En ik maar doelen op een functionerende lever..quote:Op maandag 6 januari 2014 23:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik slaap wel lekkerder sindsdien ik dat weet
Maar ik compenseer het ook wel in de ochtend6 koppies voor de lunch gemiddeld
Ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 6 januari 2014 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En ik maar doelen op een functionerende lever..
quote:
Via de settings. Maar dat kan geloof ik alleen als je dat op een pc doet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:52 schreef Nibb-it het volgende:
Weet jij hoe ik de desktopversie op een tablet aan kan zetten?
Ga naar instellingen in je browser en vink "desktopversie" aan. Kan met de meeste browsers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:52 schreef Nibb-it het volgende:
Weet jij hoe ik de desktopversie op een tablet aan kan zetten?
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef golfer het volgende:
TV / [TV-tip] 4-delige docuserie: Bandidos
zo zat ik ook altijd toen ik m'n LaRo nog had. Altijd minimaal ¤600.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:02 schreef Erasmo het volgende:
Auto moet naar de APK vandaag
[ afbeelding ]
Wat voor een LaRo had je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zo zat ik ook altijd toen ik m'n LaRo nog had. Altijd minimaal ¤600.
Ik moet vrijdag een andere auto gaan halen met die kar dus ik hoop wel dat er niks mee isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zo zat ik ook altijd toen ik m'n LaRo nog had. Altijd minimaal ¤600.
freelander. Wel ok, maar die kosten... Wil nog steeds een Defender, maar m'n verstand zei nee. Wegenbelasting alleen al was meer dan ¤100 pm. Nu een kleine 1:20 auto tot er een Volvo komt.quote:
Defender van voor '71 bestellen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
freelander. Wel ok, maar die kosten... Wil nog steeds een Defender, maar m'n verstand zei nee. Wegenbelasting alleen al was meer dan ¤100 pm. Nu een kleine 1:20 auto tot er een Volvo komt.
Jij speelt ook Dayz?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
freelander. Wel ok, maar die kosten... Wil nog steeds een Defender, maar m'n verstand zei nee. Wegenbelasting alleen al was meer dan ¤100 pm. Nu een kleine 1:20 auto tot er een Volvo komt.
standalone ja, wanneer ik tijd over heb.quote:
Nicequote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
standalone ja, wanneer ik tijd over heb.
Nee, ¤70 verlies, ¤20 gewonnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:41 schreef vronsky2.0 het volgende:
Wut, dus je hebt 130 euro verlies? D:
Nja sowieso kut voor je!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ¤70 verlies, ¤20 gewonnen.
Mwuah, positief denken en we komen er welquote:
Scheissequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
PTA / [Autotopic] Citroën #11 - Action travant!
ja, met gokken kom je er swsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwuah, positief denken en we komen er wel
Je kan ook positief denken. Wie niet waagt die niet wint. Dat geldt voor veel zaken in het leven.quote:
Je moet het natuurlijk wel kunnen veroorloven als je verliest, niet als oplossing zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan ook positief denken. Wie niet waagt die niet wint. Dat geldt voor veel zaken in het leven.
Dat kunnen wij. We besparen tegenwoordig heel veel op alcohol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel kunnen veroorloven als je verliest, niet als oplossing zien.
Waarom doet zij een badjas aan na het douchen? Er is toch niemand die haar kan ziieennnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Da's toch niet te gleeeuveennn
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kunnen wij. We besparen tegenwoordig heel veel op alcohol.
Komt er nou gewoon iets zinnigs uit jou zetten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel kunnen veroorloven als je verliest, niet als oplossing zien.
Ik liet een traantje bij deze grote mijlpaal. ,quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Komt er nou gewoon iets zinnigs uit jou zetten?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef WWolfy het volgende:
Ik heb net dus uit nieuwsgierigheid de gluurbuur maar eens gegoogled en lig nu bijna op de grond van 't lachen
DA'S TOCH NIE NORMAAL
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Heb je ook al het gabbernummer gehoord?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar eens beginnen aan Boardwalk Empire
Spoiler, ik ben pas bij afl. 2 van seizoen 6quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar eens beginnen aan Boardwalk Empire
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spoiler, ik ben pas bij afl. 2 van seizoen 6
Morgen lekker vrij dus ik kan aan de inhaalslag gaanquote:
Ik van het weekend, had eigenlijk voor morgen afl 2 van se6 in gedachten maar nu maar vast kijkenquote:
Die laat ik ook nog maar even liggen tot ie 10 jaar oud isquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Orange is the New Black is ook erg leuk.
Student Chemie/Nanotechnologie, heb gesolliciteerd naar een functie bij de Natres en wacht nu op de keuringquote:Op woensdag 8 januari 2014 07:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mogguh, wie ben jij eigenlijk?
Ahhquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:00 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Student Chemie/Nanotechnologie, heb gesolliciteerd naar een functie bij de Natres en wacht nu op de keuring
Your worst nightmarequote:Op woensdag 8 januari 2014 08:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar eeuh, wie ben jij eigenlijk?
Maar wel over oorwarmers?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik droom helemaal niet over worsten
Die heb ik nog een stel in een pluba op zolder liggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die lange pendek die door Defensie verstrekt word
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:48 schreef Erasmo het volgende:
Dat het even duidelijk moge zijn:
[ afbeelding ]
Uit het onderste topic:quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:38 schreef _The_General_ het volgende:
Voor de DEF Fokkers die op uitzendingen gaan en daardoor recht hebben op Onderscheidingen hier een link tip:
www.onderscheidingenforum.nl
Met bijv. deze actuele discussies:
Wijziging Besluit Gespen
http://onderscheidingenfo(...)&hilit=gespen#p15236
of
Besluit "Gevechtsinsigne" gewijzigd
http://onderscheidingenfo(...)ilit=gevechtsinsigne
Spreekt u mee...quote:zou het kunnen zijn dat militairen nu ineens WEL in aanmerking komen voor een gevechtsinsigne voor iets dat ze tussen 2006 en 2010 hebben gedaan, wat dan vervolgens (naar ik aanneem) automatisch niet gehonoreerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |