Draai de thermostaat op, doe een vest aan of loop 30 keer de trap op en af.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tis koud in de huiskamer
masturberen, wordt je bloedsomloop sneller van en de dopamine die vrijkomt werkt behalve hongerstillend ook als een middel om beter kou te kunnen verdragenquote:Op zondag 5 januari 2014 10:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tis koud in de huiskamer
Het is idd mooi weer ja!quote:Op zondag 5 januari 2014 13:27 schreef Karzai het volgende:
Lekker zonnetje vandaag hoor kweet niet wat jullie zeuren
[ afbeelding ]
Is het mooi weer, of weer mooi?quote:
De vraag is... kan je er met goed fatsoen onderuit?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:25 schreef Zokunen. het volgende:
Als je zegt ja dat doe ik wel is het niet minder leuk.
Maar ik zei ik zal kijken of het lukt.
Niet gebonden dus, maar uit fatsoensoogpunt eigenlijk toch wel een afspraak.
*kuch kuch* ik voel een griepje opkomenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:32 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is... kan je er met goed fatsoen onderuit?
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
masturberen, wordt je bloedsomloop sneller van en de dopamine die vrijkomt werkt behalve hongerstillend ook als een middel om beter kou te kunnen verdragen
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
*kuch kuch* ik voel een griepje opkomen
yoooo lang niet meer gezien met je rare ui in ultralage resolutiequote:Op zondag 5 januari 2014 13:27 schreef Karzai het volgende:
Lekker zonnetje vandaag hoor kweet niet wat jullie zeuren
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 15:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Zook kan niet zo goed liegen, denk ik.
Kwam anders wel geloofwaardig over.quote:
Oh echtquote:
tsja, ieder zijn eigen dingquote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef ToT het volgende:
1e seizoen van The walking dead afgekeken.
Donders mooie serie!
Ach het is weer een standaard zombie apocalyps verhaal, maar ik vind het wel tof, in tegenstelling tot de meeste andere series.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tsja, ieder zijn eigen dingben na drie afleveringen afgehaakt
Even doorzoeken dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:01 schreef ToT het volgende:
Aiiii seizoen 2 heb ik in belabberde kwaliteit.
Wooooow netjes man!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:04 schreef Melting het volgende:
Trouwens ToT.... vandaag met 5-2 gewonnen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
Aloha
Net een stukje motor gereden, was best lekker weer
Ja inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]Beter beter!
En dat in deze tijd van het jaar!
Ik heb een Harley gehad waarvan het motorblok helemaal door pekel aangevreten was omdat ik rond deze tijd er mee naar Amsterdam had gereden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |