Visualisering van de eerste dag van cadetten op de KMA?quote:
Als die met live torpedo's op afgeschreven oorlogsschepen schieten misschienquote:Op zondag 5 januari 2014 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Visualisering van de eerste dag van cadetten op de KMA?
Oeps, het KIM dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als die met live torpedo's op afgeschreven oorlogsschepen schieten misschien
De ruggegraat breken is natuurlijk makkelijker dan verwijderen.quote:
Wat moet je dan ook in vredesnaam met een ruggengraat?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ruggegraat breken is natuurlijk makkelijker dan verwijderen.
Onnodige ballast?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook in vredesnaam met een ruggengraat?
Welkom terugquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Dus ik wil even de motorkap opentrekken om de v-snaar te spannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pik in hand.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
Zo schedels, tijd voor de 16:30 statusupdate.
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:34 schreef jitzzzze het volgende:
Gadverdamme, wat een smeerpijp ben je toch ook
Zumwalt of Indepence class. Denk het eerste.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
Welk schip wordt hier gebouwd?
https://goo.gl/maps/nF2tx
In Portsmouth?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zumwalt of Indepence class. Denk het eerste.
Type 45 of niet? De Type 26's moeten nog komen, dus lijkt me stug dat die nu al in elkaar worden geknutseld.quote:
Of die nieuwe carriers die de UK aan het bouwen is. Type 45 is al helemaal af.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Type 45 of niet? De Type 26's moeten nog komen, dus lijkt me stug dat die nu al in elkaar worden geknutseld.
Hm, ik loop achter merk ik al. Gaan ze nu wel alsnog 2 Elizabeth carriers bouwen?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of die nieuwe carriers die de UK aan het bouwen is. Type 45 is al helemaal af.
Naar mijn weten gaan die gewoon door ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hm, ik loop achter merk ik al. Gaan ze nu wel alsnog 2 Elizabeth carriers bouwen?
Statusupdate compleet gemistquote:Op zondag 5 januari 2014 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
Zo schedels, tijd voor de 16:30 statusupdate.
Waar gaat de reis heen als ik het vragen mag?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Tietmans het volgende:
Status: Tas inpakken, en we gaan er weer voor.
Lui verkenquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lui verken
Kijk, ik ben nuttig bezig geweest
Volgens mij is die schuit die daar rechtsboven in de afgesloten dok ligt de HMS Ark Royal.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of die nieuwe carriers die de UK aan het bouwen is. Type 45 is al helemaal af.
Kan, zover heb ik niet gekeken.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Volgens mij is die schuit die daar rechtsboven in de afgesloten dok ligt de HMS Ark Royal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |