De vraag is... kan je er met goed fatsoen onderuit?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:25 schreef Zokunen. het volgende:
Als je zegt ja dat doe ik wel is het niet minder leuk.
Maar ik zei ik zal kijken of het lukt.
Niet gebonden dus, maar uit fatsoensoogpunt eigenlijk toch wel een afspraak.
*kuch kuch* ik voel een griepje opkomenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:32 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is... kan je er met goed fatsoen onderuit?
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
masturberen, wordt je bloedsomloop sneller van en de dopamine die vrijkomt werkt behalve hongerstillend ook als een middel om beter kou te kunnen verdragen
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
*kuch kuch* ik voel een griepje opkomen
yoooo lang niet meer gezien met je rare ui in ultralage resolutiequote:Op zondag 5 januari 2014 13:27 schreef Karzai het volgende:
Lekker zonnetje vandaag hoor kweet niet wat jullie zeuren
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Zook kan niet zo goed liegen, denk ik.
Kwam anders wel geloofwaardig over.quote:
Oh echtquote:
tsja, ieder zijn eigen dingquote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef ToT het volgende:
1e seizoen van The walking dead afgekeken.
Donders mooie serie!
Ach het is weer een standaard zombie apocalyps verhaal, maar ik vind het wel tof, in tegenstelling tot de meeste andere series.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tsja, ieder zijn eigen dingben na drie afleveringen afgehaakt
Even doorzoeken dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:01 schreef ToT het volgende:
Aiiii seizoen 2 heb ik in belabberde kwaliteit.
Wooooow netjes man!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:04 schreef Melting het volgende:
Trouwens ToT.... vandaag met 5-2 gewonnen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Aloha
Net een stukje motor gereden, was best lekker weer
Ja inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]Beter beter!
En dat in deze tijd van het jaar!
Ik heb een Harley gehad waarvan het motorblok helemaal door pekel aangevreten was omdat ik rond deze tijd er mee naar Amsterdam had gereden!
Toch nog redelijk kunnen inruilen vlak voor het motorblok helemaal in de soep liep!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Whehehe, damn, da's zonde
Halloquote:
Dat is dan wel weer goed opgelostquote:Op zondag 5 januari 2014 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch nog redelijk kunnen inruilen vlak voor het motorblok helemaal in de soep liep!
De dealer belde me de volgende dag op: "Wat was er mis met dat blok? We startten hem en hij ontplofte!"quote:Op zondag 5 januari 2014 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Dat is dan wel weer goed opgelost
En jij speelde uiteraard de vermoorde onschuld?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De dealer belde me de volgende dag op: "Wat was er mis met dat blok? We startten hem en hij ontplofte!"
Whehehequote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De dealer belde me de volgende dag op: "Wat was er mis met dat blok? We startten hem en hij ontplofte!"
Hmm nee ik heb geloof ik een iets andere reputatiequote:Op zondag 5 januari 2014 16:12 schreef Trollscience het volgende:
ik dacht even dat vinniee cablemaster was met die ui
Nou ik had al wel het gevoel dat hij een beetje raar liep, maar ik had niet in de gaten dat er ÉCHT iets mee aan de hand was.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef Melting het volgende:
[..]
En jij speelde uiteraard de vermoorde onschuld?
Precies!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe
"Jij kocht hem van mij, is nu jouw probleem"
Mister Zwitsal *wenkbrauwwiebel*quote:Op zondag 5 januari 2014 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe
"Jij kocht hem van mij, is nu jouw probleem"
[..]
Hmm nee ik heb geloof ik een iets andere reputatie
WTF, na 6 jaar nog bellen?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Pffff 2 jaar geleden of zo belde een garagehouder me nog over een auto die ik 6 jaar eerder of zoiets aan hem verkocht had: "Ja die Seat doe je toen aan ons verkocht hebt, is de achterruit een keer kapot geweest en vervangen? Hij begint namelijk onder de ruit te roesten op de plek waar j normaal altijd het rubber insnijdt als je een ruit vervangt, en Seats kunnen niet zomaar verroesten door de zinklaag."
Flikker op, gek!Ik had hem al 2e hands gekocht dus van die tijd ervoor weet ik al niks, en dan nog: na ZO veel tijd er nog over bellen?!? WTF?!?
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Pffff 2 jaar geleden of zo belde een garagehouder me nog over een auto die ik 6 jaar eerder of zoiets aan hem verkocht had: "Ja die Seat doe je toen aan ons verkocht hebt, is de achterruit een keer kapot geweest en vervangen? Hij begint namelijk onder de ruit te roesten op de plek waar j normaal altijd het rubber insnijdt als je een ruit vervangt, en Seats kunnen niet zomaar verroesten door de zinklaag."
Flikker op, gek!Ik had hem al 2e hands gekocht dus van die tijd ervoor weet ik al niks, en dan nog: na ZO veel tijd er nog over bellen?!? WTF?!?
Ik was dan ook not amused, zeg maar!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF, na 6 jaar nog bellen?Dan spoor je ook niet
Maar dan nog. Stel dat je zegt van "ja, ik heb die achterruit drie keer moeten vervangen en daarbij lekker lompt het rubber in lopen snijden"quote:Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Dat dacht ik dus ook ja!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan nog. Stel dat je zegt van "ja, ik heb die achterruit drie keer moeten vervangen en daarbij lekker lompt het rubber in lopen snijden"
wat dan? Brengen ze hem dan bij je terug ofzo voor garantie?
Dan hoeft ie daar nooit meer terug te komen om iets in te ruilen in ieder geval.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan nog. Stel dat je zegt van "ja, ik heb die achterruit drie keer moeten vervangen en daarbij lekker lompt het rubber in lopen snijden"
wat dan? Brengen ze hem dan bij je terug ofzo voor garantie?
Mijn handjes zijn nu thuis jaquote:Op zondag 5 januari 2014 16:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Handjes thuis he, meneertje
Oh te slecht dit
Dat zou niet handig zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 16:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar goed ook. Dadelijk gaan ze nog stiekem op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |