abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:45:10 #1
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_135264279

:')___!

Bron: De Gelderlander 9/1/14
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:54:07 #2
386792 Dressers
Luctor et ejaculator
pi_135264509
De landmacht en dan een foto van de mariniers erbij?
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:56:03 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_135264558
Het leger kost een berg met geld en de resultaten zijn niet goed in het buitenland. Daar is de politiek verantwoordelijk voor. Maar natuurlijk ook de legertop.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:59:25 #4
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_135264641
*O*
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:00:17 #5
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_135264665
Wat een epic faal _O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:00:48 #6
110987 ErwinRommel
pi_135264684
ff de klantenservice bellen hihaho :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:05:31 #7
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_135264773
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
ff de klantenservice bellen hihaho :')
Er is al een storm kritiek los gebarsten van (oud-)mariniers die vinden dat de KL binnen de eigen gelederen moet blijven als ze persé een echte man op de foto willen hebben.
Daarom hebben ze in het onlineartikel wél een foto het neusje van de zalm van de KL bij het artikel geplaatst.

http://www.gelderlander.n(...)-landmacht-1.4168530
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:07:57 #8
110987 ErwinRommel
pi_135264841
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:05 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Er is al een storm kritiek los gebarsten van (oud-)mariniers die vinden dat de KL binnen de eigen gelederen moet blijven als ze persé een echte man op de foto willen hebben.
Daarom hebben ze in het onlineartikel wél een foto het neusje van de zalm van de KL bij het artikel geplaatst.

http://www.gelderlander.n(...)-landmacht-1.4168530
Of het nu gaat om een Marinier op de voorpagina of een KL militair, dit is gewoon amateurisme van de eindredactie van de Gelderlander.
Amateurisme ten top.
  Moderator donderdag 9 januari 2014 @ 10:15:03 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_135266472
:D _O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_135266637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Of het nu gaat om een Marinier op de voorpagina of een KL militair, dit is gewoon amateurisme van de eindredactie van de Gelderlander.
Amateurisme ten top.
Heb je al gebeld. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_135271627
Het is in ieder geval wel een nederlander.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:18:41 #14
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_135272936
Ik moest lachen.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:21:53 #15
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135273038
De foto klopt en doet recht aan het artikel.

Das nou beeldvorming en ze worstelen ermee :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:40:22 #16
110987 ErwinRommel
pi_135273741
Door de bezuinigingen konden ze vast geen KL militair meer vinden, dus met accoord van de eindredactie plaatsten ze een Marinier. De leek zal het toch niet opvallen moet men gedacht hebben.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:40:43 #17
110987 ErwinRommel
pi_135273755
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:14 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Heb je al gebeld. :D
Daar ga ik mijn kostbare tijd niet aan besteden :P
pi_135275779
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Door de bezuinigingen konden ze vast geen KL militair meer vinden, dus met accoord van de eindredactie plaatsten ze een Marinier. De leek zal het toch niet opvallen moet men gedacht hebben.
Het zijn gewoon een fucking stel faalhazen. :{w
pi_135707585
Begin eens met Harten en Geesten veroveren ipv weer iets uit het buitenland van een heel ander leger te halen. Of kranten erop wijzen of aangeven het er niet mee eens te zijn. Het valt ook niet mee lijkt mij als burger, gebruikt het leger niet Colts? Want begin dan eens met zelf wapens te maken. En dan dat Ten Cate verhaal, ook onzin om iets van een ander te gebruiken. Men moet zoveel mogelijk eigen materiaal gebruiken en eigen ideeën verzinnen. En het leger ook vaker inzetten in het eigen land zodat men ziet wat ze kunnen en ze ook meer waarderen want het meeste is een ver van je bed show. Tenminste, de gemiddelde Nederlander kijkt liever Utopia dan wat Defensie in andere landen doet.

Ipv 200 jaar zouden ze veel verder terug moeten, dan heeft het leger ook nog wat succesjes. Dus ook bemoeien met scholen/geschiedenis en leerlingen het belang laten inzien van oorlog, itt het beschermde opvoeden wat zoveel ouders doen. Tenminste, ik had op mijn school vaak het idee dat 'het leger' iets minderwaardigs is, dat het werd afgekeurd omdat het gewelddadig zou zijn. Ik had dan liever geleerd dat we nu eenmaal in een gewelddadige wereld leven en we een leger nodig hebben.

Helemaal militariseren zou ik ook niet verkeerd vinden, kunnen we eerst het land op orde stellen, alles robotiseren en daarna een Star Fleet achtig iets maken incl. uni's en verder gaan in de ruimte. Minder gezeik, minder burocratisch gedoe, betere benutting van talenten, 1 systeem ipv velen, meer eenheid, niemand die met elkaar hoeft te concurreren zoals bedrijven onderling, allemaal onder 1 koepel zou ik geweldig vinden.
pi_135707610
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 04:20 schreef loop het volgende:
Begin eens met Harten en Geesten veroveren ipv weer iets uit het buitenland van een heel ander leger te halen. Of kranten erop wijzen of aangeven het er niet mee eens te zijn. Het valt ook niet mee lijkt mij als burger, gebruikt het leger niet Colts? Want begin dan eens met zelf wapens te maken. En dan dat Ten Cate verhaal, ook onzin om iets van een ander te gebruiken. Men moet zoveel mogelijk eigen materiaal gebruiken en eigen ideeën verzinnen. En het leger ook vaker inzetten in het eigen land zodat men ziet wat ze kunnen en ze ook meer waarderen want het meeste is een ver van je bed show. Tenminste, de gemiddelde Nederlander kijkt liever Utopia dan wat Defensie in andere landen doet.

Ipv 200 jaar zouden ze veel verder terug moeten, dan heeft het leger ook nog wat succesjes. Dus ook bemoeien met scholen/geschiedenis en leerlingen het belang laten inzien van oorlog, itt het beschermde opvoeden wat zoveel ouders doen. Tenminste, ik had op mijn school vaak het idee dat 'het leger' iets minderwaardigs is, dat het werd afgekeurd omdat het gewelddadig zou zijn. Ik had dan liever geleerd dat we nu eenmaal in een gewelddadige wereld leven en we een leger nodig hebben.

Helemaal militariseren zou ik ook niet verkeerd vinden, kunnen we eerst het land op orde stellen, alles robotiseren en daarna een Star Fleet achtig iets maken incl. uni's en verder gaan in de ruimte. Minder gezeik, minder burocratisch gedoe, betere benutting van talenten, 1 systeem ipv velen, meer eenheid, niemand die met elkaar hoeft te concurreren zoals bedrijven onderling, allemaal onder 1 koepel zou ik geweldig vinden.
welke magic truffel is dat?
pi_135707619
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 04:40 schreef Fokker89 het volgende:
welke magic truffel is dat?
Gewoon puur natuur. Ja zoiets gaat toch niet gebeuren maar ik mag er toch wel af en toe over dromen?
pi_135711135
quote:

_O- _O- _O-
Oh wacht je bent serieus
:') :') :') _O- _O- _O-
pi_135712243
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef WWolfy het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Oh wacht je bent serieus
:') :') :') _O- _O- _O-
Dus jij bent niet voor meer militarisatie maar voor minder? Dus je wil dat het leger er uitgaat zien/zich gaat gedragen als een stelletje ongedisciplineerde verliezers.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:54:34 #24
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_135716781
quote:

Paul Verhoeven wil zijn film terug... :
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_135716973
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Paul Verhoeven wil zijn film terug... :
Geen idee wat je bedoeld, dat Paul Verhoeven Gene Roddenberry naapte? En Gene ook weer de inspiratie elders vandaan haalde terug gaand tot de eerste ideeën over ruimteboten die naar de maan zouden kunnen varen met soldaten natuurlijk want stel dat er mensen op de maan wonen die niet willen handelen maar ze opeten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')