Herkansing al uitgevoerd, behaald.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef Erasmo het volgende:
3x raden wie er een A-tje op zijn rijbewijs mag zetten
[..]
Genoeg oefenen met zuipen en dan lukt het wel op den duur.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Al een trainingsprogramma?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Nijmeegse vierdaagse militair lopen als klas dit jaar![]()
Verblijf op de compound, lekker hoor.
We beginnen midden februari met trainen samen met kader via de marine kazernequote:
Laat ff weten zodra je de Afsluitdijk bent overgelopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We beginnen midden februari met trainen samen met kader via de marine kazerneis een of ander opbouwschema zodat we minimaal 5-600 KM lopen voordat we beginnen.
Wilcoquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ff weten zodra je de Afsluitdijk bent overgelopen.
Wat een kutmars was dat
Tot in Heumensoord dan. Gaan het doen met iets van 200/300 trainingskilometers. KL heeft eigen trainingsschema gemaakt, die volgen we gewoon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Nijmeegse vierdaagse militair lopen als klas dit jaar![]()
Verblijf op de compound, lekker hoor.
Heumensoord was het inderdaad, was de naam even vergeten. Ik weet niet of we het KL schema volgen, ik hoorde 500/600 van onze sgt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Tot in Heumensoord dan. Gaan het doen met iets van 200/300 trainingskilometers. KL heeft eigen trainingsschema gemaakt, die volgen we gewoon.
Haha, dan zie je ons nog wel, draag een mooie vlag achterop 't pukkeltje:quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef Wasmachinu het volgende:
Met de vierdaagse sta ik ieder jaar toch mooi kacheltje muf langs de kant als ze om 6:00 door het dorp lopen hoor. Iets beter bekeken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:58 schreef Wasmachinu het volgende:
Denk dat ik je rooie klus sowieso wel herken
Dat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef Wasmachinu het volgende:
Met de vierdaagse sta ik ieder jaar toch mooi kacheltje muf langs de kant als ze om 6:00 door het dorp lopen hoor. Iets beter bekeken.
Welke marinekazerne?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We beginnen midden februari met trainen samen met kader via de marine kazerneis een of ander opbouwschema zodat we minimaal 5-600 KM lopen voordat we beginnen.
Mits slaapplek; sta ik naast jequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef Wasmachinu het volgende:
Sinds wanneer heeft de marine kazernes?quote:
al lang.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de marine kazernes?
LUITTTTT ik moet even een fles bacardi 151 wegtikken in nimma (Zacht fluisterend: Nimmaaaaaa) Verlof graag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:55 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Haha rgr, als je dan verlof hebt.
Dat is toch een etablissement?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
al lang.
Neem die in Amsterdam als voorbeeld.
quote:
say whut nigga? Zo staat het wel in de brieven toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |