quote:
Heb wel 3 backup cd roms meegekregen met van alles erop, hoop dat het daar op staatquote:
Ik heb nog maar een hele bescheiden muziekcollectie van 34Gb maar dat past echt niet op 3 cd'squote:Op zondag 5 januari 2014 01:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb wel 3 backup cd roms meegekregen met van alles erop, hoop dat het daar op staat
Oh eehm nee, ik dacht dat jij dat wilde...quote:Op zondag 5 januari 2014 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je wilt door het bushokje heen getiefd worden?
Had ook niet zoveel muziekquote:Op zondag 5 januari 2014 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een hele bescheiden muziekcollectie van 34Gb maar dat past echt niet op 3 cd's
Ik had even ruzie met Windows en de windows mediaplayer, lukte mij even niet om de stream file goed op te pakken in WinAmpquote:Op zondag 5 januari 2014 01:27 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Oh eehm nee, ik dacht dat jij dat wilde...
Is mij toen je draaide niet zo opgevallenquote:
Vind je het erg als ik dat niet volgen kan...quote:Op zondag 5 januari 2014 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had even ruzie met Windows en de windows mediaplayer, lukte mij even niet om de stream file goed op te pakken in WinAmp
Dus ja, mediaplayer wilde ik wel even door het bushokje heen tiefen
Je luistert toch wél naar R49?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:30 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat niet volgen kan...
Deed ik het wel goed danquote:Op zondag 5 januari 2014 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is mij toen je draaide niet zo opgevallen
Zover ik weet nergens van maar was volgens mij wel een hit in de tijd van Dagboek van een Herdershondquote:
Ja van Focus wordt je ook wel slaperigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |