Hey. Neuken?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef Wasmachinu het volgende:
Door de ontzettende drukte hier natuurlijk
Nee hoor. Gefeliciteerd! Dit was je eerste test van de KMD.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Mwoah vind je het erg als ik bedank?
Of vroeg. Als hij zo nachtdienst heeft.quote:
True true, sinds ik de halfwaardetijd van cafeïne weet drink ik geen koffie meer na 19:00quote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Of vroeg. Als hij zo nachtdienst heeft.
vertelquote:Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
True true, sinds ik de halfwaardetijd van cafeïne weet drink ik geen koffie meer na 19:00
Inderdaad...quote:Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef EllaN het volgende:
Zwaar zeg, zo'n eerste dag na de vakantie.
Ik na 16u al niet meer en iedereen vindt me een aanstellerquote:Op maandag 6 januari 2014 20:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
True true, sinds ik de halfwaardetijd van cafeïne weet drink ik geen koffie meer na 19:00
Veel drinken. Stopt vanzelfquote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik na 16u al niet meer en iedereen vindt me een aansteller. Maar ik ben wel echt heel gevoelig voor cafeïne.
Ook dat willen ze weer gaan invoerenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef AchJa het volgende:
Zo, ff Bandidos kijken op Ned2.
Toen er nog tuig aangenomen mocht worden.
Maar dan anders...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ook dat willen ze weer gaan invoeren
Kak, daar gaat het dus mis...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rond de 5 á 6 uur, ligt aan je levergesteldheid.
Ik slaap wel lekkerder sindsdien ik dat weetquote:
ah Nespressotje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |