Eerste show praatte ik ook niet, durfde nietquote:Op zondag 5 januari 2014 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gewoon weer doen
Draaien, praten hoeft niet hoor, alhoewel de meesten het wel leuker vind als je ook praat, ik ben ook nog praatschuw op de radio
Jihad!! Jihad!!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
نوافذ الفاسد مع لاعب وسائل الاعلام لها
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Eerste show praatte ik ook niet, durfde nietde keren erna wel though
Ik heb twee keer gepraat op R49, de eerste keer hoorde alleen Melting het, de tweede keer had ik alleen ToT als luisteraarquote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Eerste show praatte ik ook niet, durfde nietde keren erna wel though
Nah, ik bedoeldequote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Jihad!! Jihad!!
Dood aan alle onheiligen!
Wacht... Das niet wat je bedoelde denk....
neequote:Op zondag 5 januari 2014 01:17 schreef xBubbles het volgende:
@Koen: Heb jij mij toen gehoord?
@Muis: Ah nee, ik heb het gemist
Ja Google translate doet nogal vervelend als je een engels woord in een nederlandse zin vertaaldquote:
voordeel is dat ik vandaag de hele dag al dacht dat het zondag wasquote:
Ook al nietquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ook al niet
Dat houdt dus in dat ik maar weer een keertje moet draaien
Dood aan iedereen....quote:Op zondag 5 januari 2014 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ik bedoelde
חלונות רקוב עם נגן המדיה שלה
Sowieso voorlopig geen tijd voor...en eerst kijken of ik al m'n muziek nog hebquote:
opruiming gehouden?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Sowieso voorlopig geen tijd voor...en eerst kijken of ik al m'n muziek nog heb
Interessant karakter dit: ў. Heb het nog nooit gezien. Waar staat het voor?quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/%D0%8Equote:Op zondag 5 januari 2014 01:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant karakter dit: ў. Heb het nog nooit gezien. Waar staat het voor?
ohjaquote:Op zondag 5 januari 2014 01:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Stond allemaal op gezamenlijke laptop en die is niet meer gezamenlijk, als je snapt wat ik bedoel
quote:
Heb wel 3 backup cd roms meegekregen met van alles erop, hoop dat het daar op staatquote:
Ik heb nog maar een hele bescheiden muziekcollectie van 34Gb maar dat past echt niet op 3 cd'squote:Op zondag 5 januari 2014 01:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb wel 3 backup cd roms meegekregen met van alles erop, hoop dat het daar op staat
Oh eehm nee, ik dacht dat jij dat wilde...quote:Op zondag 5 januari 2014 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je wilt door het bushokje heen getiefd worden?
Had ook niet zoveel muziekquote:Op zondag 5 januari 2014 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een hele bescheiden muziekcollectie van 34Gb maar dat past echt niet op 3 cd's
Ik had even ruzie met Windows en de windows mediaplayer, lukte mij even niet om de stream file goed op te pakken in WinAmpquote:Op zondag 5 januari 2014 01:27 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Oh eehm nee, ik dacht dat jij dat wilde...
Is mij toen je draaide niet zo opgevallenquote:
Vind je het erg als ik dat niet volgen kan...quote:Op zondag 5 januari 2014 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had even ruzie met Windows en de windows mediaplayer, lukte mij even niet om de stream file goed op te pakken in WinAmp
Dus ja, mediaplayer wilde ik wel even door het bushokje heen tiefen
Je luistert toch wél naar R49?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:30 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat niet volgen kan...
Deed ik het wel goed danquote:Op zondag 5 januari 2014 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is mij toen je draaide niet zo opgevallen
Zover ik weet nergens van maar was volgens mij wel een hit in de tijd van Dagboek van een Herdershondquote:
Ja van Focus wordt je ook wel slaperigquote:
Nah, eindelijk droog hierquote:
hmmm het irriteert me hooguit en doet me aan zwoele zomeravonden terugverlangenquote:
Regen is mooi om de auto te gaan poetsen, maar het is nu iets te koudquote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm het irriteert me hooguit en doet me aan zwoele zomeravonden terugverlangen
natmquote:
Ik mis de zomer ook..quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm het irriteert me hooguit en doet me aan zwoele zomeravonden terugverlangen
quote:
winter hoort er ook bij, ik hoef geen 365 dagen per jaar 30 graden ofzo, maar regen en ook kou en sneeuw gaan me vele malen sneller vervelen dan lekker weerquote:
Lekker weer is rokjes/jurkjes weerquote:Op zondag 5 januari 2014 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
winter hoort er ook bij, ik hoef geen 365 dagen per jaar 30 graden ofzo, maar regen en ook kou en sneeuw gaan me vele malen sneller vervelen dan lekker weer
Whut een vrouw die het snapt?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Regen is mooi om de auto te gaan poetsen, maar het is nu iets te koud
Denk dat ik al te lang met mannen om gaquote:
Zijn er anders ook erg veel van die de auto het liefst in een lekker zonnetje wassenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat ik al te lang met mannen om ga
In de zon wassenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn er anders ook erg veel van die de auto het liefst in een lekker zonnetje wassen![]()
Mij kijken ze altijd raar aan als ik met een licht buitje de auto ga wassen. Maar als ik het dan uitleg klinkt het ze opeens wel logisch
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de zon wassen
Nah, lekker regen, weinig wind, auto poetsen, naar binnen rijden, en rustig in de wax zetten
En dan de eerste regenbui afwachten en genieten van de beading op de lakquote:
Hij heet Koenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef ACT-F het volgende:
Welke evil woman vraagt doorlopende deze goede nummers aan?
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan de eerste regenbui afwachten en genieten van de beading op de lak
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Rokjes/jurkjes kunnen nu ook wel, maar niet met blote benen
klopt, lijkt me minder prettigquote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Rokjes/jurkjes kunnen nu ook wel, maar niet met blote benen
Hehe, kijk dat is nou leukquote:Op zondag 5 januari 2014 02:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Doet mij denken aan de 'strenge' winter die ik in Atlanta doorbracht. Was wél onder de 10 graden celcius, ik liep in rokjes met majo's. Bijna iedere vrouw wilde weten waar ik die 'warm stockings' vandaan had
Washandjequote:Op zondag 5 januari 2014 02:05 schreef Faxie het volgende:
Met het washandje over alle welvingen van de carroserie gaan is bijna een erotische ervaring voor me
Ik heb daar ook nergens majo's kunnen vindenquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nergens majo's kunnen vinden
Nouja om te wassen heb ik zo'n washandje met zachte pluisjesquote:Op zondag 5 januari 2014 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Washandje![]()
Velgenborstel en monello doeken hier
Ik ben dom geweest, had een gat in de markt kunnen zijnquote:
Staalborstelquote:Op zondag 5 januari 2014 02:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja om te wassen heb ik zo'n washandje met zachte pluisjes![]()
Voor de rest inderdaad doeken enzo
Maar je doet de carosserie toch niet met een borstel zeker?![]()
Een enorm gat in de markt.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben dom geweest, had een gat in de markt kunnen zijn
ik heb ergens nog een 12" van dit nummer.quote:
Nah, velgen met de borstel, rest met pads voor het insoppen, doeken voor het nasoppen, afdrogen met de senza aqua. Ik ben wel een beetje verliefd op mijn autoquote:Op zondag 5 januari 2014 02:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja om te wassen heb ik zo'n washandje met zachte pluisjes![]()
Voor de rest inderdaad doeken enzo
Maar je doet de carosserie toch niet met een borstel zeker?![]()
Door elkaar?quote:Op zondag 5 januari 2014 02:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ergens nog een 12" van dit nummer.
Was de eerste (en wellicht enige) dubbel geperste 12" (2 nummers door elkaar)
Soppenquote:Op zondag 5 januari 2014 02:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, velgen met de borstel, pads voor het insoppen, doeken voor het nasoppen, afdrogen met de senza aqua. Ik ben wel een beetje verliefd op mijn auto
als je hem opzette kreeg je een van de 2 versies voor je kiezenquote:
Ik moet nog steeds uitvinden of mijn normale velgen inderdaad verchroomd zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 02:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soppen
Ik zou de velgen in de velgenwax zettenDan heb je geen borstel meer nodig
O, geinigquote:Op zondag 5 januari 2014 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je hem opzette kreeg je een van de 2 versies voor je kiezen
Ah net welke groefje te pakken had? Tof welquote:Op zondag 5 januari 2014 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je hem opzette kreeg je een van de 2 versies voor je kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |