Nah, eindelijk droog hierquote:
hmmm het irriteert me hooguit en doet me aan zwoele zomeravonden terugverlangenquote:
Regen is mooi om de auto te gaan poetsen, maar het is nu iets te koudquote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm het irriteert me hooguit en doet me aan zwoele zomeravonden terugverlangen
natmquote:
Ik mis de zomer ook..quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm het irriteert me hooguit en doet me aan zwoele zomeravonden terugverlangen
quote:
winter hoort er ook bij, ik hoef geen 365 dagen per jaar 30 graden ofzo, maar regen en ook kou en sneeuw gaan me vele malen sneller vervelen dan lekker weerquote:
Lekker weer is rokjes/jurkjes weerquote:Op zondag 5 januari 2014 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
winter hoort er ook bij, ik hoef geen 365 dagen per jaar 30 graden ofzo, maar regen en ook kou en sneeuw gaan me vele malen sneller vervelen dan lekker weer
Whut een vrouw die het snapt?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Regen is mooi om de auto te gaan poetsen, maar het is nu iets te koud
Denk dat ik al te lang met mannen om gaquote:
Zijn er anders ook erg veel van die de auto het liefst in een lekker zonnetje wassenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat ik al te lang met mannen om ga
In de zon wassenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn er anders ook erg veel van die de auto het liefst in een lekker zonnetje wassen![]()
Mij kijken ze altijd raar aan als ik met een licht buitje de auto ga wassen. Maar als ik het dan uitleg klinkt het ze opeens wel logisch
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de zon wassen
Nah, lekker regen, weinig wind, auto poetsen, naar binnen rijden, en rustig in de wax zetten
En dan de eerste regenbui afwachten en genieten van de beading op de lakquote:
Hij heet Koenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef ACT-F het volgende:
Welke evil woman vraagt doorlopende deze goede nummers aan?
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan de eerste regenbui afwachten en genieten van de beading op de lak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |