Nou, het zit zo. Het had iets te maken met een verhelderend gesprek dat ik met iemand had. Dat ging over mijn opmerking dat het zondag was, met de reactie daarop dat dat nog de rest van de dag zou duren. Die reactie noemde ik een openbaring, wat goed uitkwam want het was zondag.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Avond!En als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat men t niet even uitlegt....
![]()
Dame zou U mij willen vertellen wat U bedoelde met uw voorgaande post?
Heb respect voor uw ouderen.(tenminste daar ga ik van uit.)
quote:
slaap lekker ucciequote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken, gisteren was een beetje erg laat .
Slaap lekker allemaal
1 knopjequote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Uccie gevraagd want ik wist niet hoe....
Simpelere uitleg : Het was vaag en ik weet t zelf ook niet meer zo goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, het zit zo. Het had iets te maken met een verhelderend gesprek dat ik met iemand had. Dat ging over mijn opmerking dat het zondag was, met de reactie daarop dat dat nog de rest van de dag zou duren. Die reactie noemde ik een openbaring, wat goed uitkwam want het was zondag.
En daarna weet ik het niet precies meer, maar toen kwam jij en gaf ik dat antwoord![]()
Ja,. maar ik dacht, misschien ben je daar niet tevreden meequote:Op zondag 5 januari 2014 00:38 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Simpelere uitleg : Het was vaag en ik weet t zelf ook niet meer zo goed.
Dan had ik waarschijnlijk door gevraagd ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja,. maar ik dacht, misschien ben je daar niet tevreden mee
Ik wist het de eerste keer ook niet hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 00:39 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Voor jou misschien maar ik had het nog nooit eerder gedaan....
Ja daarom gaf ik nu maar gelijk deze onsamenhangende uitlegquote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dan had ik waarschijnlijk door gevraagd ja.
Alles wat je weet is makkelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist het de eerste keer ook niet hoorMmaar het is heel makkelijk
U is een verstandig mens!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom gaf ik nu maar gelijk deze onsamenhangende uitleg
En verhelderendquote:Op zondag 5 januari 2014 00:42 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
U is een verstandig mens!
trustequote:Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik sluit ook maar eens af. slaap lekker voor straks
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:43 schreef rulerofdeath het volgende:
Zijn we daar in ieder geval uitquote:
Slaap lekker ja en slaap lekkerquote:Op zondag 5 januari 2014 00:44 schreef cablegunmaster het volgende:
ja dat dus slaap lekker iedereen en ik ga ook slapen , dus iedereen ook lekker slapen enzo
Slaap lekker.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:44 schreef cablegunmaster het volgende:
ja dat dus slaap lekker iedereen en ik ga ook slapen , dus iedereen ook lekker slapen enzo
Wat een vreemde usernamequote:
quote:
eigenlijk wel jaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:48 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Nee, die van jou is makkelijk uit te spreken.
Dan zou ik op de radio moetenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:50 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Lukt je dat live op de radio?
Hoiquote:
Ik ben niet zo goed als Ucciequote:
De enige die ik tot nu toe heb gehoordquote:Op zondag 5 januari 2014 00:56 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Is dat een maatstaaf dan?
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
De enige die ik tot nu toe heb gehoord
Wat heb je gekocht?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dit wel een goede inwijding van mijn nieuwe koptelefooneven radio onzin
Uhh, even op de doos kijken..quote:
Ah wacht, je kunt er ook mee praten dus!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, even op de doos kijken..
Een hele goedkope, 15 euro ofzo.
Een Logitech PC Headset 960 USB
Ja, dusquote:Op zondag 5 januari 2014 01:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah wacht, je kunt er ook mee praten dus!
er is hoopquote:Op zondag 5 januari 2014 01:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Voorlopig in ieder geval. Maar misschien kom ik nog terug
Jullie maken me nog bangquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Hips, meet ging niet door, maar met de buren borrelen is ook wel leuk
quote:
Wat krijgen we nu?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Hips, meet ging niet door, maar met de buren borrelen is ook wel leuk
Last minute bedacht eigenlijk iedereen dat ze al andere bezigheden haddenquote:
DEF'ers, altijd paraat en betrouwbaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Last minute bedacht eigenlijk iedereen dat ze al andere bezigheden hadden
Ik zat al in de tram naar Amsterdam CS ;')
nja zegquote:Op zondag 5 januari 2014 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Last minute bedacht eigenlijk iedereen dat ze al andere bezigheden hadden
Ik zat al in de tram naar Amsterdam CS ;')
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DEF'ers, altijd paraat en betrouwbaar.
stream doet het als een tiet hierquote:Op zondag 5 januari 2014 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom krijg ik trouwens een error syncing to connect op de stream?
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
quote:
Met een heerlijk nummerquote:
Als Je Nederlands praat kon ik misschien een helpende hand bieden...quote:Op zondag 5 januari 2014 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga ooit wel weer draaienquote:Op zondag 5 januari 2014 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je gaat toch wel weer draaien ooit ?:
Mensen tunen gewoon in voor jouw stem
heb jij dit nr gespeeld?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een heerlijk nummer![]()
Die trouwens lastig zelf te spelen is, bepaalde delen
Ik dacht al, want het basisriffje is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een heerlijk nummer![]()
Die trouwens lastig zelf te spelen is, bepaalde delen
Dat laatste komt vanzelf wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ga ooit wel weer draaienof ik dan ook weer de hele show aan elkaar ga praten weet ik nog niet
Ja, keyboardquote:
Nee dat niet neequote:Op zondag 5 januari 2014 01:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht al, want het basisriffje is niet zo moeilijk.
نوافذ الفاسد مع لاعب وسائل الاعلام لهاquote:Op zondag 5 januari 2014 01:09 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Als Je Nederlands praat kon ik misschien een helpende hand bieden...
Ooh, kan dat ook. Ik ken het alleen op gitaar. En ik kan niet eens gitaarspelenquote:
I knowquote:Op zondag 5 januari 2014 01:10 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Dat laatste komt vanzelf wel.
Hahaquote:Op zondag 5 januari 2014 01:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, kan dat ook. Ik ken het alleen op gitaar. En ik kan niet eens gitaarspelen
Je bericht is aan de verkeerde kant van de post uitgelijnd.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
نوافذ الفاسد مع لاعب وسائل الاعلام لها
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ga ooit wel weer draaienof ik dan ook weer de hele show aan elkaar ga praten weet ik nog niet
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bericht is aan de verkeerde kant van de post uitgelijnd.
Eerste show praatte ik ook niet, durfde nietquote:Op zondag 5 januari 2014 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gewoon weer doen
Draaien, praten hoeft niet hoor, alhoewel de meesten het wel leuker vind als je ook praat, ik ben ook nog praatschuw op de radio
Jihad!! Jihad!!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
نوافذ الفاسد مع لاعب وسائل الاعلام لها
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Eerste show praatte ik ook niet, durfde nietde keren erna wel though
Ik heb twee keer gepraat op R49, de eerste keer hoorde alleen Melting het, de tweede keer had ik alleen ToT als luisteraarquote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Eerste show praatte ik ook niet, durfde nietde keren erna wel though
Nah, ik bedoeldequote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Jihad!! Jihad!!
Dood aan alle onheiligen!
Wacht... Das niet wat je bedoelde denk....
neequote:Op zondag 5 januari 2014 01:17 schreef xBubbles het volgende:
@Koen: Heb jij mij toen gehoord?
@Muis: Ah nee, ik heb het gemist
Ja Google translate doet nogal vervelend als je een engels woord in een nederlandse zin vertaaldquote:
voordeel is dat ik vandaag de hele dag al dacht dat het zondag wasquote:
Ook al nietquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ook al niet
Dat houdt dus in dat ik maar weer een keertje moet draaien
Dood aan iedereen....quote:Op zondag 5 januari 2014 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ik bedoelde
חלונות רקוב עם נגן המדיה שלה
Sowieso voorlopig geen tijd voor...en eerst kijken of ik al m'n muziek nog hebquote:
opruiming gehouden?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Sowieso voorlopig geen tijd voor...en eerst kijken of ik al m'n muziek nog heb
Interessant karakter dit: ў. Heb het nog nooit gezien. Waar staat het voor?quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/%D0%8Equote:Op zondag 5 januari 2014 01:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant karakter dit: ў. Heb het nog nooit gezien. Waar staat het voor?
ohjaquote:Op zondag 5 januari 2014 01:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Stond allemaal op gezamenlijke laptop en die is niet meer gezamenlijk, als je snapt wat ik bedoel
quote:
Heb wel 3 backup cd roms meegekregen met van alles erop, hoop dat het daar op staatquote:
Ik heb nog maar een hele bescheiden muziekcollectie van 34Gb maar dat past echt niet op 3 cd'squote:Op zondag 5 januari 2014 01:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb wel 3 backup cd roms meegekregen met van alles erop, hoop dat het daar op staat
Oh eehm nee, ik dacht dat jij dat wilde...quote:Op zondag 5 januari 2014 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je wilt door het bushokje heen getiefd worden?
Had ook niet zoveel muziekquote:Op zondag 5 januari 2014 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een hele bescheiden muziekcollectie van 34Gb maar dat past echt niet op 3 cd's
Ik had even ruzie met Windows en de windows mediaplayer, lukte mij even niet om de stream file goed op te pakken in WinAmpquote:Op zondag 5 januari 2014 01:27 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Oh eehm nee, ik dacht dat jij dat wilde...
Is mij toen je draaide niet zo opgevallenquote:
Vind je het erg als ik dat niet volgen kan...quote:Op zondag 5 januari 2014 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had even ruzie met Windows en de windows mediaplayer, lukte mij even niet om de stream file goed op te pakken in WinAmp
Dus ja, mediaplayer wilde ik wel even door het bushokje heen tiefen
Je luistert toch wél naar R49?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:30 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat niet volgen kan...
Deed ik het wel goed danquote:Op zondag 5 januari 2014 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is mij toen je draaide niet zo opgevallen
Zover ik weet nergens van maar was volgens mij wel een hit in de tijd van Dagboek van een Herdershondquote:
Ja van Focus wordt je ook wel slaperigquote:
Nah, eindelijk droog hierquote:
hmmm het irriteert me hooguit en doet me aan zwoele zomeravonden terugverlangenquote:
Regen is mooi om de auto te gaan poetsen, maar het is nu iets te koudquote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm het irriteert me hooguit en doet me aan zwoele zomeravonden terugverlangen
natmquote:
Ik mis de zomer ook..quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm het irriteert me hooguit en doet me aan zwoele zomeravonden terugverlangen
quote:
winter hoort er ook bij, ik hoef geen 365 dagen per jaar 30 graden ofzo, maar regen en ook kou en sneeuw gaan me vele malen sneller vervelen dan lekker weerquote:
Lekker weer is rokjes/jurkjes weerquote:Op zondag 5 januari 2014 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
winter hoort er ook bij, ik hoef geen 365 dagen per jaar 30 graden ofzo, maar regen en ook kou en sneeuw gaan me vele malen sneller vervelen dan lekker weer
Whut een vrouw die het snapt?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Regen is mooi om de auto te gaan poetsen, maar het is nu iets te koud
Denk dat ik al te lang met mannen om gaquote:
Zijn er anders ook erg veel van die de auto het liefst in een lekker zonnetje wassenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat ik al te lang met mannen om ga
In de zon wassenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn er anders ook erg veel van die de auto het liefst in een lekker zonnetje wassen![]()
Mij kijken ze altijd raar aan als ik met een licht buitje de auto ga wassen. Maar als ik het dan uitleg klinkt het ze opeens wel logisch
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de zon wassen
Nah, lekker regen, weinig wind, auto poetsen, naar binnen rijden, en rustig in de wax zetten
En dan de eerste regenbui afwachten en genieten van de beading op de lakquote:
Hij heet Koenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef ACT-F het volgende:
Welke evil woman vraagt doorlopende deze goede nummers aan?
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan de eerste regenbui afwachten en genieten van de beading op de lak
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Rokjes/jurkjes kunnen nu ook wel, maar niet met blote benen
klopt, lijkt me minder prettigquote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Rokjes/jurkjes kunnen nu ook wel, maar niet met blote benen
Hehe, kijk dat is nou leukquote:Op zondag 5 januari 2014 02:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Doet mij denken aan de 'strenge' winter die ik in Atlanta doorbracht. Was wél onder de 10 graden celcius, ik liep in rokjes met majo's. Bijna iedere vrouw wilde weten waar ik die 'warm stockings' vandaan had
Washandjequote:Op zondag 5 januari 2014 02:05 schreef Faxie het volgende:
Met het washandje over alle welvingen van de carroserie gaan is bijna een erotische ervaring voor me
Ik heb daar ook nergens majo's kunnen vindenquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nergens majo's kunnen vinden
Nouja om te wassen heb ik zo'n washandje met zachte pluisjesquote:Op zondag 5 januari 2014 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Washandje![]()
Velgenborstel en monello doeken hier
Ik ben dom geweest, had een gat in de markt kunnen zijnquote:
Staalborstelquote:Op zondag 5 januari 2014 02:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja om te wassen heb ik zo'n washandje met zachte pluisjes![]()
Voor de rest inderdaad doeken enzo
Maar je doet de carosserie toch niet met een borstel zeker?![]()
Een enorm gat in de markt.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben dom geweest, had een gat in de markt kunnen zijn
ik heb ergens nog een 12" van dit nummer.quote:
Nah, velgen met de borstel, rest met pads voor het insoppen, doeken voor het nasoppen, afdrogen met de senza aqua. Ik ben wel een beetje verliefd op mijn autoquote:Op zondag 5 januari 2014 02:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja om te wassen heb ik zo'n washandje met zachte pluisjes![]()
Voor de rest inderdaad doeken enzo
Maar je doet de carosserie toch niet met een borstel zeker?![]()
Door elkaar?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ergens nog een 12" van dit nummer.
Was de eerste (en wellicht enige) dubbel geperste 12" (2 nummers door elkaar)
Soppenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, velgen met de borstel, pads voor het insoppen, doeken voor het nasoppen, afdrogen met de senza aqua. Ik ben wel een beetje verliefd op mijn auto
als je hem opzette kreeg je een van de 2 versies voor je kiezenquote:
Ik moet nog steeds uitvinden of mijn normale velgen inderdaad verchroomd zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 02:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soppen
Ik zou de velgen in de velgenwax zettenDan heb je geen borstel meer nodig
O, geinigquote:Op zondag 5 januari 2014 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je hem opzette kreeg je een van de 2 versies voor je kiezen
Ah net welke groefje te pakken had? Tof welquote:Op zondag 5 januari 2014 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je hem opzette kreeg je een van de 2 versies voor je kiezen
Dat zie je toch snel zat?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds uitvinden of mijn normale velgen inderdaad verchroomd zijn
Nu wntervelgen dus lekker makkelijk
quote:
Ik ga mobiel verder luisterenquote:
Noop, eerder matquote:
nee, er zit ook iemand anders te bestellenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ow, je hebt nog weer wat nummers toegevoegd
![]()
* Mobiel verder gaat
quote:
Ja hoor... met mij wel.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 10:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor... met mij wel.
Zo meteen mijn cluppie coachen.
Eerste wedstrijd na de winterstop.quote:
Aiii gaat nog pittig worden ook dus!quote:Op zondag 5 januari 2014 10:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd na de winterstop.
Meteen een belangrijke. Deze moeten we minimaal gelijkspelen.
En 1 van onze beste spelers is in de winterstop overgestapt naar een ander team.
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
We staan nog gedeeld op de eerste plaats, en moeten tegen de nummer 2 (nummer 3 dus eigenlijk).
quote:Op zondag 5 januari 2014 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]Beter!
Nummer 2 is nummer 3?
Edit: oh gedeelde 1e plaats.
quote:Op zondag 5 januari 2014 10:17 schreef Melting het volgende:
Bier maar eens uit de vriezer halen en vertrekken.
Draai de thermostaat op, doe een vest aan of loop 30 keer de trap op en af.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tis koud in de huiskamer
masturberen, wordt je bloedsomloop sneller van en de dopamine die vrijkomt werkt behalve hongerstillend ook als een middel om beter kou te kunnen verdragenquote:Op zondag 5 januari 2014 10:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tis koud in de huiskamer
Het is idd mooi weer ja!quote:Op zondag 5 januari 2014 13:27 schreef Karzai het volgende:
Lekker zonnetje vandaag hoor kweet niet wat jullie zeuren
[ afbeelding ]
Is het mooi weer, of weer mooi?quote:
De vraag is... kan je er met goed fatsoen onderuit?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:25 schreef Zokunen. het volgende:
Als je zegt ja dat doe ik wel is het niet minder leuk.
Maar ik zei ik zal kijken of het lukt.
Niet gebonden dus, maar uit fatsoensoogpunt eigenlijk toch wel een afspraak.
*kuch kuch* ik voel een griepje opkomenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:32 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is... kan je er met goed fatsoen onderuit?
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
masturberen, wordt je bloedsomloop sneller van en de dopamine die vrijkomt werkt behalve hongerstillend ook als een middel om beter kou te kunnen verdragen
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
*kuch kuch* ik voel een griepje opkomen
yoooo lang niet meer gezien met je rare ui in ultralage resolutiequote:Op zondag 5 januari 2014 13:27 schreef Karzai het volgende:
Lekker zonnetje vandaag hoor kweet niet wat jullie zeuren
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Zook kan niet zo goed liegen, denk ik.
Kwam anders wel geloofwaardig over.quote:
Oh echtquote:
tsja, ieder zijn eigen dingquote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef ToT het volgende:
1e seizoen van The walking dead afgekeken.
Donders mooie serie!
Ach het is weer een standaard zombie apocalyps verhaal, maar ik vind het wel tof, in tegenstelling tot de meeste andere series.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tsja, ieder zijn eigen dingben na drie afleveringen afgehaakt
Even doorzoeken dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:01 schreef ToT het volgende:
Aiiii seizoen 2 heb ik in belabberde kwaliteit.
Wooooow netjes man!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:04 schreef Melting het volgende:
Trouwens ToT.... vandaag met 5-2 gewonnen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Aloha
Net een stukje motor gereden, was best lekker weer
Ja inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]Beter beter!
En dat in deze tijd van het jaar!
Ik heb een Harley gehad waarvan het motorblok helemaal door pekel aangevreten was omdat ik rond deze tijd er mee naar Amsterdam had gereden!
Toch nog redelijk kunnen inruilen vlak voor het motorblok helemaal in de soep liep!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Whehehe, damn, da's zonde
Halloquote:
Dat is dan wel weer goed opgelostquote:Op zondag 5 januari 2014 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch nog redelijk kunnen inruilen vlak voor het motorblok helemaal in de soep liep!
De dealer belde me de volgende dag op: "Wat was er mis met dat blok? We startten hem en hij ontplofte!"quote:Op zondag 5 januari 2014 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Dat is dan wel weer goed opgelost
En jij speelde uiteraard de vermoorde onschuld?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De dealer belde me de volgende dag op: "Wat was er mis met dat blok? We startten hem en hij ontplofte!"
Whehehequote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De dealer belde me de volgende dag op: "Wat was er mis met dat blok? We startten hem en hij ontplofte!"
Hmm nee ik heb geloof ik een iets andere reputatiequote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef Trollscience het volgende:
ik dacht even dat vinniee cablemaster was met die ui
Nou ik had al wel het gevoel dat hij een beetje raar liep, maar ik had niet in de gaten dat er ÉCHT iets mee aan de hand was.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef Melting het volgende:
[..]
En jij speelde uiteraard de vermoorde onschuld?
Precies!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe
"Jij kocht hem van mij, is nu jouw probleem"
Mister Zwitsal *wenkbrauwwiebel*quote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe
"Jij kocht hem van mij, is nu jouw probleem"
[..]
Hmm nee ik heb geloof ik een iets andere reputatie
WTF, na 6 jaar nog bellen?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Pffff 2 jaar geleden of zo belde een garagehouder me nog over een auto die ik 6 jaar eerder of zoiets aan hem verkocht had: "Ja die Seat doe je toen aan ons verkocht hebt, is de achterruit een keer kapot geweest en vervangen? Hij begint namelijk onder de ruit te roesten op de plek waar j normaal altijd het rubber insnijdt als je een ruit vervangt, en Seats kunnen niet zomaar verroesten door de zinklaag."
Flikker op, gek!Ik had hem al 2e hands gekocht dus van die tijd ervoor weet ik al niks, en dan nog: na ZO veel tijd er nog over bellen?!? WTF?!?
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Pffff 2 jaar geleden of zo belde een garagehouder me nog over een auto die ik 6 jaar eerder of zoiets aan hem verkocht had: "Ja die Seat doe je toen aan ons verkocht hebt, is de achterruit een keer kapot geweest en vervangen? Hij begint namelijk onder de ruit te roesten op de plek waar j normaal altijd het rubber insnijdt als je een ruit vervangt, en Seats kunnen niet zomaar verroesten door de zinklaag."
Flikker op, gek!Ik had hem al 2e hands gekocht dus van die tijd ervoor weet ik al niks, en dan nog: na ZO veel tijd er nog over bellen?!? WTF?!?
Ik was dan ook not amused, zeg maar!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF, na 6 jaar nog bellen?Dan spoor je ook niet
Maar dan nog. Stel dat je zegt van "ja, ik heb die achterruit drie keer moeten vervangen en daarbij lekker lompt het rubber in lopen snijden"quote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Dat dacht ik dus ook ja!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan nog. Stel dat je zegt van "ja, ik heb die achterruit drie keer moeten vervangen en daarbij lekker lompt het rubber in lopen snijden"
wat dan? Brengen ze hem dan bij je terug ofzo voor garantie?
Dan hoeft ie daar nooit meer terug te komen om iets in te ruilen in ieder geval.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan nog. Stel dat je zegt van "ja, ik heb die achterruit drie keer moeten vervangen en daarbij lekker lompt het rubber in lopen snijden"
wat dan? Brengen ze hem dan bij je terug ofzo voor garantie?
Mijn handjes zijn nu thuis jaquote:Op zondag 5 januari 2014 16:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Handjes thuis he, meneertje
Oh te slecht dit
Dat zou niet handig zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 16:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar goed ook. Dadelijk gaan ze nog stiekem op vakantie
Say WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??????????????quote:Op zondag 5 januari 2014 16:44 schreef Kally het volgende:
Best vreemd, in je Eva kostuum voor een fotograaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |