroeg. Als hij zo nachtdienst heeft.
vertelquote:Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
True true, sinds ik de halfwaardetijd van cafeïne weet drink ik geen koffie meer na 19:00
Inderdaad...quote:Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef EllaN het volgende:
Zwaar zeg, zo'n eerste dag na de vakantie.
Ik na 16u al niet meer en iedereen vindt me een aanstellerquote:Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
True true, sinds ik de halfwaardetijd van cafeïne weet drink ik geen koffie meer na 19:00
Veel drinken. Stopt vanzelfquote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik na 16u al niet meer en iedereen vindt me een aansteller. Maar ik ben wel echt heel gevoelig voor cafeïne.
Ook dat willen ze weer gaan invoerenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef AchJa het volgende:
Zo, ff Bandidos kijken op Ned2.
Toen er nog tuig aangenomen mocht worden.
Maar dan anders...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ook dat willen ze weer gaan invoeren
Kak, daar gaat het dus mis...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rond de 5 á 6 uur, ligt aan je levergesteldheid.
Ik slaap wel lekkerder sindsdien ik dat weetquote:
ah Nespressotje.quote:
En ik maar doelen op een functionerende lever..quote:Op maandag 6 januari 2014 23:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik slaap wel lekkerder sindsdien ik dat weet
Maar ik compenseer het ook wel in de ochtend6 koppies voor de lunch gemiddeld
Ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 6 januari 2014 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En ik maar doelen op een functionerende lever..
quote:
Via de settings. Maar dat kan geloof ik alleen als je dat op een pc doet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:52 schreef Nibb-it het volgende:
Weet jij hoe ik de desktopversie op een tablet aan kan zetten?
Ga naar instellingen in je browser en vink "desktopversie" aan. Kan met de meeste browsers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:52 schreef Nibb-it het volgende:
Weet jij hoe ik de desktopversie op een tablet aan kan zetten?
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef golfer het volgende:
TV / [TV-tip] 4-delige docuserie: Bandidos
zo zat ik ook altijd toen ik m'n LaRo nog had. Altijd minimaal ¤600.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:02 schreef Erasmo het volgende:
Auto moet naar de APK vandaag
[ afbeelding ]
Wat voor een LaRo had je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zo zat ik ook altijd toen ik m'n LaRo nog had. Altijd minimaal ¤600.
Ik moet vrijdag een andere auto gaan halen met die kar dus ik hoop wel dat er niks mee isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zo zat ik ook altijd toen ik m'n LaRo nog had. Altijd minimaal ¤600.
freelander. Wel ok, maar die kosten... Wil nog steeds een Defender, maar m'n verstand zei nee. Wegenbelasting alleen al was meer dan ¤100 pm. Nu een kleine 1:20 auto tot er een Volvo komt.quote:
Defender van voor '71 bestellen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
freelander. Wel ok, maar die kosten... Wil nog steeds een Defender, maar m'n verstand zei nee. Wegenbelasting alleen al was meer dan ¤100 pm. Nu een kleine 1:20 auto tot er een Volvo komt.
Jij speelt ook Dayz?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
freelander. Wel ok, maar die kosten... Wil nog steeds een Defender, maar m'n verstand zei nee. Wegenbelasting alleen al was meer dan ¤100 pm. Nu een kleine 1:20 auto tot er een Volvo komt.
standalone ja, wanneer ik tijd over heb.quote:
Nicequote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
standalone ja, wanneer ik tijd over heb.
Nee, ¤70 verlies, ¤20 gewonnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:41 schreef vronsky2.0 het volgende:
Wut, dus je hebt 130 euro verlies? D:
Nja sowieso kut voor je!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ¤70 verlies, ¤20 gewonnen.
Mwuah, positief denken en we komen er welquote:
Scheissequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
PTA / [Autotopic] Citroën #11 - Action travant!
ja, met gokken kom je er swsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwuah, positief denken en we komen er wel
Je kan ook positief denken. Wie niet waagt die niet wint. Dat geldt voor veel zaken in het leven.quote:
Je moet het natuurlijk wel kunnen veroorloven als je verliest, niet als oplossing zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan ook positief denken. Wie niet waagt die niet wint. Dat geldt voor veel zaken in het leven.
Dat kunnen wij. We besparen tegenwoordig heel veel op alcohol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel kunnen veroorloven als je verliest, niet als oplossing zien.
Waarom doet zij een badjas aan na het douchen? Er is toch niemand die haar kan ziieennnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Da's toch niet te gleeeuveennn
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kunnen wij. We besparen tegenwoordig heel veel op alcohol.
Komt er nou gewoon iets zinnigs uit jou zetten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel kunnen veroorloven als je verliest, niet als oplossing zien.
Ik liet een traantje bij deze grote mijlpaal. ,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Komt er nou gewoon iets zinnigs uit jou zetten?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef WWolfy het volgende:
Ik heb net dus uit nieuwsgierigheid de gluurbuur maar eens gegoogled en lig nu bijna op de grond van 't lachen
DA'S TOCH NIE NORMAAL
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Heb je ook al het gabbernummer gehoord?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar eens beginnen aan Boardwalk Empire
Spoiler, ik ben pas bij afl. 2 van seizoen 6quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar eens beginnen aan Boardwalk Empire
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spoiler, ik ben pas bij afl. 2 van seizoen 6
Morgen lekker vrij dus ik kan aan de inhaalslag gaanquote:
Ik van het weekend, had eigenlijk voor morgen afl 2 van se6 in gedachten maar nu maar vast kijkenquote:
Die laat ik ook nog maar even liggen tot ie 10 jaar oud isquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Orange is the New Black is ook erg leuk.
Student Chemie/Nanotechnologie, heb gesolliciteerd naar een functie bij de Natres en wacht nu op de keuringquote:Op woensdag 8 januari 2014 07:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh, wie ben jij eigenlijk?
Ahhquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:00 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Student Chemie/Nanotechnologie, heb gesolliciteerd naar een functie bij de Natres en wacht nu op de keuring
Your worst nightmarequote:Op woensdag 8 januari 2014 08:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar eeuh, wie ben jij eigenlijk?
Maar wel over oorwarmers?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik droom helemaal niet over worsten
Die heb ik nog een stel in een pluba op zolder liggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die lange pendek die door Defensie verstrekt word
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:48 schreef Erasmo het volgende:
Dat het even duidelijk moge zijn:
[ afbeelding ]
Uit het onderste topic:quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:38 schreef _The_General_ het volgende:
Voor de DEF Fokkers die op uitzendingen gaan en daardoor recht hebben op Onderscheidingen hier een link tip:
www.onderscheidingenforum.nl
Met bijv. deze actuele discussies:
Wijziging Besluit Gespen
http://onderscheidingenfo(...)&hilit=gespen#p15236
of
Besluit "Gevechtsinsigne" gewijzigd
http://onderscheidingenfo(...)ilit=gevechtsinsigne
Spreekt u mee...quote:zou het kunnen zijn dat militairen nu ineens WEL in aanmerking komen voor een gevechtsinsigne voor iets dat ze tussen 2006 en 2010 hebben gedaan, wat dan vervolgens (naar ik aanneem) automatisch niet gehonoreerd wordt.
Wees gvd blij.quote:
Eentje die je veel vaker ziet bij actief dienende militairen (tot aan een bekende Kolonel tot aan toe) is de medaille voor de helpers van de Vierdaagse. Deze mag ook niet gedragen worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ik nog altijd zeer vreemd vind zijn die rare vogels die zelf een medaille hebben gemaakt, zgn koude-oorlogsveteranen
Nooit geweten dat die bestond.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Eentje die je veel vaker ziet bij actief dienende militairen (tot aan een bekende Kolonel tot aan toe) is de medaille voor de helpers van de Vierdaagse. Deze mag ook niet gedragen worden.
Gvd...quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Eentje die je veel vaker ziet bij actief dienende militairen (tot aan een bekende Kolonel tot aan toe) is de medaille voor de helpers van de Vierdaagse. Deze mag ook niet gedragen worden.
Hahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wees gvd blij.
Ik moet babykleertjes strijken
De schippersslag is weer rocketscience?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik mag toets touwklimmen herkansen, ruilen?
7.50quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Touwklimmen, minimaal was toch maar 7 meter?
boehoe. 2 keer omhoog. Als je het echt niet kan gewoon even jezelf boos maken.quote:
Ohh ja, dat was het, 2 keerquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
boehoe. 2 keer omhoog. Als je het echt niet kan gewoon even jezelf boos maken.
Dat...quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmm, dan nog. Zoveel is het niet.
Dan deed je het stukken beter dan mijquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat...
Ik heb ooit in mijn jonge jaren nog op het MLV bord gestaan met 28 meter ofzo...![]()
Jammer dat het je alleen geen ruk opleverde... zoals wat rustiger aan mogen lopen op de vijf kilometer ofzo...quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan deed je het stukken beter dan mij
Die sportspieren zijn matsoe-matsoe nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jammer dat het je alleen geen ruk opleverde... zoals wat rustiger aan mogen lopen op de vijf kilometer ofzo...
Hoe vaak ik bij de ochtendsport wel niet over mijn huig ben gegaan met mijn brakke harses...quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die sportspieren zijn matsoe-matsoe niet![]()
Welnee, die hebben er haast een satanisch genoegen in om de maaginhoud van de avond daarvoor uit je muil te zien komen en dan mag je het nog zelf opruimen van ze
Nope, opdracht was 10x naar boven en naar beneden met maximaal 4 slagen per klim omhoog en 4 omlaag. Klinkt nogal gay, maar had niet ontbijten en 2 uurtjes slaap dus onwijs misselijk na de 2e keer klimmen. Nummertje 3 hing ik boven in het touw, ogen dicht, hoppa K.O. Val van iets van 6 meter, eerste wat ik zie is de blije bakkes van de sgt: "Goeiemorgen!quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
De schippersslag is weer rocketscience?
Jezelf dus gewoon ongeschikt gemaakt voor dienst...quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, opdracht was 10x naar boven en naar beneden met maximaal 4 slagen per klim omhoog en 4 omlaag. Klinkt nogal gay, maar had niet ontbijten en 2 uurtjes slaap dus onwijs misselijk na de 2e keer klimmen. Nummertje 3 hing ik boven in het touw, ogen dicht, hoppa K.O. Val van iets van 6 meter, eerste wat ik zie is de blije bakkes van de sgt: "Goeiemorgen!"
dus mocht 't opnieuw doen.
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jezelf dus gewoon ongeschikt gemaakt voor dienst...
Genoeg oefenen met zuipen en dan lukt het wel op den duur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, opdracht was 10x naar boven en naar beneden met maximaal 4 slagen per klim omhoog en 4 omlaag. Klinkt nogal gay, maar had niet ontbijten en 2 uurtjes slaap dus onwijs misselijk na de 2e keer klimmen. Nummertje 3 hing ik boven in het touw, ogen dicht, hoppa K.O. Val van iets van 6 meter, eerste wat ik zie is de blije bakkes van de sgt: "Goeiemorgen!"
dus mocht 't opnieuw doen.
Herkansing al uitgevoerd, behaald.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef Erasmo het volgende:
3x raden wie er een A-tje op zijn rijbewijs mag zetten
[..]
Genoeg oefenen met zuipen en dan lukt het wel op den duur.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Al een trainingsprogramma?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Nijmeegse vierdaagse militair lopen als klas dit jaar![]()
Verblijf op de compound, lekker hoor.
We beginnen midden februari met trainen samen met kader via de marine kazernequote:
Laat ff weten zodra je de Afsluitdijk bent overgelopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We beginnen midden februari met trainen samen met kader via de marine kazerneis een of ander opbouwschema zodat we minimaal 5-600 KM lopen voordat we beginnen.
Wilcoquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ff weten zodra je de Afsluitdijk bent overgelopen.
Wat een kutmars was dat
Tot in Heumensoord dan. Gaan het doen met iets van 200/300 trainingskilometers. KL heeft eigen trainingsschema gemaakt, die volgen we gewoon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Nijmeegse vierdaagse militair lopen als klas dit jaar![]()
Verblijf op de compound, lekker hoor.
Heumensoord was het inderdaad, was de naam even vergeten. Ik weet niet of we het KL schema volgen, ik hoorde 500/600 van onze sgt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Tot in Heumensoord dan. Gaan het doen met iets van 200/300 trainingskilometers. KL heeft eigen trainingsschema gemaakt, die volgen we gewoon.
Haha, dan zie je ons nog wel, draag een mooie vlag achterop 't pukkeltje:quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef Wasmachinu het volgende:
Met de vierdaagse sta ik ieder jaar toch mooi kacheltje muf langs de kant als ze om 6:00 door het dorp lopen hoor. Iets beter bekeken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:58 schreef Wasmachinu het volgende:
Denk dat ik je rooie klus sowieso wel herken
Dat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef Wasmachinu het volgende:
Met de vierdaagse sta ik ieder jaar toch mooi kacheltje muf langs de kant als ze om 6:00 door het dorp lopen hoor. Iets beter bekeken.
Welke marinekazerne?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We beginnen midden februari met trainen samen met kader via de marine kazerneis een of ander opbouwschema zodat we minimaal 5-600 KM lopen voordat we beginnen.
Mits slaapplek; sta ik naast jequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef Wasmachinu het volgende:
Sinds wanneer heeft de marine kazernes?quote:
al lang.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de marine kazernes?
LUITTTTT ik moet even een fles bacardi 151 wegtikken in nimma (Zacht fluisterend: Nimmaaaaaa) Verlof graag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:55 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Haha rgr, als je dan verlof hebt.
Dat is toch een etablissement?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
al lang.
Neem die in Amsterdam als voorbeeld.
quote:
say whut nigga? Zo staat het wel in de brieven toch?quote:
En dan Doorn en Rotterdam. Ook kazernes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
say whut nigga? Zo staat het wel in de brieven toch?
Ook die.quote:
MarineKazerne Amsterdam en de van Ghent Kazerne in Rotterdam.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
say whut nigga? Zo staat het wel in de brieven toch?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef EllaN het volgende:
Ik las alleen de laatste pagina en dacht even dat er een brief was verzonden met welke kazernes er allemaal gingen sluiten.
Dacht even datthuis moest komen wonen. Maar heeela dat was nog niet de bedoeling
.
Deze inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
al lang.
Neem die in Amsterdam als voorbeeld.
quote:
? Ik zeg alleen maar dat we vanaf die kazerne gaan lopen??quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]Heb je wel door waarom mijn verwarring ontstond?
Dit soort post zijn nog irritanter dan de "TVP" post van vroegah
TVPquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]Heb je wel door waarom mijn verwarring ontstond?
Dit soort post zijn nog irritanter dan de "TVP" post van vroegah
Zet dat er dan bij eiquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
? Ik zeg alleen maar dat we vanaf die kazerne gaan lopen??
O lees 't nu ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zet dat er dan bij eiGing namelijk heel ergens anders over
Je gaat 10kg in je pukkel douwen? Succes met je schouders.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, dan zie je ons nog wel, draag een mooie vlag achterop 't pukkeltje:
[ afbeelding ]
Jup, 4x 2.5KG schijven tussen kussentjes, al vaker mee gelopen en nooit last van me schouders gehad, behalve op bivak als er ook nog een dummy wapen en cbrn tas bij hangt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je gaat 10kg in je pukkel douwen? Succes met je schouders.
Vierde blok dat start in 2013. 11/1 is dus het eerste blok van 2011quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:47 schreef BredeBroeder het volgende:
"EMV Blok 13/4 is deze week op First Step ( introbivak). Meer foto's volgen later deze week !"
Hoe doen ze dat met dat blok nummer? Ik dacht eerst jaargetal + maand maar dat is dus niet zo.. Weet iemand dit?
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:07 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vierde blok dat start in 2013. 11/1 is dus het eerste blok van 2011
quote:
Dus ik had wel gelijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kattenburg is nog steeds een Etablissement.
Doorn/Rotterdam/Joost Dourlein/Savaneta zijn marinierskazernes.
Den Helder/Parrera zijn marinebasissen.
De Kooy is een maritiem vliegkamp.
Rotterdam en Vlissingen hebben ook nog marinesteunpunten.
Enige in het rijtje dat een marinekazerne is, is Suffisant. Maar dat is 95% Antmil.
Enige reden waarom A'dam een kazerne genoemd wordt is dat burgers er anders niets meer van snappen.
Erfprins, ozd kazerne...quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kattenburg is nog steeds een Etablissement.
Doorn/Rotterdam/Joost Dourlein/Savaneta zijn marinierskazernes.
Den Helder/Parrera zijn marinebasissen.
De Kooy is een maritiem vliegkamp.
Rotterdam en Vlissingen hebben ook nog marinesteunpunten.
Enige in het rijtje dat een marinekazerne is, is Suffisant. Maar dat is 95% Antmil.
Enige reden waarom A'dam een kazerne genoemd wordt is dat burgers er anders niets meer van snappen.
Ja, sterfprins. True.quote:
Ik snap er inderdaad niets meer van sinds de marine het etablissement kazerne is gaan noemenquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, met je 100+ vergeef ik het je...quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap er inderdaad niets meer van sinds de marine het etablissement kazerne is gaan noemen
Nee, vertel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:40 schreef Rave_NL het volgende:
Iemand vandaag de voorpagina van De Gelderlander al gezien?![]()
![]()
____!
Oh the irony!quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
DEF / Landmacht worstelt met beeldvorming.
GVDquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
DEF / Landmacht worstelt met beeldvorming.
Willemsoord...quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, sterfprins. True.
OZD, DDG en al die andere toegangshekken als je de nieuwe haven binnenrijdt reken ik tot de nieuwe haven.
bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:16 schreef Erasmo het volgende:
Hehe pakketje is bezorgd, kan ik eindelijk ff gaan schijten
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weet je hoe kut het is als je op een pakketje wacht en je moet schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |