Eerste show praatte ik ook niet, durfde nietquote:Op zondag 5 januari 2014 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gewoon weer doen
Draaien, praten hoeft niet hoor, alhoewel de meesten het wel leuker vind als je ook praat, ik ben ook nog praatschuw op de radio
Jihad!! Jihad!!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
نوافذ الفاسد مع لاعب وسائل الاعلام لها
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Eerste show praatte ik ook niet, durfde nietde keren erna wel though
Ik heb twee keer gepraat op R49, de eerste keer hoorde alleen Melting het, de tweede keer had ik alleen ToT als luisteraarquote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Eerste show praatte ik ook niet, durfde nietde keren erna wel though
Nah, ik bedoeldequote:Op zondag 5 januari 2014 01:15 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Jihad!! Jihad!!
Dood aan alle onheiligen!
Wacht... Das niet wat je bedoelde denk....
neequote:Op zondag 5 januari 2014 01:17 schreef xBubbles het volgende:
@Koen: Heb jij mij toen gehoord?
@Muis: Ah nee, ik heb het gemist
Ja Google translate doet nogal vervelend als je een engels woord in een nederlandse zin vertaaldquote:
voordeel is dat ik vandaag de hele dag al dacht dat het zondag wasquote:
Ook al nietquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 01:19 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ook al niet
Dat houdt dus in dat ik maar weer een keertje moet draaien
Dood aan iedereen....quote:Op zondag 5 januari 2014 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ik bedoelde
חלונות רקוב עם נגן המדיה שלה
Sowieso voorlopig geen tijd voor...en eerst kijken of ik al m'n muziek nog hebquote:
opruiming gehouden?quote:Op zondag 5 januari 2014 01:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Sowieso voorlopig geen tijd voor...en eerst kijken of ik al m'n muziek nog heb
Interessant karakter dit: ў. Heb het nog nooit gezien. Waar staat het voor?quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/%D0%8Equote:Op zondag 5 januari 2014 01:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant karakter dit: ў. Heb het nog nooit gezien. Waar staat het voor?
ohjaquote:Op zondag 5 januari 2014 01:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Stond allemaal op gezamenlijke laptop en die is niet meer gezamenlijk, als je snapt wat ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |